Týdenní shrnutí #9

listopadu 13, 2016


31. října - 6. listopadu 2016
Minulý týden je již za námi, a tento se již také blíží ke svému konci, jenže až teprve nyní se dostávám k sepsání shrnutí za právě ten minulý týden. Důvodem, proč jsem neměla čas byla brigáda, jenže o té až příště. Minulý týden všechno vypadalo dobře, až do chvíle, kdy jsem už neunesla být trpělivá a hodná, a v úterý dala výpověď v práci. Takže obíhačka začala nanovo, pracák, teď volat na ústřednu kvůli podepsané výpovědi, bylo to hafo, ale naštěstí už jsem nebyla tak psychicky na dně z té práce, a dokonce jsem našla chuť ke čtení, a také tu onu brigádu, ve které je to naprosto skvělé, takže slavím!

Kniha, která mi v tu moji slabou chvilku tolik spravila náladu, byla právě Cinder. Jelikož je listopad, a já samozřejmě nezapomněla na projekt Listopad s Egmontem, pustila jsem se do prvního dílu Měsíčních kronik. Tak moc se těším na třetí díl, jenže k mojí smůle, je to už nějaký ten pátek, co jsem četla první dva díly, takže jsem si řekla, je čas na re-reading! A musím říct, že se to rozhodně vyplatilo. Cinder byla přesně taková jakou jsem si pamatovala, chytrá, talentovaná, milují, obětavá, jednoduše perfektní "moderní" Popelka. Kniha sice má asi přes čtyři sta stránek, ale pro mě brnkačka. Když jsem se začetla, kniha mě nedokázala pustit, takže za necelý den a půl byla přečtená. V nejbližší době se chystám na Scarlet, takže jsem zvědavá, co na ni řeknu, nyní s odstupem času, protože když jsem se dívala na svoji recenzi, byla jsem z knihy malinko zklamaná. Jsem si ale jistá, že bude určitě perfektní jako Cinder.

Co se týče filmů, těch opět bylo více než přečtených knih. Prvním filmem, u kterého jsem si dala re-watching, byla Věčně mladá. Když jsem film zapínala, očekávala jsem anglický dabing a titulky, ale k mému štěstí jsem měla film stažený v češtině. Říkala jsem si, přežiju to, i když vím, že angličtina je vždycky lepší, po skončení filmů jsem byla z českého dabingu nadšená. Opravdu se povedl. Ohledně filmu, mladá Adaline se narodila v roce 1908, zamilovala se, provdala se, měla dceru. Řekli byste, docela obyčejný život, jenže pak se stal zázrak. Adaline přestala stárnout. Když jsem poprvé viděla trailer na tento film, pištěla jsem nadšením. Herečku Blake Lively mám velmi ráda, takže jsem se opravu těšila na film. A moje nadšení bylo oprávněné. První dojem s filmu byl nepopsatelný, byla jsem jednoduše nadšená vším, obsazení, soundtrackem, a hlavně koncem filmu. Ten byl vážně procítěný, dojemný a hlavně šťastný. Rozhodně se budu ráda k filmu vracet, jak s českým, tak i anglickým dabingem.

Dalším filmem, který jsem minulý týden viděla, byl film Zmizelá. Další re-watching. Pod tímto názvem vznikl další film, naprosto o něčem jiném, takže to možná mate, jelikož tento film je o Jill, které nikdo nevěří. Před nějakou dobou, Jill někdo unesl z její postele, a dovlekl ji do jámy v místním parku. Tam ji nechal až do večera, kdy se ji její únosce chystal zabít, jenže jí se podařilo utéct. Jako jediné. Jenže když toto všechno pověděla policii, nikdo ji nevěřil, takže se rozhodla pátrat sama, a zvláště nyní, když její únosce je zpět, a má její sestru. Tento film jsem si stáhla z nudy, alespoň by se to tak dalo říct. Projížděla jsem seznamy filmů, až jsem narazila na Amandu Seyfried ve Zmizelé, a šla do toho. Upřímně, nechápu, proč má film tak nízké hodnocení, když je to vážně opravdu dost povedený thriller, který mě osobně opravdu dostal. Viděla jsem film asi již třikrát a pořád mě neomrzel, za mě opravdu pecka!

Ke konci týdne jsem si řekla, že potřebuji nějakou oddechovku, nějakou pohádku, tak jsem si stáhla Frozen, neboli Ledové království. Stáhla jsem si ho v češtině, a hned do vypnula, jelikož předabovali úplně všechno, dokonce i ty písničky, které já v angličtině úplně zbožňuju. Takže jsem si film pustila v angličtině, a byla jsem nadšená, jako prvně. Když šel film do kin, a já poprvé viděla trailer měla jsem obrovskou radost, protože jsem věděla, že tohle bude pecka, naprostá bomba. A měla jsem pravdu. Frozen za to rozhodně stojí, i dokonce za několik re-watchingů, protože je to jeden z nejlepší animovaných filmů. Sice je to už tři roky zpátky, co film vznik, lidé si již myslí, že Frozen je už profléklé, a dost často okecané odshora až dolů, jenže pro mě je to stále trhák, který si získal moje srdce.

A dostáváme se na konec, seriály. Minulý týden jsem začala sledovat seriál Victoria. Ten vypráví příběh mladičké Victorie, která se ve věku osmnácti let stala anglickou královnou, a nyní ji svět zná jako panovnici, která vládla nejdéle. Skoro šedesát čtyři let. Victorii jsem minulý týden dokoukala, a jednoduše jsem byla nadšená. Bylo to perfektní, kostýmy, herci, místa, kde se seriál natáčel. Zamilovala jsem. A mám obrovskou radost, že seriál dostal zelenou, a dočkáme se druhé série příští rok. Jsem velmi zvědavá, co si tam na nás tvůrci připravili. A druhým seriálem, který jsem začala, byl Scream Queens. První série byla vážně super, o tom není pochyb, takže jsem na druhou sérii byla velmi zvědavá, jenže až nyní jsem se dostala k prvním čtyřem odvysílaným dílům. Musím říct, že jsem opět nadšená, Emma Roberts je skvělá ve své roli, což je lézt mi na nervy. Do role Channel se neskutečně hodí. A co se týče vraha této série? Zelená potvora v bažiny? Perfektní! Doufám, že se dalších dílů dočkám brzy.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Měsíční kroniky mám hodně v oblibě. Právě se budu pouštět do posledního dílu... A Frozen, ten si budu muset naše pustit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se nediví, je to skvělá série..:D Tak to ti šíleně závidím! Já si na ten poslední díl budu muset ještě počkat, než do dokoupí do knihovny..:D A Frozen si rozhodně pusť!..:D

      Vymazat
  2. Měsíční kroniky jsem začala číst, ale skončila jsem v půlce Cinder. Četla jsem si jí vždycky v autobuse, ale potom jsem přešla z Windows zase na Android a nemohla jsem najít čtečku, která by mi úplně vyhovovala. :/
    Z filmů jsem viděla Frozen a o seriálech jenom slyšela, ale na Victorii se někdy do budoucna chystám. :)
    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velká škoda! Cinder je naprosto skvělá kniha, a rozhodně bys ji měla co nejdříve dočíst..:D Frozen je naprosto nejlepší pohádka o Disney, která se tedy u mě dělí o první místo s pohádkou Na vlásku..:3 A Victoria je taktéž naprosto skvělá, Jenna Coleman si se svoji nelehkou rolí rozhodně poradila na jedničku. Určitě seriál doporučuju..:)

      Vymazat
  3. Film Věčně mladá jsem už viděla a klidně bych se na něj znovu podívala! :) Scream Queens jsem také sledovala a hodně mě zaujal seriál Victoria, o kterém jsem ještě neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na film Věčně mladá bych se mohla dívat neustále, protože je to vážně super!..:D A Victoria je prostě pecka ve svém žánru, což je historie, rozhodně se na něj podívej..:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide