Listopad 2016 | Měsíční chvástačka

listopadu 30, 2016


Poslední den měsíce listopad a já jsem samozřejmě nezapomněla na měsíční chvástačku. Na začátku měsíce jsem si řekla, že je čas zvolnit, co se týče nakupování knih, nebo žádání o recenzní výtisky. V říjnu jsem se trošku rozjela, vzala si knih na recenzi více než dost, a do teď se mi ještě nepodařilo napsat k nim recenzi. A co pak knihy, které jsem si koupila! Ani nevíte, jak mi ta peněženka připadala lehká! Takže byl čas říct ne, a málem jsem to i dodržela, jenže pak přišla nabídka nové spolupráce, které se prostě nedalo odolat!

Jak jsem již říkala, nechtěla jsem si moc kupovat nové knihy, jelikož nebylo z čeho. Jenže pak jsme s mamkou byli navštívit naši kamarádku v trafice, a ona tam měla harlekýnky, což je něco jako červená knihovna. Když tam tak projíždím ty knihy, trkne mě jméno mé oblíbené autorky, Nory Roberts. O její knize Vůně bazalky jsem do nedávna neslyšela, a jakmile jsem si tam viděla s touto krásnou obálkou, nešlo to jinak, vzala jsem si jí. Ta další již není od Nory, ale anotace a název knihy - Playboy a Popelka - mě děsně zaujalo, tak jsem si knihu prostě musela vzít. Nejsem, nebo se spíš nepovažuji, za fanouška romantických knih, ale zrovna tyto dvě jsem si prostě musela vzít. Doufám, že se k nim brzy dostanu, nejsou nijak zvlášť tlusté, takže to vidím tak na jedno odpoledne.

Jelikož již uplynul nějaký ten pátek od mého posledního recenzního výtisku, který mi poskytli MegaKnihy, zkusila jsem je požádat o další, a vyšlo to. Onou knihou, kterou jsem prostě nutně potřebovala, bylo pokračování Mechanického anděla, tedy Mechanický princ. První díl této třídílné spin-off série Nástroje smrti mě tak bavil, že druhý díl byl jasnou povinností. Nemám nejmenší tušení, co mě v této knize čeká, ale věřím, že to bude naprosto úžasné jako první díl. A zatím co já se teprve pouštím do druhého dílu, vyšel již dokonce i třetí díl, a nakladatelství Slovart plánuje vydat od této autorky ještě spoustu jejich dalších knih, takže se opravdu velmi těším! Snad to nedopadne s těmi knihami, jako to dopadlo se mnou a Nástroji smrti, tedy špatně.

A dostáváme se k poslednímu přírůstku za tento měsíc, a překvapivě to jsou omalovánky! Asi jste si všimli jak na začátku měsíce byly blogeři zavaleni unboxingovými články, jenž byly kvůli nabídce spolupráce od nakladatelství Presco. I mě toto nakladatelství oslovilo, za což ji nesmírně děkuji! Slečnu Luciu, se kterou jsem přes e-mail komunikovala, jsem požádala na recenzi o omalovánky Sněhurka a Alenka v říši divů. Bude to pro mě premiéra, ještě nikdy jsem žádné omalovánky nerecenzovala, a opravdu se na to těším. Po grafické stránce jsou obě knihy naprosto nádherné, jednoduše já nemám slov. Dokonce jsem se pochlubila i kamarádce mé mamky, která má malé holčičky, a z omalovánek byla naprosto unešená! Co se týká těch Star Wars diářů a kalendáře, požádala jsem Luciu, zda by mi neposlala nějakou drobnost na víc, jelikož chystám soutěž, a ona souhlasila! Domluvili jsme se na Star Wars hlavně proto, že za pár dní do kin vtrhne nový díl - Rogue One - na což jsem opravdu zvědavá. Nejsem fanoušek Star Wars, ale ty filmy mám ráda, a několikrát jsem je s mladším bráchou viděla. A co grafická stránka diářů? Sice nejsou diáře pro mě, všechny dávám do soutěže, ale nahlédla jsem do nich, a rozhodně jim nemám co vytknout! Skláním obrovskou poklonu grafikovi, moc se mu povedly!

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Krásné přírůstky! :)
    Do Pekelných strojů se chci rozhodně pustit také, protože Nástroje smrti- moje srdcovka :3
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné přírůstky, a znovu musím chválit balíčky od Presca, jsou fakt úžasné. Těším se na recenzi na omalovánky :) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju..:3 Naprosto souhlasím! Presco se překonalo, jsou skvělý, těším se na další balíčky..:D Já se taky těším na svoji recenzi..:D Bude to opravdu zajímavý..:D

      Vymazat
  3. Parádní kousky :) Mechanická princezna vypadá hodně lákavě, měla bych se do této série konečně pustit :) Ale se mnou a s nástroji smrti to dopadlo taky špatně :D dál než ke druhému dílu jsem se nedostala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju..:D Na pokračování Mechanického anděla se nesmírně těším! Podle mě je tato série - Pekelné stoje - lepší než Nástroje smrti..:D Jsem ráda, že nejsem sama, komu se autorčina prvotina nelíbila..:D Já jsem se do Města z kostí pokoušela začíst třikrát, ale pokaždé jsem to vzdala ani ne v třetině knihy. Prostě hrůza, ale tak snad na počtvrté to už vyjde..:D

      Vymazat
  4. Presco balicek je topka!!! A navic ten pristup!!
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Těším se na další balíčky od nich..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide