Říjen 2016 | Měsíční chvástačka

listopadu 03, 2016


Říjen už je dávno pryč, a to znamená, že je čas chvástání. Na rozdíl od minulého měsíce, byl tento bohatší, co se počtu knih týče. Proč? Nastoupila jsem do práce, a rozhodně jsem nepočítala s tím, že z ní tak brzo odejdu, a proto jsem se tak rozšoupla ohledně nakupování knih. Jelikož to v práci z počátku vypadlo dobře, netušila jsem, že se to tak najednou zhorší, a já odejdu. Takže teď rozhodně budu muset šetřit, protože jsem totálně na mizině. 

Ještě před mým nástupem do práce, jsme s mamkou podnikli cestu do Liberce, kde jsme museli něco zařídit, a samozřejmě jsme tam museli navštívit Levné knihy! Já jsem tedy šla na knihy, kdežto ona na doplňky do bytu. K mojí smůle jsem tam nenašla to, co jsem hledala, i když už nevím, pro co jsem tam šla. Moc zajímavého tak dle mého tedy nebylo, ale přeci jen jsem něco našla. Když jsem si naposledy něco kupovala v LK, tak jsem myslela i na knihu Krysař, ale nakonec jsem si ji nevzala. Jakmile jsem ji v liberecký pobočce Levných knih viděla, neodolala jsem, a hned si ji dala do košíku. Měla jsem v plánu si tuto kratičkou knihu přečíst ještě před maturitou, jelikož jsem ji měla na seznamu, ale nestihla jsem to, takže to chystám napravit. A druhou knihou, kterou jsem tam prostě nemohla nechat kvůli té hezké obálce, byl Osud. Vím, že když jsem se rozhodovala, jestli si knihu vezmu nebo ne, přečetla jsem si anotaci, a ta se mi opravdu líbila, jenže teď si za boha nemohu vzpomenu, co tam bylo. Jednoduše, až se do knihy jednou pustím, anotaci si budu muset přečíst znovu.

Následně jsme nemohli vynechat návštěvu libereckého fóra. Už je to doba, co jsem tam byla naposledy. A opět jsem neodolala, a hledala knihkupectví, a na co jsem nenarazila, na menší pobočku Neoluxoru! Okamžitě jsem tam nalítla s pocitem, že si odtamtud chci odnést knihu v angličtině. K mému obrovitánskému zklamání, je to opravdu menší pobočka, takže jsem si tam žádnou knihu v angličtině nepořídila. Ale přeci jen jsem si odnesla s sebou od nich jednu knihu, Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti. První vydání této knihy se mi poštěstilo vyhrát při jedné soutěži, ale jelikož jsem si nemyslela, že by to mohlo být něco pro mě, dala jsem ji kamarádce k narozeninám. Důvodem, proč jsem si pořídila to nové vydání, a zrovna s filmovou obálkou, byl právě film, který se mi šíleně moc líbil. Nebylo to nijak zvlášť strašidelné, tak jsem si prostě řekla, že tu knihu chci, a hlavně s filmovou obálkou. Knihu The Siren jsem si pak pořídila v jednom schovaném knihkupectví, kde jsem byla mile překvapena anglickými knihami. Rozhodovala jsem se se mezi dvěma - filmovým vydáním Me Before You, nebo právě The Siren, a co asi vyhrálo. Mořské panny mám ráda už od dětství a Kiera Cass mi dokázala, že je skvělá autorka, takže jsem na její prvotinu velmi zvědavá, ať už v češtině nebo angličtině - ale na český překlad se mi nechce čekat, takže jdu do angličtiny. Kniha vyjde asi na začátku příštího roku v češtině u nakladatelství CooBoo, a já jsem tedy na ni pořádně zvědavá, tak snad se mi bude líbit.

Na začátku měsíce jsem vyzkoušela svoje štěstí, a zkusila napsat o pár recenzních výtisků, a vyšlo to! První, komu jsem psala, byl internetový portál eReading. Ozvala se mi paní s tím, že se kontakty změnily, a zmínila se ještě o pár dalších změnách, které se ale projeví v budoucnu, takže je zatím neřeším. Požádala jsem je tedy o e-knihu Umění předstírat, a také jsem se ji dočkala. Hned druhý den jsem ji měla přečtenou. Bylo to vážně čtivé, jenže hlavní hrdinové mi ze začátku šli na nervy, spíše tedy jen hlavní hrdinka, se kterou jsem tedy vážně nebyla spokojená. Být mladší a narazila bych na tuto sladkou a předvídatelnou knihu, okamžitě by se mi líbila, jenže já mladší nejsem, takže za mě průměr. Dále jsem dostala seznam volných recenzních výtisků od Knihcentra, a bylo tam Šťastně až navěky. Okamžitě jsem po této knize chňapla, protože Selekce byla fenomenální, a ty povídky jsou prostě nutnost. Knihu mám již přečtenou a jsem z ní nesmírně nadšená, dokonce i u pár stránek mi nejednou upadla slza, jak to bylo citlivé a dojemné. Zrovna nedávno mi dorazila na recenzi kniha Perfekcionistky, která mě zaujala v knihkupectví, a já ji musela mít. Sara Shepardová je v knižním světě velmi populární díky své šestnáctidílné sérii Roztomilé malé lhářky a úspěšnému seriálu, jenže mě zaujala tato kniha. Hlavně proto, že to má být jen duologie, ale také svou anotací - pět dívek vymyslí perfektní vraždu, ta se pak stane, ale žádná ji nespáchala, takže kdo je tedy vrah? No já se nesmírně těším až se do knihy v brzké době pustím, protože tohle vypadá opravdu zajímavě.

A dostáváme se ke konci. Jelikož jsme s mamkou ještě ke konci měsíce jeli k doktorovi, musela jsem samozřejmě navštívit knihkupectví, a co jsem tam nenašla, knihu Mrazivý oheň. Věděla jsem, že kniha má fenomenální obálku, a ta cena nebyla tak strašná, ale co jsem netušila bylo to, že je to hardback. Když jsem ji tam viděla v celé své kráse, okamžitě jsem ji musela mít, a peníze jsem neřešila, jak jinak. Musím ale přiznat, že se maličko této knihy bojím. Četla jsem na knihu jak pozitivní, tak ale i negativní recenze, a nevím nevím. Předchozí trilogii jsem nečetla, tak nevím, co mám čekat, ale uvidíme, jelikož se na knihu tento měsíc chystám. Jelikož se mi opravdu rychle podařilo přelouskat knihu Umění předstírat, a dokonce i napsat recenzi, požádala jsem eReading o další knihu, a to o Všechno, úplně všechno. Tato kniha má v originále nádhernou obálku, jenže ta naše mě od přečtení této knihy dosti odrazovala. Jenže s blížícím se filmovým zpracování jsem neodolala a o knihu si požádala. Zatím jsem se do knihy ještě nepustila, ale jsem na ni velmi zvědavá, protože výběr herců vypadá skvěle! A poslední knihou tohoto měsíce je výhra! Ano, po dlouhé době se mi něco podařilo vyhrát, a není to nic jiného než kniha ze špiónského prostředí, V tajných službách: Protřepat, nelíbat. Tato kniha má v angličtině jinou obálku, a na rovinu přiznávám, že bych nikdy na tuto knihu nenarazila, nebýt toho, že ji vydali u nás, pod jiným názvem a jinou, dle mě, lepší obálkou. Upřímně, nevím, kdy se ke knize dostanu, ale jsem opravdu ráda, že ji mám, jelikož už od jejího vydání jsem si na ní brousila zuby.

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Krasne kousky, Mrazivy ohen si chci take poridit.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, určitě se po knize podívej, ta obálka je rozhodně nádherná..:)

      Vymazat
  2. Pěkný článek, také mám zálusk na Mrazivý oheň :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc mě zaujala kniha Perfekcionistky musím se na ni detailně podívat, protože o této knize jsem neměla ani zdání. Jsem na ni opravdu zvědavá. Měj se hezky. :D
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, zahlídla jsem ji společně s knihou Mrazivý oheň v knihkupectví, a jelikož jsem byla na ní šíleně zvědavá, požádala jsem, zda ji nemohu mít na recenzi, a vyšlo. Chystám se do ní brzy pustit, tak snad mě nezklame..:)

      Vymazat
  4. Přírůstky jsou moc hezké a držím palce s pracovní situací! Měj se co možná nejkrásněji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Bohužel to s tou prací nedopadlo dobře, musela jsem z ní odejít, ale věřím, že nyní už to bude jen lepší a lepší..:)

      Vymazat
  5. Pěkné kousky. :) Mrazivý oheň jsem nedávno dočetla a líbil se mi, navíc ta obálka je nádherná. Z knihy všechno, úplně všechno jsem byla naprosto nadšená. Snad se ti bude taky tak líbit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju..:D Mrazivý oheň po grafické stránce vypadá naprosto božsky! Nesmírně se těším až se sama do knihy pustím, snad se mi bude líbit i obsahově..:D A Všechno, úplně všechno byla jasná volba. Sice ta česká obálka je příšerná, ale věřím, že ten příběh za ní je jednoznačně fenomenální, a brzy to hodlám sama zjistit..:D

      Vymazat
  6. Všechny přírůstky jsou pěkné, ale Mrazivý oheň ti závidím obzláště. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivím, ta kniha vypadá naprosto k nakousnutí..:D Snad se mi bude líbit i obsahově..:D

      Vymazat
  7. Krásné přírůstky! :)
    Sirotčinec, Šťastně až navěky, Protřepat, nelíbat a Umění předstírat čekají v poličce na přečtení :)
    Všechno, úplně všechno mě láká už strašně dlouho a nově vydané Perfekcionistky také nevypadají vůbec špatně :)
    Doufám, že The Siren vyjde brzy, protože mořské panny, mám stejně jako ty, velmi v oblibě a miluji je od dětství :D :)
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide