Týdenní shrnutí #10

listopadu 19, 2016


7. listopadu - 13. listopadu 2016
Po týdnu se znovu shledáváme u nového týdenního shrnutí! V předchozím článku jsem se zmiňovala, že mám brigádu, a ta mi svým způsobem, vysává čas, jenže jsem za ni ráda. Neskutečně moc. Ona brigáda je opět ta samá, v jaké jsem byla o prázdninách, ve sklárně u mamky. A překvapivě je to tam opravdu super, a mám tam i pár chvilek, při kterých si mohu číst, takže nadšenost.

Na začátku týdne jsem otevřela žhavou novinku od nakladatelství CooBoo, Mrazivý oheň. Na tuto knihu jsem se těšila jako malá, kvůli její krásné, naprosto dokonalé obálce. Původně jsem měla v plánu si knihu přečíst v angličtině, dokonce jsem si pořídila jak první, tak i druhý díl, jenže jsem se pak zalekla složitější angličtiny, a vzdala to. Přiznávám, že čekání na český překlad bylo nekonečné, ale když jsem na knihu narazila v knihkupectví, musela jsem ji mít. A rozhodně toho nelituji. Kniha sice má pomalejší začátek a musím uznat, že autorka by mohla akčnější scény ještě trochu přikrášlit, ale já byla nadšená, ale občas i zmatená. Maličko se mi pletou jednotlivé rasy, ale to zachraňuje slovník, který je ve druhém díle. Co si tedy nyní o knize myslím, tak jenom samé dobré věci. Četla jsem spoustu kladných a nadšených recenzí, ale také i pár negativních, které mohou čtenáře odradit. Já jsem do knihy ale přeci jen šla, a stojí to za to! Bryn je drsňačka, velmi jsem si ji oblíbila, i když bylo pár chvil, kdy jsem možná s jejími názory nesouhlasila. Ode mě kniha dostala pět hvězdiček, které si prostě zaslouží i za těch pár chybiček, a nyní si budu muset zase trpělivě čekat na vydání pokračování. A nebo to nevydržím, a přečtu si druhý díl v angličtině.

O víkendu se mi pak ještě podařilo přelouskat jednu knihu, tedy e-knihu, můj recenzní výtisk. O knize Všechno, úplně všechno jsem nevěděla vůbec nic. Sice jsem si četla anotaci, která mě dost překvapila větou o dívce, která je svým způsobem alergická na svět. Vůbec jsem si nedokázala představit, co se za tou krásnou obálkou - v originálním vydání, ta česká obálka není moc hezká - skrývá, a blížící se filmové zpracování mě donutilo se do knihy podívat. Musím říct, že jsem tomu filmu vážně vděčná, za to, že mě donutil přečíst si tuto knihu, protože tohle bylo opravdu skvělé. Více méně od poloviny jsem byla do knihy tak zažraná, že jsem nevnímala čas ani realitu, když jsem najednou došla ke konci, kde na poslední stránce stálo jediné, konec. Byla jsem tak paf, že se mi chtělo brečet. Přes pomalejší rozjezd knihy jsem se dostávala vážně nelehko, ale ke konci stránky letěly samy. Rozhodně knihu doporučuji úplně všem, protože je to nádherné, kouzelné a dojemné, a já si rozhodně nenechám ujít další autorčiny knihy, které mě rozhodně pohltí jako tato.

A dostáváme se ke konci. Minulý týden jsem neviděla žádný film, jelikož jsem noci, a většinu dnů trávila se seriálem Blindspot. Na tento seriál jsem nikdy neměla v úmyslu se začít koukat. Nevím proč, ale jednoduše jsem ho odsoudila, a zapomněla na něj. Pak jsem ale v televizi viděla ukázku na seriál Mrtvý bod, což je právě Blindspot v překladu. Byla jsem paf a nadšená zároveň, že hned druhý den jsem si pustila pilotní epizodu, a bylo jasno. Další srdcovka. FBI je moje topka, moje láska, můj život. Všechny seriály, co se týkají FBI, tak jsou pro mě výjimečné a u tohoto tomu není jinak. O čem ve zkratce seriál je. Neznámá žena je nalezena v pytli na náměstí Times Square nahá a potetovaná od hlavy až dolů. K ní je přidaná zpráva, volejte FBI. Tak se Jane Doe dostává k hlavnímu agentovi FBI, Kurtu Wellerovi, se kterým pak následně odhaluje tajemství svého tetování. Každé tetování může mít i více významů, a každé tetování znamená nějaký případ. Jenže to není tak snadné, když po vás jdou lidé ze CIA, kteří by vás rádi viděli mrtvé, jelikož na vašem těle jsou informace, o přísně utajených operacích. Jednoduše, Blindspot je nyní moje posedlost, jsem přímo na tom seriálu závislá, že dokonce ani nestíhám shlédnout jiné seriály. Je to vážně příšerné!

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Amanda Hockingová je jedna z mých nejoblíbenějších autorek, takže jsem si Mrazivý oheň nemohla nechat ujít :)
    Na Všechno, úplně všechno se také chystám :)
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amandu mám také ráda, a to jsem ji měla ráda ještě dříve, než jsem četla její knihu, Mrazivý oheň..:D Tu původní trilogii jsem nečetla, a ani se v nejbližší době nechystám, ale mám doma v angličtině od ní knihu Wake, což by mělo být něco o mořských pannách, takže jsem hodně zvědavá..:D

      Vymazat
  2. Mrazivý oheň mě skutečně láká, ale zatím nebylo moc příležitostí se k němu dostat :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale tak snad někdy v budoucnu..:)

      Vymazat
  3. Na Mrazivý oheň se také chystám :) Od autorky jsem ještě nic nečetla, tak jsem zvědavá :) A seriál Mrtvý bod vypadá vážně zajímavě, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrazivý oheň rozhodně doporučuju! Je to fakt super počteníčko, těším se na pokračování..:D A Mrtvý bod (Blindspot) je jednoduše úžasný seriál! Rozhodně se na něj podívej! Já jsem teď dokoukala seriál k poslednímu odvysílanému dílu, a jsem jednoduše nadšená! Nemůžu se dočkat ledna, kdy se seriál vrátí s druhou polovinou série..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide