Týdenní shrnutí #6

října 22, 2016


10. října - 16. října 2016
Pozdě, ale přeci jen, jsem si nalezla čas k sepsání týdenního shrnutí za minulý týden. Proč ho píšu až tak pozdě? Zvykla jsem se na to, že tento článek píšu každé pondělí, jenže tento týden byl hrůza, přímo katastrofa. V pondělí jsem totiž nastoupila do práce, a bylo tedy pořádný šok, takže jsem na sepsání tohoto článku neměla ani náladu, tak ani sílu. Nová práce mě naprosto vyždímala, a bojím se, že to bude horší a horší, ale já si s tím budu muset poradit, jelikož ty peníze opravdu potřebuji. Ale to teď není důležité, pojďme se podívat, co jak jsem strávila svůj poslední týden klidu.

První knihou, se kterou jsem začala minulý týden, byl recenzák od Knihcentra. Konečně, jsem se dočkala seznamu volných recenzních výtisků, a co na mě hned nevyskočí? Knihcentrum začalo poskytovat knihy od nakladatelství CooBoo na recenzi! Já jsem pištěla radostí, když jsem tam viděla Dvůr trnů a růží a Šťastně až navěky. Nakonec jsem si vybrala Šťastně až navěky, protože Dvůr už mám, kupovala jsem si ho, a povídky k sérii Selekce jsem prostě musela mít. V angličtině jsem četla dvě povídky, asi na začátku roku - Královnu a Prince. Když se nyní podívám na recenze, co jsem k povídkám psala, můj názor se k nim změnil, zvláště také po tom, co jsem dočetla všechny dosud vydané díly. Osobně se mi nejvíce líbila povídka Miláček, která je z pohledu Marleen. Ale i ostatní měli něco do sebe. Třeba povídka Strážce mi ukázala nový pohled na Aspena. Sice ho stále nemusím, ale už mi není tak nesympatický, jaký pro mě byl v Selekci. A ty bonusové kapitoly, jako třeba z pohledu Celesty! Bože, přiznávám se, u Celestina příběhu jsem brečela, přišlo mi to šíleně dojemný a krásný. Celesta se v Selekci projevovala jako pěkná potvora, ale ta krátká bonusová kapitola mě přesvědčila, že nebyla tak špatná. Já jsem po dočtení celé této knihy byla jednoduše paf. Chtělo se mi křičet, sakra, kde mám další stránky, já chci další. Zkrátka to bylo fenomenální, a v co nejbližší době se chystám napsat podrobnější recenzi, ale nejprve musím sepsat recenze na všechny díly Selekce.

Další knihou, kterou jsem vzala do rukou po dočtení povídek k Selekci, byla taková pro mě menší záhada, kterou jsem chtěla vyřešit. Už jednou jsem se do knihy pokoušela začíst, ale byla jsem z těch pár kapitol, co jsem přečetla tak zmatená, že jsem to vzdala. Jenže zvědavosti nešlo odolat, a já knihu otevřela znovu. Přiznávám, že jsem moc nepokročila, jsem asi v desáté kapitole, a musím přiznat, že jsem ráda za to, že jsem knize Tajemné touhy dala druhou šanci. Protože když jsem si našla klidnou chvíli a do knihy jsem se začetla, najednou jsem ji pochopila. Hlavní hrdinka totiž není jen tak obyčejná dívka, je členkou tajného spolku, který si říká Řád, jenž má za úkol bránit náš svět, před vetřelci z Jinosvěta. Brány mezi těmito světy se každým dnem tenčí a tenčí, takže je pro tyto potvory snadné se jimi dostat k nám. A právě Řád, a tedy i naše hlavní hrdinka Ivy, s nimi bojují, a těmto potvorám se říká mýtové. Mýtové jsou dosti podobni obyčejným lidem, proto občas není snadné je rozeznat, a o to hůře se pak i poznávají starověcí mýtové. Já se přiznám, že jsem z této knihy zatím paf. Rozhodně jsem nadšená, že jsem knize dala další šanci, a snad se mi brzy podaří ji dočíst.

Ohledně filmů, minulý týden jsem se rozhodla zkouknout si letošní dvě novinky. Prvním byl film Podfukáři 2. Když jsem viděla jedničku, byla jsem nadšená, přímo natěšená na dvojku, jenže k mojí smůle trailer mě maličko naštval. Prvním bodem, co mi na dvojce vadilo, bylo že Daniel Atlas nemá vlasy. Jako, proč?! A hned dalším na to, to byl Daniel Radcliffe, který mi tam prostě neseděl a jednoduše se mi tam nelíbil. Ale to neznamená, že mi film nelíbil. Líbil se mi, a dost. Byl opět plný triků, a různý překvapení, kouzel, magie, tajemství, a spoustu dalšího, ale jednoduše, na první díl prostě neměl. Druhý díl byl působivý, opět skvělé pokoukání, ale jednička se mi jednoduše líbila víc. 

A druhým filmem, bylo třetí pokračování Kung fu Pandy. Nejprve ale než jsem se pustila do třetího filmu, jsem si dala re-watching druhého, který je podle mě nejlepší. Upřímně a nadevše ten druhý díl miluju, protože je perfektní. Po, Tygřice, princ Shen, no já jsem z druhého dílu byla nadšená, a co více pak z toho konce. Hned po zhlédnutí dvojky, jsem si pustila trojku. Trojka je opět skvělá, naprosto úžasná podívaná, jen mi tam maličko vadila předvídatelnost Poova nově nalezeného otce. A co víc, trošku mě i zklamala Poova rodná vesnice, no co si budeme povídat. Osobně si myslím, že trojka nebyla špatná, ale jednoduše, mohla být lepší. Mým oblíbeným dílem stále zůstává druhý díl s princem Shenem.

A nakonec, seriály. Překvapivě jsem si uvědomila, že už jsem své zásoby seriálů skoro vyčerpala, když tu na mě najednou ke konci týdne vyskočil první díl druhé série Legends of Tomorrow. Když jsem si tu epizodu pustila, netušila jsem čekat, ale tohle rozhodně ne. No já jsem teda koukala jak puk, celá posádka rozprášená v minulosti, a vůdce kdo ví kde. První série podle mě nebyla špatná, ale ten první díl druhé série teda rozhodně stál za to! A kromě tohoto seriálu jsem ještě minulý týden stihla dokoukat seriál V utajení. K mojí smůle beru "dokoukala" jako skončila u čtvrté série, protože pátou nemůžu nikde sehnat, ale to nevadí, tedy prozatím. Čtvrtá série skončila dobře, takže prozatím po té páté sérii neteskním, jelikož na ní nemám čas, ale jednou bych ji určitě ráda viděla, jen prostě zatím nevím, kdy to bude.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Právě jsi mi připomněla, že na Podfukáře mám taky zálusk :) A Legends of tomorrow asi vyzkouším taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podfukáře si rozhodně musíš zkouknout! Povinnost..:D A Legends of Tomorrow, první série nic moc, ale ten začátek druhý série tady rozhodně stojí za to..:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide