Týdenní shrnutí #4

října 05, 2016


26. září - 2. října 2016
Minulý týden byl na rozdíl od těch minulých klidnější. Na brigádě ve sklárně to také nebylo strašné, jenže ta atmosféra tam tedy byla šílená. Jsem ráda, že jí brzy bude konec. Ohledně knih, tak tento týden to bylo velmi chabé. Svůj čas jsem většinou věnovala seriálům, jelikož začala nové sezóna, takže se dívám na nové epizody jako divá, a nebo hraji hry na tabletu. Upřímně a na rovinu. Minulý týden se mi do čtení prostě moc nechtělo. 

Důvodem, proč jsem měla menší nechuť ke čtení byla pro mě kniha Proč jsme se rozešli. Tuto knihu jsem měla v plánu ještě přečíst do konce září, jelikož jsem ji měla v projektu Září s CooBoo. Jenže k mojí smůle jediné, co je na této knize opravdu perfektní, je její grafická stránka. Obsahově, to je jiná. Bohužel jsem asi měla od knihy jiná očekávání, o kterých sama nemám ani páru, ale styl jakým je kniha napsaná mi vůbec nesedl. Takže po celém dni, co jsem nad knihou bloumala, a doufala, že se mi přeci jen do příběhu Min a Eda podaří začíst, jsem to ve třetině knihy vzdala, a s obrovským zklamáním jsem knihu odložila. Upřímně, nehodlám se ke knize nikdy vrátit, ani když je to kniha od mého nejmilejšího nakladatelství. Když vycházela, nepřeskočila mezi námi jiskra, a já vím už proč. Tato kniha pro mě prostě nebyla, ale snad se najdou tací, kterým kniha přišla skvělá, já bohužel mezi ně nepatřím.

Jelikož jsem si knihou Proč jsme rozešli zkazila chuť na čtení, zbytek týdne byl takový lážo plážo. Až o víkendu jsem otevřela novou knihu, a to Bezpečný přístav, který jsem si odnesla z mé nedávné návštěvy v knihovně. Já neskutečně obdivuji Nicholase Sparkse a jako knihy. Tedy spíš pár jeho knih, jako třeba Poslední píseň a Volbu. Kdežto jeho kniha To nejlepší z nás/ Co s láskou mě velmi zklamala. O Sparkse jsem se nikdy nezajímala, až do té doby, než jsem narazila na filmová zpracování jeho knih - Milý Johne, Poslední píseň, Volba a právě Bezpečný přístav. Ze všech jmenovaných, je Bezpečný přístav můj nejoblíbenější film, proto jsem byla dosti zvědavá na knižní předlohu. Musím ale říct, že knihu mám stále v rozečtených, jelikož jsem jaksi neměla na tu romantiku chuť. Samozřejmě to ale neznamená, že je to špatné. Ani náhodou. Je vážně působivé, čtivé, a myslím si, že to bude hodně dobré. A to je co říct, když jsem zatím ve třetině knihy. Doufám, že to příští - tento - týden napravím, a knihu dočtu.

A to nejlepší nakonec z knih! Jelikož jsem v sobotu odmítla dále pokračovat ve Sparksovce, pustila jsem se do e-knihy Rockové sólo. Jedná se o druhý díl v sérii. První díl jsem četla snad před sto lety, takže jsem si řekla, na re-reading prvního dílu prdím, základy vím, zbytek si domyslím, a jdu rovnou do druhého. Druhý díl se opět točí okolo známé hudební skupiny Stage Dive, jenže nyní má čtenář možnost nahlédnout do života energetického bubeníka, Malcolma Emersona. Moc si na něj z prvního dílu nevzpomínám, takže v tomto to bylo jako seznámení na novo. A musím říct, že jsem zklamaná. Mala jsem si představovala asi úplně jinak, takže to co jsem dostala byl prostě jen chabý odvar mých snů. A ohledně Anne? Tak větší hlupačku by člověk nepohledal. Naivní, hloupoučka husička, která je štěstí bez sebe, že se o ni začal zajímat někdo jako Mal. A ta přezdívka, kterou ji Mal dal - Tykvičko? Omlouvám se - ne neomlouvám se - to je ta nejhorší a nejošklivější přezdívka, co jsem kdy viděla a četla. Pro mě bylo Rockové sólo ohromným zklamáním. A co se týče dalších dílů, no uvidíme, jestli se do nich někdy pustím.

Minulý týden jsem viděla jeden film, na který jsem byla hodně zvědavá. Trailer mě na film Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti velmi nalákal, takže jsem dokonce na něj šla i do našeho kina. Bylo to v neděli ve 3 hodiny, kino bylo narvané k prasknutí - nedělám si srandu. Myslela jsem, že se z těch lidí zblázním, že normálně z kina uteču. Naštěstí, když film začal, všichni se zklidnili, aby si užili nový film Tima Burtona. O Sirotčinci jsem vůbec nic nevěděla, jelikož knižní předlohu jsem nečetla, takže film pro mě byl jedno velké překvapení. Už od první minuty jsem věděla, že tohle je super. Hlavního hrdinu Jakea jsem si velmi oblíbila, je s ním vážně sranda, to se musí uznat. Když poznává "podivné" děti, nadšení jsem skákala až ke stropu. Ze všech nejvíc jsem si oblíbila Bronwyn a Claire! Ale nejlepší ze všech byla slečna Peregrinová! Eva Green byla v její roli naprosto fenomenální, a co ten její účes! Perfektní. A ti špatní "podivní"? Já nemám slov, film se mi velmi líbil, užila jsem si každou minutu, Burton si prostě vyhrál, jenže jsem se při něm upřímně vůbec nebála, a spíš to pro mě byla taková hodně dobrá pohádka.

Seriálů jsem tedy minulý týden viděla víc. Za prvé, dokoukala jsem Mentalistu. Po tolika dní jsem se rozloučila s Patrickem a Terezou, a hodně mě to mrzí. Zároveň jsem ale zklamaná z té sedmé série, ta se tedy vážně nepovadle. Sice mám ráda FBI, ale prostě na těch první šest sérií, kde hlavním cílem byl Rudý John a CBI byly nejlepší. A jelikož začala nová sezóna spousty seriálů, neodolala jsem, a u mnohých se podívala na první díl. Začala jsem seriálem Lucifer, který mě začátkem tohoto roku naprosto dostal. Moje spolužačka mi do doporučila, a já nyní na něj nedám dopustit. První díl druhé série byl opět skvělý, a těším se na další. Dále jsem otevřela seriál Once Upon a Time, a jeho novou šestou sérii. Upřímně, hodně mě to zklamalo. Furt to samé dokola, nic nového pod sluncem. Začínám si říkat, že na to koukám už jen z povinnosti. Ale tak co, dobrá odreagovačka. Nejlepší seriál, co jsem minulý týden viděla, byl seriál Quantico. První díl druhé série se tvůrcům neskutečně povedl. Seděla jsem u něho, napnutá každou vteřinu, co se sakra asi bude dít. Sice se druhá série točí okolo CIA, kteří podle mě na FBI nemají, ale sakra, vůbec to není špatné! Dost se těším na další díly, protože Quantico je vážně jeden z nejlepší seriálů, co jsem poslední dobou viděla.

Po zhlédnutí Mentalisty, jsem se rozhodla pustit se do dalšího seriálu, a vybrala jsem si seriál V utajení. Na tento seriál jsem narazila díky hlavní herečce. Viděla jsem ji v nějakém filmu - na jehož jméno si už samozřejmě nepamatuji - takže jsem byla zvědavá na její roli v tomto seriálu. A jelikož jsem na seriál narazila před maturitou, šel do složky Zhlédnout po maturitě, a nyní jsem si konečně na něj našla čas. A povím vám, že to nebylo snadné tento seriál sehnat. Je to opravdu starý seriál, takže mi to pár dnů zabralo, ale nyní už koukám. Jsem už za první sérií, a musím říct, že jsem vážně nadšená. CIA není nic pro mě, hlavně ta jejich "Farma", protože já jsem spíš na Quantico v FBI, ale hlavní hrdinka Anne je vážně skvělá! A co pak Oggie. Přiznám se, že pár minut z nějakého dílu jsem viděla v televizi, ale nikdy by mě nenapadlo, že je Oggie slepý. Jsem vážně ohromena, Oggie si na svoji situaci slepce zvykl, a já mu tedy skláním poklony! Zatím jsem tedy ze seriálu nadšená, a jsem zvědavá na další série. 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide