Týdenní shrnutí #11

listopadu 27, 2016


14. listopadu - 20. listopadu 2016
Opět na poslední chvíli, jak jinak, u mě je to již snad pravidlem. Je konec týdne, ale já se teprve až nyní dostávám k sepsání týdenního shrnutí za ten minulý. Důvodem proč až nyní, je brigáda. Maličko mě vyčerpává a pak jednoduše na články a vlastně i na blog, není ani pomyšlení. Jenže snad se to brzy zlepší a já si i při práci najdu více času na články, jelikož jich pro vás chystám vážně požehnaně, a to nemluvím o článku se soutěží! Zůstaňte na příjmu!

Jenže než vám odhalím tajemství Vánoční soutěže, tak vám ukáži knihy, se kterými jsem se prala minulý týden. Doslova. Na začátku týdne jsem otevřela Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, na který jsem se velmi těšila. Film mě vážně nadchnul, a tak jsem byla velmi zvědavá na knižní předlohu. Jak jsem již nejednou zmiňovala, dost jsem se knihy bála, protože v prvním vydání má kniha docela děsivou obálku. A co by vás prvního nenapadlo než že i uvnitř bude možná kniha trošku děsivá a strašidelná. Jenže pak mi film ukázal, že to tak strašidelné není, takže vlastně film může za to proč jsem si nakonec knihu pořídila. Když jsem se do knihy pustila tak jsem prvně netušila, co si o ní mám myslet. Šíleně se to táhlo, bylo to maličko nezáživné, takže jsem to prostě vzdala s tím pocitem, nic se neděje, vrátím se k tobě později, vůbec tě neodsuzuji. Takže mám zatím knihu rozečtenou, jsem asi někde v jedné třetině, ale nevím co si knize myslím. Jsem z ní taková zmatená. Asi to s ní zkusím znova někdy o Vánocích, kdy nebudu mít starosti s prací a budu jen odpočívat.

Abych si spravila chuť, otevřela jsem v sobotu druhý díl Měsíčních kronik, Scarlet. Nezapomněla jsem, že jsem se rozhodla zapojit se do projektu Listopad s Egmontem, takže jsem se po hlavně vrhla na re-reading mé oblíbené série. Bohužel jsem ale Scarlet četla na tabletu, jelikož v knihovně byla půjčená a já ji ve fyzické podobě nemám - zatím! Když jsem Scarlet četla poprvé, byla jsem dosti zklamaná z faktu, že kapitoly jsou nyní vyprávěny z vícero pohledů - Cinder, Scarlet, Kai - jenže nyní mi to nevadilo. Neskutečně rychle jsem se do Scarlet začetla a za necelý den ji měla dočtenou, protože tato série je prostě perfektní. Čte se rychlostí blesku a vy pak nemůžete dělat nic jiného, než fňukat pokud nemáte pokračování. Naštěstí to já mám, a hned následující týden jsem se pustila do Cress!

A to nejlepší nakonec. Minulý týden se mi podařilo dokoukat Blindspot - Mrtvý bod - do poslední odvysílané epizody druhé série, tedy deváté, a já jsem jenom paf. První série byla vážně super, a ta druhá je snad ještě lepší. Ale víte z čeho, nebo spíše z koho, tam mám takovou radost? Z nové postavy, Romana, jelikož ho hraje Luke Mitchell! Na tohoto herce jsem poprvé narazila v seriálu Lidé zítřka, kde jsem se do něho neskutečně zamilovala, jenže seriál byl po jedné sérii ukončen. Následně jsem pak na Luka narazila v Agents of S.H.I.E.L.D.S, kde bohužel také nevydržel dlouho, tak snad tady už to vyjde. A hned jakmile jsem dokoukala poslední díl, bylo jasné, co bude dál. Šestá série Teen Wolf. Poslední série. Viděla jsem spoustu promo fotek a trailerů, a myslela jsem si, že jsem připravená, na to co se tam stane, věděla jsem to dopředu, ale když na to přišlo, bulela jsem jak želva. Sakra proč Stiles, proč on, proč Lydia? Ááá, já se nemohu dočkat dalších epizod, kruci ať už jsou venku, já je potřebuju!

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Taky jsem zase zacala s Teen Wolf... Cekala jsem na to tak dlouho... :-) A co se tyce Mesicnich kronik, nedavno jsem precetla Winter a byla fakt skvela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně!..:D Ani mi to o Winter neříkej, jinak začnu závidět..:D Ta cena té knihy je šílená, takže si čekám až se kniha objeví v knihovně, což znamená, že si ještě nějakou dobu knihu nepřečtu..:D

      Vymazat
  2. Na Sirotčinec se také chystám, tak jsem zvědavá, jak dopadne u mě :)
    No a Scarlet- do té se chci pustit co nejdříve, protože Cinder byla úúúžasná <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, budu se těšit na nějaký tvůj článek či recenzi..:D Já jsem prozatím Sirotčinec schovala, ale snad se ke knize brzy vrátím..:D A Scarlet byla skvělá! ♥ Rozhodně se do ni musíš pustit co nejdříve, protože je to naprosto úžasné pokračování..:D

      Vymazat
  3. Scarlet je úžasná! :) Já se hrozně těším na Winter :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím!..♥ Já taky! Sakra, jak já chci..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide