Týdenní shrnutí #7

října 29, 2016


17. října - 23. října 2016
Tak vás po týdnu vítám u týdenního shrnutí, které není moc knižní, jelikož jsem minulý týden nastoupila do práce, a nic příjemného to tedy nebylo. Musím se přiznat, že jsem se ze začátku do práce velmi těšila, jenže pak ty potíže, které nastaly moje nadšení teda pořádně potopily. A bohužel se za ten týden nic nezměnilo. Moje směny jsou jednoduše šílené, na čtení nemám ani pomyšlení, a vlastně ani čas. Jediné, co mě zatím drží na nohou jsou filmy a seriály, kterých jsem tedy za minulý týden viděla dost, protože na nic jiného prostě nemám sílu. Ani na blog už nemám tolik času jako minule, všechny moje plány se najednou rozplynuly, a já si na novou situaci musím zvykat. Když mám nějakou tu chvilku čas, snažím se ji věnovat blogu a knihám, ale toho času prostě není dost, a děsně mě to štve.

Musím ale uznat, že jsem se ještě na začátku týdne opravdu snažila číst rozečtenou knihu - Tajemné touhy - kterou jsem začala předminulý týden. Moje snaha dopadla asi tahle, po dvou, nebo snad třech kapitolách jsem to prostě vzdala. Hlavně kvůli tomu, že nyní mám toho času málo, a knih je spousta, ale taky proto, že téma knihy je maličko složitější a já se na něj potřebuji více soustředit, a na to prostě potřebuji čas. Proto kniha putuje do rozečtených spolu s dalšími knihami, na které prostě nyní nemám ani pomyšlení, a snad se k ní jednoho dne vrátím, protože to není špatné čtení.

A teď se dostáváme k filmů, kterých bylo tedy požehnaně. Prvním filmem, co jsem viděla byl film Marťan. Marťana jsem již viděla několikrát, je to jeden z mých nejoblíbenějších filmů tohoto žánru - spíše jediný - a taky jsem se dost těšila na re-watching, na který mě nalákalo nalezení knihy ve své knihovničce. Přiznávám se, nejsem zastánce toho, že první kniha, potom film, u mě je to vždycky naopak, a právě takto jsem narazila na Marťana. Když jsem film viděla poprvé bylo to se špatnou kvalitou a bez titulek, takže zážitek nic moc, ale i tak mě to šíleně ohromilo. Film mě šíleně ovlivnit, až tak moc, že jsem si pořídila knihu, ke které jsem se ke svému štěstí ještě nedostala. Nedávný re-watching, tentokrát se super kvalitou a českým dabingem, mě jen usvědčil v tom, že jsem měla pravdu, Marťan je prostě pecka a stojí za to. Sice jsem slyšela, že film s knihou má nějaké ty odlišnosti, ale mě to nevadí, film se mi líbil neskutečně moc, takže věřím tomu, že knižní předloha mě nezklame. 

Hned po Marťanovi jsem neodolala, a otevřela další film, letošní pecku, na kterou se těšila, jak malé dítě, a hned na to musela jít do kina. Tím filmem není nic jiného než fenomenální příběh Lou a Willa, Než jsem tě poznala. Když jsem v červenci šla do kina na tuto pecku, věděla jsem, že budu nadšená, protože perfektní obsazení, sama autorka napsala scénář, skvělý výběr míst, kde se film natáčel, a hlavně to ztřeštěné oblečení! Prostě bylo hned jasné, že tohle bude paráda, a taky byla, je film měl v ten moment pro mě jedinou chybičku, konec. Asi jsem si ho v hlavě vysnila jinak, protože jsem u konce nebrečela. U knihy jsem bulela jak želva, ale v kině nic. Když jsem si ale nedávno dala doma re-watching tohoto filmu, ronila jsem slzy už od poloviny filmu, protože mě najednou film pohltil, a já jsem byla nadšená. Jednoduše, dočkala jsem toho, v co jsem doufala, to vžití s hlavními herci. Podle mě film byl perfektní, jednoznačně skvělý, režisérka, které tento film dostala na starost si vyhrála, a já se těším na její další kousky, kterým bude třeba velmi populární Selekce.

Sentimentalita, nebo chvíle bez žádného pořádného filmu, mě přinutily dát si další re-watching letošního filmu, na kterém jsem opět byla v kině. A jaký film to byl? Druhý díl Sněhurky a lovce, který se ale tak vůbec nejmenuje. Dostal totiž název Lovec: Zimní válka. Když jsem viděla poprvé trailer na tento film, byla jsem jednoduše nadšená, nevěděla jsem, co si mám za tím představit, co mám očekávat. Byla jsem ale velmi paf z nové "zlé královny", kterou je nyní Freya, Ravenina sestra, která vládne opravdu úžasnou mocí. Příběh Lovce se odehrává chvíli před prvním filmem, kde ještě Eric nepoznal Sněhurku, a nepomohl jí osvobodit království od její macechy Raveny. Dá se říct, že film má dvě části. První část, kde nám filmaři naservírovali Ericovu minulost, a také zodpověděly otázku o tajemné Sáře, a druhou část plnou odhodlání, vzpouře, lásce a boji na život a na smrt. Musím říct, že když jsem film viděla poprvé byla jsem z něj nadšená, Emily v roli Zimní královny byla perfektní, to nepopírám, ale na podruhé už jsem zas tak nadšená nebyla. Osobně si myslím, že tento film byl opět super, dobrý, ale pro mě vždy bude lepší ten první díl se Sněhurkou. I tak ale druhý díl rozhodně za zhlédnutí stojí, jen prostě neočekávat zázraky.

A dostáváme se k poslednímu filmu! A tím nemůže být žádný jiný, než očekávaný návrat do říše divů. Ano, Alenka se dočkala pokračování, se všemi důležitými herci v hlavní roli, a název filmu je, Alenka v Říši divů: Za Zrcadlem. Když jsem se poprvé dozvěděla o pokračování Alenky, skákala jsem až do stropu, co si taky budeme povídat. První díl v podání Tima Burtona byl perfektní, jednoznačně skvělý a ráda se k němu vracím, o tom druhém díle, no to už je jiná. Překvapivě, jsem se vyhnula všem spoilerům, fotkám, informacím k tomuto dílu, takže jsem si druhý díl pustila tak trochu na slepo. A svým způsobem to bylo i dobře, ale i nebylo. Moje očekávání od tohoto dílu asi bylo opravdu dosti vysoké, protože nemocný Kloboučník, Alenka cestující minulostí, chronosféra, Čas? Musím říct, že docela zklamání, asi jsem si od druhého dílu představovala něco jiného. I tak jsem ale moc ráda, že jsme se opět mohli podívat do Říše divů, i když to už prostě nebylo ono. Za mě tady zklamání, a příště zůstanu u té jedničky, dvojka prostě nebyla taková jakou jsem ji čekala.

A posledním bodem dnešního článku jsou seriály. Nic nového se u mě neděje. Pokaždé, s každým novým týdnem sleduji své pravidelné seriály, co mi nyní začaly, a již se o nic párkrát zmiňovala, a jsou jimi třeba Once Upon a Time, Quantico, Supergirl, Lucifer, Conviction, Flash, Agents of S.H.I.E.L.D.S, Arrow a Legends of Tomorrow. Jenže k mému štěstí jsem ke konci týdne otevřela nový seriál, o kterém jsem již někde něco četla, a pak mi vypadl z hlavy. Tím seriálem je Timeless. Hlavní myšlenkou tohoto seriálu je udržet minulost takovou, jaká je, ochránit ji. Důvodem, proč to tříčlenná posádka musí udělat je takový. Samozvanec, spíše terorista, Garcia Flynn, ukradl přístroj, se kterým může cestovat časem, ale pouze do minulosti, a jeho plánem je zničit Ameriku v jejích počátcích. Takže třeba cestuje do minulosti, aby zabránil úmrtí lidí, co měli zemřít, nebo zabije někoho, koho měl zabít jiný. Tříčlenná posádka tvořena pilotem Rufusem, vojákem Wyattem a historičkou Lucy, se mu snaží zabránit změnit minulost. Seriál má zatím jen čtyři epizody, a já jsem osobně velmi nadšená! Historie mě děsně baví, zvláště když se třeba naši hlavní hrdinové dostávají do minulosti třeba k Abrahamovi Lincolnovi, nebo třeba k samotnému prezidentovi Kennedymu! Jsem vážně zvědavá a napnutá na další epizody, protože je tam stále tolik nevysvětlených věcí - jako třeba Rittenhouse. Moc se těším na další epizody, protože tento seriál má opravdu velký potenciál, tak snad to dopadne dobře, a dočkáme se více těch epizod.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide