Přečteno: Říjen 2016

listopadu 02, 2016


Po dlouhé době přemýšlení a uvažování, jsem se na začátku října rozhodla vyzkoušet si naplánovat, co hodlám daný měsíc říct - rubriku to be read. Ze začátku to i celkem fungovalo, jenže pak jsem nastoupila do práce a všechny moje plány byly fuč. Byla jsem jak psychicky, tak i fyzicky z práce tak vyždímaná, že čtení neměla ani pomyšlení. Jenže i tak se mi tento měsíc podařilo pár kousků přečíst, které rozhodně stojí za zmínku. Proto jsem se nakonec odhodlala k tomu zavést další rubriku, která se bude zaměřovat na ony knihy, které jsem daný měsíc přečetla, a nyní jsou to knihy za měsíc říjen.

Bezpečný přístav - Nicholas Sparks | Goodreads | Databáze knih | ČBDB

První kniha, se kterou jsem začala říjen, a ani jsem ji nedočetla. Bezpečný přístav o mého oblíbeného autora romantický knih, Nicholase Sparkse, jsem měla již nějaký ten pátek zarezervovanou v knihovně, a zrovna nedávno se mi dostala do rukou. Konečně! A to ještě v tom hezkém filmovém vydání. Proč jsem knihu nedočetla? Neměla jsem na ni upřímně náladu. Kniha, kterou jsem četla před ní mi zkazila chuť na čtení, a proto jsem neměla moc náladu na Sparksovskou klasiku. Proto jsem se na to vykašlala, protože do čtení se člověk prostě nutit nemá, a nechala knihu rozečtenou, s tím pocitem, že se k ní snad jednou vrátím. Jenže kdo ví, kdy to bude.

Rockové sólo - Kylie Scott | Goodreads | Databáze knih | ČBDB

O knize Rockové sólo jsem toho napovídala už více než dost, takže ještě jednou, a snad už naposledy. Hned poté, co jsem se rozhodla nechat Bezpečný přístav, otevřela jsem druhý díl ze série Stage Dive. Tato série si mě svým způsobem získala jedničkou, kde hlavní hrdinka Evelyn z opilosti udělala hloupost, vdala se za velmi populárního člena hudební skupiny, Davida. Jednička se mi v té době, co jsem ji četla velmi líbila, a dost jsem si tam oblíbila hlavního hrdinu právě tohoto druhého dílu, bubeníka Mala, takže jsem se na dvojku moc těšila. K mojí smůle se zde Mal projevil jako naprostý hlupák a moula a totálně si to u mě pokazil. Co se týče výběru jeho hlavní hrdinky Anne, tak ona je přesně taková jako on, hloupá, naivní, prostě husa k pohledání. Autorce se podařil sepsat skvělý pár, který prostě pro sebe byl stvořen. O to víc mi zážitek z knihy zkazila ta příšerná přezdívka, kterou Mal Anne dal - Tykvička. Prosím pěkně, co tohle má být? Myslím, že jsem byla dosti mírná, když jsem knize okamžitě po dočtení dala tři hvězdičky, protože nyní si uvědomuji, že tento díl byl vážně špatný, a lepší hodnocení jak dvě hvězdičky - za Bena, Lizzy, Jimma a Lenu - si to prostě nezaslouží.

Navždy s tebou - Jennifer L. Armentrout | Goodreads | Databáze knih | ČBDB

Abych si spravila chuť otevřela jsem další knihu, tentokrát od mé vcelku oblíbené autorky oddychové četby, Jennifer. Pátý díl série Počkám na tebe jsem si prostě už nemohla nechat ujít. Všechny předchozí díly mě bavily, ale na první díl s Avery a Cameronem prostě neměly, jelikož ten jejich příběh byl nejlepší, o tom není pochyb. Co se týče tohoto pátého dílu, tak se přiznám, že jsem neměla potuchy do čeho jdu. Hlavní hrdinka Stefanie pro mě byla nováček, z předchozích dílů jsem si na ni nevzpomínala. Podobně tomu bylo i u hlavního hrdiny Nicka. Jenže na rozdíl o minulé knihy - Rockového sóla - jsem si zde hlavní hrdiny opravdu oblíbila. Musím ale říct, že jsem s pár názory Stef nesouhlasila, ale to na ni nezměnilo můj názor. Osobně si myslím, že tento díl se autorce opravdu povedl, i když opět to bylo klišoidní, naivní, předvídatelné a na jedno brdo, mě se to líbilo, a moc se těším na další knihy z této série. Knize jsem tedy nakonec dala čtyři hvězdičky, protože to bylo opravdu super, ale na příběh Cama a Avery, který ode mě získal pět hvězdiček, to prostě nemělo.

Umění předstírat - Rachel Harris | Goodreads | Databáze knih | ČBDB

Nedávno se mi podařilo obnovit spolupráci s eReadingem, a hned první knihou, o kterou jsem je požádala, byla starší novinka z mého nejoblíbenější nakladatelství CooBoo, Umění předstírat. Kniha mě okouzlila obálkou a jasnou anotací, tak jsem si řekla, že to zkusím, že by to nemuselo být špatné. Překvapivě jsem knihu přelouskala za necelý den, jelikož to bylo opravdu čtivé, ale průměrné a předvídatelné. Hlavní hrdinové byly hloupí a natvrdlý, ale ke konci to přeci jen vytáhli, a já si přeci jen příběh užila, i když bych přeci jen knihu doporučila mladším čtenářkám.
Tajemné touhy - Jennifer L. Armentrout | Goodreads | Databáze knih | ČBDB

Poslední knihou z nakladatelství Baronet, kterou jsem ještě stihla začíst, ale opět bohužel nedokončit do projektu Říjen s Baronetem, byla znovu od mé oblíbené autorky série Počkám na tebe, Jennifer, jenže tentokrát se jedná o něco úplně jiného. O první díl její nové série Wicker. Musím přiznat, že mě tato kniha už dlouho zajímala, a kdo za to může, no přece ta překrásná obálka, co si budeme nalhávat. Ohledně anotace, tak to už je jiná. Vůbec jsem netušila, co mám od příběhu očekávat, a to jsem si anotaci četla dvakrát. Do knihy jsem se jednou snažila začíst, jenže to nešlo, tak jsem to zkusila znovu. Dopracovala jsem to až do poloviny knihy, kde jsem to nakonec vzdala pro nedostatek času. Proč? Kniha není špatná, jen ten příběh za krásnou obálkou je složitý, tak se na něj musíte plně soustředit, na což jsem v poslední době neměla pomyšlení. Proto kniha putovala do rozečtených, kde si ještě nějakou chvíli pobude, alespoň do té doby, než si naleznu dostatek času na ní. Ale jinak musím říct, že autorka přišla opravdu s něčím novým, žádní upíři, ale starobylí mýtové, a Jinosvět! Jednoduše tu knihu jednou opravdu musím dočíst.

Šťastně až navěky - Kiera Cass | Goodreads | Databáze knih | ČBDB

Zázrak, a nebo snad náhoda, ale internetové knihkupectví Knihcentrum začalo poskytovat knihy na recenze i z nakladatelství CooBoo! Když jsem se dopsala paní Žídkové, a žádala ji o seznam volných recenzních výtisků, okamžitě jsem si všimla knih Dvůr trnů a růží a Šťastně až navěky. Jelikož jsem si Dvůr pořídila již, padla volba na Šťastně až navěky, což je kniha bonusových povídek k Selekci. Dvě povídky - Královnu a Prince - jsem již četla v angličtině, ale upřímně, v češtině to bylo mnohem lepší, a ještě mnohem více jsem si je užila. O to více i zbylé povídky - Strážce a Miláčka - ke kterým jsem se v angličtině bohužel nedostala, jelikož jsem neměla do té doby přečtenou celou sérii. A jsem moc ráda, že jsem je přečetla až nyní, protože by mi to mnohé prozradilo. Osobně si myslím, že tyto povídky, a bonusové kapitoly byly fenomenální tečkou, za příběhem Americy, Maxona a dokonce Aspena, i když série ještě má další dva díly - The Heir (Dcera) a The Crown (Koruna?) - jenže ty beru jako příběh princezny Eadlyn.

Ségry - Raina Telgemeier | Goodreads | Databáze knih | ČBDB


Před několika měsíci jsem dostala na recenzi knihu Ségry, jenže k mojí smůle - prostě jsem byla líná - jsem na napsání recenze prostě neměla čas ani náladu, a to byly prázdniny a volno! Jenže, když už jsem nakonec odhodlala k napsání recenze, najednou jsem si uvědomila, že si vůbec nevzpomínám, o čem Ségry jsou, takže to znamenalo jediné, re-reading. Překvapivě jsem měla Ségry za chvíli přečtené, jelikož to není kniha, ale komiks, ale to není ten důvod, proč mi stránky lítaly rychlostí blesku. Tím důvodem je naprosto neuvěřitelná čtivost příběhu a podobnost s mým životem - i když já nemám mladší sestru, ale bratra. Musím jednoznačně přiznat, že se mi Ségry líbily snad ještě víc, než jednička, Úsměv, a nesmírně moc se těším na další autorčiny komiksy, protože Raina je vynikající vypravěčka, které bych vážně zbaštila všechno. Nyní od ní mám vyhlídnuté dvě, Drama a The Ghost, tak snad se k nim brzy dostanu, a budu z nich stejně nadšená, jako z Úsměvu, a Ségrách.  

P.S. Stále Tě miluju - Jenny Han | Goodreads | Databáze knih | ČBDB

A poslední knihou minulého měsíce není nic jiného, než ta pro mě nejočekávanější kniha! Druhý díl knihy Všem klukům, které jsem milovala, jsem měla rezervovanou v knihovně, a nedávno jsem si ji tam byla vyzvednou a okamžitě se do ni pustila. Jednička byla skvělá, přímo perfektní, dalo by se to tak říci, protože s touto autorkou jsem do té doby neměla moc dobré zkušenosti. Její kniha Léto, kdy jsem zkrásněla byla katastrofa, ale Všem klukům, které jsem milovala, to vynahradila. Na druhý díl jsem se těšila jako malé dítě, protože jsem četla spoustu pochvalných recenzí tipu, že právě tento díl je lepší. Já jsem zatím v polovině knihy - ne nestihla jsem ji ještě dočíst - a nevím, co na ni říkám. Upřímně, mi hlavní hrdinka Lara Jean leze svou žárlivostí na Petera občas na nervy, ale občas se ji ani nedivím, zvláště když Petere stále pálí za Gen. No co si budeme povídat, není to jednoduché, ale jak říkám, jsem v polovině, a doufám, že se to brzy zlepší.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Pekne cislo, ale ja bych si asi moc nevybrala 😂 mozna Segry,ty vypadají nejmin romanticky 😂
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju...:D To je škoda, ale rozhodně zkus ty Ségry a Úsměv. Za mě naprostá paráda, doporučuju..:D

      Vymazat
  2. Zajimavy vyber a predevsim dost dobry pocet... To se mi postesti jen malo... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné čtenářské skóre, smekám :) Přeji, ať se listopad vydaří, a nejen čtenářsky!

    OdpovědětVymazat
  4. Skoro na každou se chystám, tak jsem zvědavá, jak dopadnou u mě :D :)
    Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dlouho neotálej a sama se do nich brzy pusť...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide