Týdenní shrnutí #5

října 12, 2016


3. října - 9. října 2016
Minulý týden utekl jako voda, a začal nový, to znamená, že čas na nové týdenní shrnutí. Pro mě ale byl minulý týden jedna velká nuda. Jelikož do práce mám nastoupit až za dva týdny, tak si doma ještě chvíli posedím. Jenže k mému štěstí jsem nastydla, a umírám na rýmu - sranda. K tomu ta ještě obíhačka po městě, abych si práci zařídila, no upřímně mám dost, ale má to jednu výhodu. Mám spoustu času na čtení a sledování seriálů!

První knihou, kterou jsem minulý týden přelouskala, byla kniha Navždy s tebou. Již jsem v pár článcích o této knize povídala, ale vážení, tato kniha mě opravdu překvapila. Autorku J. Lynn, nebo Jennifer L. Armentrout, jak chcete, čtu už od chvíle, co jí u nás vyšla první kniha, Počkám na tebe. Příběh Camerona a Avery mě natolik okouzlil, že další díly jsem si jednoduše nemohla nechat ujít. Jenže ty už nejsou tak dobré jako první díl. Tvrdím o nich, že jsou na jedno brďo, a to z důvodu, že jsou předvídatelné, naivní a klišoidní, jenže ono je to někdy dobře. Od její nejnovější knihy z této série jsem neměla tušenéí, co mám čekat. Hlavní hrdinku Stefanie jsem si z předchozích dílů vůbec nepamatovala, takže to bylo takové prvotní seznámení. Musím říct, že i když jsem se většinou s názory hlavní hrdinky neslučovala, oblíbila jsem si ji, i Nicka. Na rozdíl od předchozích knih mě nějakým způsobem tato kniha okouzlila víc, sice neměla na příběh Camerona a Avery, ale rozhodně za to stála. Neskutečně jsem si příběh oblíbila, a hlavní hrdiny, takže si rozhodně nenechám ujít další autorčiny knihy z této série.

Druhou knihou, kterou jsem vlastně minulý týden získala a přečetla, je kniha Umění předstírat. Na tuto knihu jsem si dělala zálusk již od jejího vydání, neskutečně moc mě zaujala obálka, a anotace vypadala dobře - takový nenáročný romantický příběh. Když jsem se do knihy pouštěla, hned jsem byla vržena do operace hlavní hrdinky - operace Sex-appele. Tuto zevnější operaci, jako je změna šatníku, vlasů, šminky, make-up, Aly podstupuje kvůli klukům, protože si ji nevšímají. Až na jednoho, jejího nejlepšího kamaráda Brandona, jenže ten ji bere jako sestru. Nevěděla jsem, jestli mám hlavní hrdinku litovat, nebo ji profackovat. Aly se totiž bez kluka cítí naprosto ztracená a bezmocná, tak nakonec přemluví svého nejlepšího kamaráda, aby předstírali, že spolu chodí. Jenže všechno nemůže jít snadno, a přátelství mezi holkou a klukem? Ani nápad. Proto se to rázem všechno zkomplikuje, a teď, jak z toho ven. Upřímně, tato kniha není špatná, jen od ní nesmíte očekávat zázraky. K mé smůle, já tedy alespoň čekala něco víc, než naprosto průhledný příběh, který byl zároveň od začátku předvídatelný s politování hlavní hrdinkou a slepým hlavním hrdinou. I tak má ale i kniha pár světlých momentů, jako právě "vztah" Aly a Brandona, nebo také Allyiny skvělé kamarádky, které byly vážně perfektní. Na pokračování, které je o Justinovi se ale velmi těším, snad mě nezklame, tady se tedy předvedl v dobrém světle, tak mu fandím.

Poslední knihou minulého týdne je kniha Ségry. Vlastně to ani není kniha, ale spíše komiks. Mám ho doma již delší dobu, je to rest z prázdnin a nutně na to potřebuji napsat recenzi, jenže k mé smůle, jsem naprosto zapomněla, co se v Ségrách děje, takže re-reading. A povím vám, že ten re-reading se vážně vyplatil, jelikož se mi komiks líbil snad více než minule! Okamžitě jsem s hlavní hrdinkou a autorkou v jedné roli Rainou, ztotožnila, protože, kdo nemá problémy s mladšími sourozenci, že? První díl komiksu, Úsměv, kde Raina řeší problémy se zuby, mě neskutečně dostal. Je pro mě horor jít k zubaři, jo, až tak moc se ho děsím, ale autorku jsem vážně obdivovala. A u komiksu Ségry tomu nebylo jinak. Autorka to prostě umí nejen se slovy, ale i obrázky. Pomocí nich totiž podle mě vyčarovala famózní příběh, na který jednoznačně nikdy nezapomenu, a vždy se k němu budu ráda vracet. Pokud jste knihy ještě nečetli, tak opravdu doporučuji, jsou naprosto peckózní!

Ohledně seriálů, tak pár jich také bylo. Začněme s návratem Flashe. Druhá série skočila neskutečně šíleně. Barry se naprosto zbláznil a provedl bláznivinu, za kterou bych ho profackovala. A to se objevuje hned v prvním díle třetí série, který teda nebyl moc k světu, podle mě. Po jeho zhlédnutí jsem měla na jazyku - ten Barry je fakt blbeček. A on bohužel je, smůla. Uvidíme, jak se to zvrtne v dalších dílech, když se teď věci jakž takž vrátili k normálu. Dále svůj návrat hlásí Arrow. Na rozdíl od Flashe, byl podle mě Arrow dobrý, lepší, ale ne zas tak dobrý. Mělo to pár much, co mi tam opravdu vadily, ale nebudu to hrotit, je to jen první díl. Ale když to vezmu kolem a kolem, vážně to nebylo špatné. Pro mě velkou peckou minulého týdne bylo nalezení pilotní epizody nového seriálu Conviction. Někdy o prázdninách jsem narazila na trailer, a děsně mě to zaujalo - co si budeme povídat Hayley Atwell! - takže jsem do toho šla, a první epizoda, super. Prostě manifik. Přesně podle mého gusta. Zároveň stále pokračuji ve sledování seriálu V utajení, které je snad každou sérií lepší a lepší. Nyní se nacházím ve čtvrté, a je to takové děsně zamotané, všude krtci, co donáší ze CIA tomu špatnému, a pak ten flashfoward do budoucnosti! Jsem děsně zvědavá, jak ta čtvrtá série dopadne!

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide