Září 2016 | Měsíční chvástačka

září 30, 2016


První měsíc školy - pro některé - je u konce! Září uteklo jako voda, a to znamená, že je čas se podívat, jaké knihy mi přibyly do knihovničky. Není jich hodně, jelikož co si budeme nalhávat, v létě jsem se zbláznila, a nakupovala až dost, takže se teď držím na uzdě. Nebo spíš moje peněženka pláče prázdnotou, snad to s tou prací vyjde, a knih bude víc a víc.

Knihu Střípky duší jsem si již dlouho přála přečíst, jelikož ji vydalo mé nejmilejší nakladatelství CooBoo, které vydává jen samé skvělé knihy. Jenže pak kniha zmizela z oběhu, a já na ni zapomněla. Při návštěvě sousedního města, jsem ale na ni narazila ve výloze jednoho výprodeje, a hned si pro ni běžela. Za 80,-, neberte to. Ohledně knihy samotné nevím moc. Anotaci jsem si četla, a zapůsobila na mě, jenže milostný trojúhelník. Snad to nebude tak strašné. Hlavně mě ale zaujaly ty bloudící duše, a také fakt, že kniha má opravdu skvělé hodnocení. Je docela škoda, že jsme se v českém překladu nedočkali i druhého dílu. Ale nevadí, čtení v angličtině pro zatím nejjednodušší není, ale s pomocí slovníku to snad nějak zvládnu. Ale nepředbíhejme, nejprve si musím přečíst první díl, na který jsem vážně velmi zvědavá, doufám, že se k němu brzy dostanu.

A druhou knihou získanou za měsíc září je kniha Stránky světa. Původně, když byla tato kniha ještě v procesu překladu, jsem vůbec neplánovala, že si ji pořídím, ne-li vůbec přečtu. Jenže pak jsem na ni narazila v knihkupectví, a totálně si mě kniha získala po grafické stránce. Přiznám se, že jsem se rozhodovala mezi dvěma novinkami od nakladatelství CooBoo - Stránky světa nebo Pomsta & Rozbřesk - nakonec ale vyhrála tato kniha, jelikož Pomsta neměli, možná někdy příště. Anotaci jsem si přečetla v rychlosti blesku, hlavní hrdinka má vážně srandovní jméno - Furia - ale to s dušeknihu, zakázaným městem Libropolisem, mě velmi zaujala, tak si říkám, jdu do toho. Jenže pak mě doma zaskočí slovo bibliomantik. Vážně, co to je? Snad mi to kniha vysvětlí, protože já to opravdu netuším. Na knihu se v co nejbližší době chystám, a doufám, že se mi bude líbit jako ostatním.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Snad se ti obě knížky budou líbit! :)
    Já tedy zatím ani nad jednou neuvažuji, ale snad třeba později až si přečtu nějakou tu recenzi.
    Přeji pěkné čtení ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Střípky duší jsem také držela v týdnu v ruce, ale nakonec jsem ji tam nechala, tak ještě uvidím, zda se po ní nevrátím :)
    Stránky světa mě dooost lákají (stejně tak i Pomsta a Rozbřesk) :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Stránky světa se také chystám. :) A Střípky duší nevypadají vůbec špatně, počkám si na tvoji recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si pak přečtu tvoji recenzi na Stránky světa, jelikož se rozhodně do ní pustíš dříve, než já..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide