The Social Media Book | Tag

října 17, 2016



Určitě jste již slyšeli o tagu The Social Media Book Tag, který pár měsíců zpátky, byl svým způsobem i docela populární. K mojí smůle, jsem se ale v té době k sepsání svého článku, nedostala, takže jsem se to nyní rozhodla napravit! 

Twitter - nejoblíbenější kniha pod 200 stránek

První bod, a hned taková záludnost. Většina mých oblíbených knih jsou upřímně tlusté bichle, co mají nad 200 stránek, takže jsem vůbec neměla tušení, jakou knihu do tohoto bodu zařadit. Pak jsem ale ve své knihovně objevila knihu od mé oblíbené autorky, S hlavou v oblacích (pejru). Autorka Kateřina Petrusová napsala trilogii Bavettů, kterou jsem si šíleně moc oblíbila, a pak ještě Pekáč buchet. Osobně si myslím, že Pekáč buchet se autorce moc nepovedl, za to S hlavou v oblacích bylo skvělé, přímo perfektní. Moc se těším na další autorčiny knihy, snad se jich brzy dočkáme.

Facebook - kniha, kterou ti všichni nutili

Neberme to hned doslova. Nikdo mě do ničeho nikdy nenutil, a já se také jen tak přemluvit nenechám, ale kniha, na kterou všichni v mé blízkosti pěli chválu, a já ji nečetla, byla série Harry Potter, a jeho první díl Harry Potter a Kámen mudrců. Nakonec jsem se ale nechala přeci jen přemluvit - mohla za to maturita - a já si první díl Harryho přečetla - k dalším dílům jsem se ještě nedostala. A pravdou je, že jsem byla nadšená. Viděla jsem filmy, ale knižní předloha je prostě lepší. Jednou bych si ale ráda přečetla Harryho v angličtině. Čeština byla super, ale v angličtině přečíst tento poklad? To by bylo přímo boží.

Trumbl - kniha, kterou jsi četl/a než to bylo cool

Nebylo snadné najít knihu, která by se mi do tohoto bodu hodila nejvíce. Uvažovala jsem nad Stmívání, Hunger Games, Divergencí, ale pak se mi z čista jasna v mysli objevila Cinder. Na knihu jsem narazila v knihovně, byla taková opuštěná, a vzala si ji domů. Z příběhu jsem byla maximálně nadšená, a velmi jsem se těšila na pokračování, které bylo zatím ještě daleko. Nyní když se na tuto sérii podívám znovu, má tuny fanoušku, čtyři knihy, dostane dokonce i své omalovánky a grafický komiks. Jednoduše je nadevše jasné, že tato série je pecka, a já se brzy chystám vrhnout do třetího dílu.

MySpace - kniha, která se ti líbila, když jsi byl/a menší, ale teď už by se ti nelíbila

Opět, neberme to hned doslova. Když jsem byla mladší nečetla jsem tolik, jako čtu nyní, Taková ta knihomolská vášeň se u mě projevila později, takže jsem velmi váhala s výběrem knih do tohoto bodu. Nakonec jsem ale ve své knihovně objevila sérii Mezi nebem a zemí, kterou jsem v té době měla ráda. Sice mi přišla průměrná, ale na nové díly jsem se vždy těšila jak malá. Nyní si ale myslím, že by se mi nelíbila tolik, jako před lety, kdy jsem ji četla. Určitě bych o ni zavadila pohled, protože ty obálky jsou opravdu povedené, ale příběh za nimi už tak působivý nebyl.

Instagram - kniha s nejkrásnější obálkou, jaká existuje

Kdo nemiluje na knihách jejich obálky? A kdo si knihy nevybírá právě podle nich. Já tedy nejsem výjimkou, já si většinu knihy vybírám právě podle její obálky, a také se mi to ne vždy vyplatí. Když jsem do tohoto bodu hledala perfektní obálku, měla jsem okamžitě jasno - První. Série Selekce má naprosto fenomenální obálky, ale mě nejvíce z nich zaujala obálka třetího dílu. Asi za to může fakt, že America má na obálce bílé šaty, a já jsem naprosto posedlá bílými šaty. Nevím kdy to začalo, ale pokaždé když někde vidím bílé šaty musím je obdivovat, a America má na obálce vážně fenomenální šaty! Nejen obálky má série perfektní. Nedávno se mi podařilo dočíst všechny díly, a jsem opravdu nadšená! Co víc, velmi se těším na poslední - pátý - díl, i když je pravděpodobné, že to nevydržím a přečtu si ho v angličtině.

Youtube - kniha, kterou bys rád/a viděl/a zfilmovanou

Zrovna v době, kdy jsem si chytala tento článek, četla jsem Skleněný trůn, a jednoduše jsem z něho byla paf. Proto bylo nadevše jasné, že do tohoto bodu nemohu zařadit jinou knihu, než právě onen Skleněný trůn. Ráda bych byla svědkem toho, jak toto veledílo, které z autorky Sarah J. Maas udělalo svým způsobem, rokovou hvězdu, dostane na filmové plátno. Série se totiž dočká šesti knih, pak spoustu dalších prequelů, omalovánek, ale co je nedůležitější, ona se opravdu dočká svého zpracování! Sice ne filmového, ale seriálového! Máte radost? Já ano! Pilotní epizodu seriálu si totiž objednala televizní stanice HuLu, která stojí za letošní skvělou novinkou - 11.23.63. Tento seriál je také na motivy knižní předlohy, a stanice ji naprosto fenomenálně zvládla, takže věřím, že Skleněný trůn je ve správných rukách.

Ask.fm - kniha, na kterou se ti lidé nejvíce ptali

A je tady, zase ta Selekce. Není se čemu divit, sérii jsem svým spolužačkám minulý rok tolik vychvalovala, až si ji chtěli sami přečíst. A pak za mnou chodili s prosíky, kdy budu mít další díly. A takhle tomu bylo delší dobu, jelikož jsem se prostě k pořízení další dílů neměla. Nakonec jsem si je přeci jen pořídila, a musím říct, že toho nelituji. Nyní, když jsem si sérii sama znovu přečetla, bylo jasné proč tak vyváděli. První díl, Selekce, byl fenomenální, a když nemáte ty další díly, rozhodně hrůza. Další díly, Elita a První, sice na první díl neměli, ale opět byly fantastické, přímo kouzelné. Já tedy sérii opravdu zbožňuju, a nedám na ni dopustit.

We heart it - kniha, která má pro tebe citový význam

Když jsem hledala správnou knihu do tohoto bodu, uvědomila jsem si, že jedna kniha prostě nestačí, protože mám obrovskou citovou vazbu k celé její sérii, a tou je série Hex Hall. Na tuto sérii jsem narazila v knihovně, spíše na první díl. Ten si mě natolik získal, že jsem si další díly prostě musela dokoupit. Jelikož mojí dětskou posedlostí byly, a stále jsou čarodějnice, bylo naprosto jasné, že tyto knihy jsou něco pro mě. Četla jsem je již několikrát, a stále jsem z knih nadšená. Ani po tolika re-readingech na tuto sérii nedám dopustit. Zároveň mě ale štve, že autorka napsala ještě spin-off díl, který se bohužel překladu nedočkal. Takže budu muset oživit tu svoji angličtinu, nedá se nic dělat.

Snapchat - kniha, nebo série, která tě bavila jen chvíli, přestože si myslel/a, že bude dobrá

Tak toto je celkem jednoduché. Série, kterou jsem si hlavně pořídila kvůli prosto skvělým obálkám, a faktu, že jsem si myslela, jaká to bude pecka, byla série Andělé. Ještě teď si vzpomínám na den, kdy jsme s mamkou uzavřeli dohodu - já nebudu vyvádět, a ona mi pořídí první díl. Upřímně, když si teď maličko vzpomenu, první díl, Pád se mi ohromně líbil, proto jsem si také pořídila i druhý díl. Ten sice nebyl tak dobrý, ale nutkání mít celou sérii, znáte to, další díly prostě byly jasné. K mé smůle jsem se ale k přečtení třetího dílu nemohla dokopat. Doslova. Pokaždé jsem skončila v první kapitole. Jednoduše to nešlo. První a druhý díl byly fajn, perfektní, ale do třetího jsem se do toho nedokázala zakousnout. I když to hodlám brzy změnil. Jelikož se přeci jen dočkáme filmového zpracování, hodlám dát sérii ještě šanci, tak uvidíme, snad s ní budu mít ještě trpělivost.

Goodreads - kniha, kterou bys doporučila úplně každému

Pomalu, ale jistě, jsme dorazili ke konci, a co jiného bych vám, či vlastně všem mohla doporučit. Není to nic jiného než moje nejoblíbenější autorka, Jojo Moyesová, a její perfektní kniha, Než jsem tě poznala. Tuto knihu jsem si pořídila okamžitě, co byla vydaná, a přečetla ji za den. Posmrkla a probrečela jsem u ní tolik kapesníků, až se to ani nedalo spočítat. Jednoduše, byla jsem naprosto vyřízená. A co víc, stejně tak mě šíleně ovlivnil i film. Tento rok se kniha totiž dočkala svého filmového zpracování, a já si ho nemohla nechat ujít. Stejně jako kniha, film mě rozplakal a naprosto odrovnal. Brzy se chystám dát si jak re-reading knihy, tak i re-watching filmu, protože obojí je naprosto perfektní, a já to doporučuji úplně každému. Jak knihu, tak film. 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Pěkný tag. :)
    Většinu z knížek jsem četla, nebo o nich aspoň slyšela. Pocity z Než jsem tě poznala mám naprosto stejné. :D
    A jen tak mimochodem... hezké povlečení nebo co to je. :D ♥

    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!..:D To mám radost, že jsme na tom stejně s knihou Než jsem tě poznala. Moje spolužačka, a dobrá kamarádka, při čtení této knihy neuronila ani jednu slzičku!..:D A přitom to je ta dojemné a přímo dokonalé! Hrozně moc jsem zvědavá na druhý díl, který se jmenuje Život po tobě! Rozhodně si ho nenechám ujít...:D A ano, je to povlečení, a je naprosto super, děsně ho bráchovi závidím..:D

      Vymazat
  2. Jee, to vypadá zajímavě. Většinu knížek o kterých píšeš jsem nečetla. Asi se do tohohle tagu taky pustím.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělé, určitě se do něho také pusť, ráda si pak přečtu tvůj článek..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide