Týdenní shrnutí #8

listopadu 04, 2016


24. října - 30. října 2016
Konečně se dostávám k sepsání týdenního shrnutí, jelikož ještě před tím, jsem měla v plánu napsat spoustu jiných článků, a podařilo se. Minulý týden byl stejný jako ten předchozí, pracovní, vysilující a vyčerpávající, jednoduše strašný. Jenže se to i pomalu zlepšovalo, protože jsem si dokonce při svém nabitém programu nalezla čas na to jít do knihovny, a dokonce i začíst číst!

Knihou, kterou jsem si přinesla na začátku týdne z knihovny, je pro mě velmi očekávané pokračování - P. S. Stále Tě miluju. Jedná se o druhý díl příběhu Lary Jean a Petera, kde první díl mě neskutečně překvapil a konec přesvědčil o tom, že si definitivně musím přečíst pokračování. Když jsem se do knihy pustila, byla jsem nadšená, jelikož jsme byli s hlavními hrdiny již představeni v prvním díle, začátek nebyl nudný, a autorka nás hodila hned do akce. Bohužel se moje nadšení zhoršovalo od poloviny knihy. Důvodem byl tajemný Petere a k politování a profackování hodná Genevieve, která mi děsně lezla na nervy. Chvílemi mi i na nervy lezla hlavní hrdinka, Lara Jean. Její žárlivost byla na místě, to nepopírám, ale když je něčeho moc, tak je toho prostě moc. Než jsem se do této knihy pouštěla, přečetla jsem si jednu recenzi, kde bylo zmíněno, že je zde milostný trojúhelník, ale také fakt, že tento díl je ještě lepší než první. Podle mě byl tento díl slabší, štval mě Petere, Gen, dokonce i Lara, ale co se mi opravdu líbilo, ale jinak to nesnáším, byl ten milostný trojúhelník. John je mimořádný chlapec a hrdina této knihy, a mě se velmi líbil. I když byl tento díl slabší, pořád to bylo skvělé, konec neskutečně procítěný a dojemný, a já se nemůžu dočkat třetího dílu, který vyjde teprve v originále příští rok. No, budu si muset ještě chvilku počkat.

Co se filmů týká, tak těch bylo minulý týden poměrně méně, než ten předchozí, jelikož jsem se vážně více snažila číst. Jenže jsem se pak nechala rozptýlit pokračováním Želv Ninja, a já prostě neodolala a dvojku si pustila. Musím předem říct, že jsem jedničku viděla dlouho zpátky a na re-watching jsem neměla čas, tak jsem si jenom pustila dvojku. Nevím jestli to právě bylo tím, že jsem jedničku neviděla, ale o to víc se mi ta dvojka líbila. Skvělé hlášky, herecké obsazení, plno akce a spousta vtipných momentů, přiznám, já jsem byla nadšená. Na dvojku jsem se velmi těšila, zvláště pak, když oznámili, že tam bude hrát Stephen Amell - Arrow! Nevím, co více dodat. Za mě naprosto parádní, rozhodně se budu ráda k dvojce vracet, protože mi připomněla dětství, kdy jsem ujížděla na kresleném seriálu právě želv ninja.

Druhým filmem, a zároveň posledním minulého týdne, byl pro mě nejočekávanější. Čekala jsem takovou dobu, než se mi ho podařilo sehnat s naprosto perfektní kvalitou a dokonce s českými titulky. Na film Nerve: Hra o život jsem chtěla jít do kina, jenže k mé smůle, dávat pozdě a můj nabitý program do toho, to jednoduše nešlo skloubit, takže jsem si musela počkat, a vyplatilo se. Když jsem prvně viděla trailer, skákala jsem radostí. Emmu mám hrozně ráda, je to herečka mnoha tváří, a všechny role, které zatím dostala zvládla bravurně, takže jsem neměla strach, že tady by si to pokazila. Ohledně Davea, tak tomu snad také není co vytknout. Hvězda filmů Podfukáři si mě již nejednou omotala kolem prstu, a já jsem se do něj tak trochu i snad zakoukala. Ale zpět k filmu. Film byl podle mě perfektní, řvala jsem u něho, rvaly si vlasy nad těmi všemi ztřeštěnými úkoly. Jednoduše jsem byla nadšená. Možná mě okamžitě po zhlédnutí filmu maličko zklamal konec, protože jsem nečekala, že to skončí takhle, ale nyní, s odstupem času, jsem vážně ráda, že to takhle skončilo, protože ten konec byl vážně super. Já si osobně myslím, že film byl perfektní, akční, realistický, plný super hlášek a svým způsobem i srandy. Mě se velmi líbil, a jsem zvědavá na knižní předlohu, která mě čeká v knihovničce. 

A dostáváme se nakonec, seriály. Seriály opět ovládly můj svět, opět jsem zhlédla všechny nové epizody svých již rozkoukaných seriálů, jenže pak jsem narazila na recenzi k jinému, novějšímu seriálu, který jsem měla v plánu rozkoukat až někdy později. Tím seriálem je Victoria. Jedná se o historický seriál z období vlády anglické královny Viktorie, jejíž vláda trvala neuvěřitelných šedesát tři let. To je opravdu hodně. Do role této známé a slavné královny byla obsazena herečka Jenna Coleman. Mnozí mohou tuto herečku znát ze seriálu Doctor Who, já ji ale poprvé zahlédla ve filmu Než jsem tě poznala, a přiznávám, že tady jsem ji zpočátku vůbec nepoznala. Byla jsem tak paf, říkala jsem si, že to není možné, ale opravdu je to ona. Viděla jsem zatím jen tři epizody, ale jsem opravdu nadšená, Jenna je vážně talentovaná herečka a mladičkou, nezkušenou královnu, zvládá podle mě naprosto perfektně. Moc těším až se pustím i do zbytku epizod, a dále snad i do knihy, která byla vydaná zrovna nedávno.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide