TBR | Říjen 2016

října 07, 2016


Už delší dobu jsem uvažovala nad tím, že začnu s projektem TBR, jelikož mám šílené problémy s tím, že nemám co číst. Nebo spíš nevím, co mám číst. Proto jsem si řekla, že to zkusím, a uvidíme, jestli to bude mít úspěch. Sice článek píšu o chvíli později, a pár knih už mám za sebou, ale nevadí. Je totiž možné, že jsem si těch knih na sebe ušila více než dost - kdo nemá rád výzvy, že - tak mi držte palce, ať se prokoušu alespoň polovinou svých plánovaných knih na tento měsíc.

Když už jsme u toho plánování, nemohla jsem zapomenout na svou sbírku knih z knihovny, na které si prostě postupně musím udělat čas. Jedna z knih, kterou nutně musím přečíst, je kniha Bez šance, jelikož ji mají rezervovanou i další čtenáři. Na knihu jsem slyšela samou chválu, a k tomu ta hodně dobrá obálka, a bylo jasno. Tuto knihu si rozhodně nesmím nechat ujít. Konečně bych ráda uzavřela kapitolu Percy Jackson, takže to znamená, pustit se do posledního dílu - Poslední z bohů. Čtvrtý díl byl vážně pecka, hodně se mi líbil, jenže od toho posledního jaksi nevím, co mám očekávat. Dočkám se své poslední bitvy, na kterou se klepu už od prvního dílu, ale také povstane Kronos! Myslím, že závěr této série mě naprosto ohromí, takže žádný strachy. A pokud se mi to podaří, prokoušu se předchozími dvěma knihami, a zbude mi nějaký čas, ráda bych dočetla knihu Bezpečný přístav. O této knize jsem již něco povídala - nalákal mě na ni překvapivě vynikající film - takže bylo rozhodnuto, kniha je prostě nutnost. Jsem sice ve třetině knihy, ale už teď z ní skáču až do stropu, jak moc se mi líbí.

Kromě restů z knihovny, tu mám i své vlastní resty. Prvním je kniha Delirium, kterou mi půjčila má dobrá kamarádka někdy v polovině září. Jelikož Delirium je kniha od nakladatelství CooBoo, měla jsem v plánu ji přečíst ještě v září, ale nepodařilo se, proto si ji posouvám do dalšího měsíce. Šíleně moc jsem na Delirium zvědavá, hodně mě na to nalákala anotace už před nějakou dobou, a pak také kratičký "seriál" s Emmou Roberts v hlavní roli. Jeden z největších restů, který tento měsíc prostě musí pryč, je kniha Ségry. Tuto knihu jsem dostala na recenzi už před nějakou dobou, ale jak vidíte, recenze stále v nedohlednu. Proto bych si knihu ráda přečetla znovu, jelikož si už moc nevzpomínám, a následně napsala recenzi. Tak snad se mi to podaří. Musí! A poslední rest je moje krásné vydání knih Oscara Wildeho - Obraz Doriana Graye a Cantervillské strašidlo. Možná jste na něco narazili, ale Kristýnka z blogu Book Talk přišla se čtenářským klubem, a já se rozhodla zapojit. Každý měsíc si odhlasujeme nějakou klasiku, kterou budeme číst, a jelikož je to nový projekt, začínáme s Oscarem Wildem. Jsem neskutečně moc ráda za toho Oscara. Obraz Doriana Graye jsem si již dlouho chtěla přečíst, a teď mám příležitost učinit to co nejdřív.

Neodolala jsem! Prostě to nešlo a musela jsem si na tento měsíc dát knihu The Crown na seznam. Minulý měsíc jsem přečetla sérii Selekce s Dcerou, a Dcera mě opravdu dost nadchla, takže jsem to nevydržela, a sehnala si poslední díl v angličtině. Jelikož vím, že autorka nemá nijak zvlášť těžkou angličtinu, skákala jsem až do stropu, že budu mít pokračování Dcery brzy přečtené. Jsem totiž velmi zvědavá, koho si Eadlyn vybere. Mám svého favorita, ano pouze jednoho, a hrozně moc si přeji, aby to byl on. A protože mě nebaví čekání na český překlad, který bude kdo ví kdy, jdu do knihy v angličtině. Věřím, že se mi závěrečný díl série Selekce bude opravdu líbit. A mimochodem, ty obálky této série jsou vážně fenomenální, chci ty šaty - všechny! - a to hned teď!

Pokračujeme dál. Tento měsíc probíhá projekt Říjen s Baronetem, který má na svědomí Eliška z Knižního světa. Prohrabala jsem svoji knihovnu, a vylovila z ní dvě dystopie a jeden horor. Knihu Monument 14 jsem ulovila ve slevách za úžasnou cenu. Chtěla jsem si ji přečíst už delší dobu, někdo mě na ni upozornil, ale nebyl čas. Nyní ten čas je, takže ho využiji. To samé platí pro Dech. Zrovna nedávno jsem si četla anotaci této knihy, a při čtení jsem byla tak paf, že jsem si ji musela přečíst znovu. Opět, kniha se skvělým nápadem a obálkou, já ji získám ve slevách za pár korun. Šílené, ale pro moji peněženku perfektní. A nyní se dostáváme o tomu hororu. Annu krví oděnou jsem četla několik let zpátky, a byla jsem z ní nadšená. Když jsem se doslechla o tomto projektu, řekla jsem si, aha, asi je čas na re-reading. K tomu bylo oficiálně potvrzeno, že se dočkáme filmu! Já mám z toho neskutečnou radost, dokonce i hlavní herce, co do filmu vybrali vypadají super, tak snad se filmu dočkáme i u nás.

O knize Tajemné touhy toho moc nevím. Sice jsem četla anotaci, ale ani za nic si nedokážu představit, co mě v této knize čeká. Mám moc ráda tu autorku, takže hodlám knize dát šanci. Snad mě to překvapí, a bude se mi to líbit. A ohledně Páté vlny, tak tu jsem soudila do nedávna podle filmu, nyní si ale chystám přečíst knižní předlohu, protože kniha je kniha. Film jsem nepochopila, a ani se mi vlastně nelíbil, což mě dost mrzí, protože tam hraje moje oblíbená herečka. Jsem zvědavá, co řeknu na knihu, určitě bude jedním slovem, peckózní.

A dostáváme se k cíli. Tyto dvě knihy mám již přečtené, a z jedné jsem nadšená, z druhé zase ohromně zklamaná. Na Rockové sólo jsem se velmi těšila, první díl mě velmi bavil, takže jsem si říkala, že druhý díl prostě musí být taky skvělý. Bohužel nebyl. Byl příšerný a už nikdy víc ho číst nebudu. Kdežto Navždy s tebou mě nesmírně překvapilo. Poslední dobou si totiž říkám, že knihy této autorky jsou na jedno brdo, jejich myšlenku odhalíte hned. I když se předvídatelnosti v mém případě tato kniha nevyhnula, opravdu se mi moc líbila, a já se těším na další knihy od této autorky.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Obdivuju všechny, co si umí takhle naplánovat, co budou číst. Já bych to nedodržela, po knihách sahám podle nálady a vybírám si je teprve ten den, kdy chci něco nového rozečíst.
    Každopádně pokud ti to bude takhle vyhovovat, tak ti budu určitě držet palce, abys stihla všechno, co sis předepsala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to musela zkusit..:D Poslední dobou nemám na čtení moc chuť, takže si dávám takový menší plán - právě TBR - tak snad to vyjde, a já budu v tomhle projektu pokračovat dál..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide