Týdenní shrnutí #3

září 28, 2016


19. září - 25. září 2016
Zdravím vás u nového týdenního shrnutí. Minulý týden byl snad ještě více bláznivější než ten minulý. Polovinu týdnu jsem strávila na brigádě ve sklárně, a tu druhou spaním. Jenže měl ten minulý týden svoje výhody - peníze - ale taky je možné, že brzy získám už trvalou práci, jenže to je zatím ve hvězdách. I přes můj nabitý program jsem přečetla dvě skvělé knihy do projektu Září s CooBoo, který bude brzy končit, škoda. Asi si ho ještě prodloužím přes říjen.

Začátek minulého týdne jsem začala dočítáním knihy První, ze série Selekce. K mojí smůle byl pro mne třetí díl této série nejslabší. Docela dost jsem se v něm zklamala, konec mi přišel zbrklý a takový rychle prolítnutý. Vážně škoda, a co si budeme povídat o Maxonovi. Ale i tak si myslím, že celkově je to skvělá série, která stojí za přečtení. Hned po přečtení První, jsem se vrhla na Dceru, což je vlastně pokračování Selekce, ale ne s Americou, ale dcerou Americy a Maxona. Musím uznat, že kniha není nejlepší - dost mě zklamala ta Selekce naruby s kluky - ale jinak je to vážně skvělá kniha. Eadlyn je možná pro někoho husa, pro mě v některých momentech také byla, ale jinak jsem si velmi oblíbila. A jestli mám nějakého favorita mezi kluky? Ano mám, a to pouze jednoho - Kileho. Proč? Protože to co se škádlívá, to se rádo mívá - podle mě oni budou spolu, prostě musí! Hned po přečtení Dcery jsem se chtěla pustit do pokračování - Koruny (The Crown) - v originále, jenže pak jsem se pustila do dalších knih z knihovny a na The Crown čas prostě nebyl. Snad tedy tento týden.

Konečně! Konečně jsem dočetla čtvrtý díl Percyho Jacksona, Bitvu o labyrint. A moje dojmy z knihy? Musím říct, že tento díl byl vážně působivý! Daidalos, labyrint, a hlavně Kronos, no co si budeme povídat, všichni víme, že Rick Riordan je bůh a se slovíčky to prostě umí. I tak si ale myslím, že autorova druhá série o řeckých a římských bozích - Bohové Olympu - je lepší než jeho první série. Jenže to vůbec neznamená, že Percy za to nestojí, právě naopak. Určitě Percymu dejte šanci, pokud jste knihy ještě nečetli, já se zatím budu psychicky připravovat na poslední díl.

Když jsem byla v polovině měsíce v knihovně, odnesla jsem si knihu Všem klukům, které jsem milovala. Po této knize jsem pokukovala mnohokrát - ta obálka! Jenže katastrofou pro mě je autorka, Jenny Han. Od této autorky jsem četla knihu Léto kdy jsem zkrásněla, a byl to horor. Přímo hrůza, nikdy víc. Takže jsem radši od této knihy neměla žádná očekávání, a vyplatilo se mi to. Začátek knihy je tedy nezáživný, autorka seznamuje čtenáře s hlavní hrdinkou, Larou Jane, a její rodinou, ale zasahuje občas až tak daleko, že to vůbec není nutné. Nejlepší to začíná být od momentu, kdy chlapci dostávají dopisy. To jsem se najednou do knihy začetla rychlostí blesku a do jednoho dne ji přečetla. Jen jsem tedy očekávala jiný konec, ale jinak je kniha naprosto perfektní, při jejím čtení jsem byla jako na trní - co se stane teď, a jak to dopadne? Asi nějak takhle jsem se po dočtení knihy cítila, vážně já jsem z této knihy nadšená, a dost se těším na druhý, a dokonce i třetí díl. Škoda jen, že v knihovně má ten druhý díl někdo půjčený, budu si muset ještě počkat.


Ohledně filmů, minulý týden jsem neviděla žádný, ale mám tu pro vás jeden tip, co teprve bude, a já jsem upřímně na něj dost zvědavá. Asi už dva roky. Na motivy knihy Pád (Fallen) od autorky Lauren Kate se už několik let plánovalo filmové zpracování, dokonce ten film byl i zveřejněn pro pár lidí v Americe, ale k nás se ještě nedostal. A nyní, po dvou letech, se celá země dočkala traileru, a páni. Už si knihu skoro vůbec nepamatuji, ale po zhlédnutí traileru jsem měla vážně pořádnou chuť si knihu znovu přečíst, dát ji znovu šanci. Když série vycházela, kupovala jsem si pokaždé každý díl, ale od třetího dílu to začalo jít tak z kopce, že jsem ani ten třetí nedočetla. Ale první díl, ten se mi vážně hodně líbil, co si tak vzpomínám, takže proč to nezkusit znovu s touto série, když už je to oficiální a dočkáme se filmu? Myslím, že knihu vážně vylovím z té sedačky, kam jsem byla nucena ji schovat, když teď rekonstruujeme celý náš byt. A kdo trailer ještě neviděl, tak neváhejte, a koukněte se.


A co seriály? Podařilo se mi konečně zjistit, kdo je Rudý John v Mentalistovi, a upřímně, docela zklamání. Nakonec se ukázalo, že Rudým Johnem nebyl ten člověk, kterého jsem si tipovala už od začátku, ale někdo úplně jiný. Mnohem více, než odhalení Rudého Johna se mi líbila Blakeova asociace, ta byla vážně dost působivá, a neuvěřitelně promyšlená. Jenže po smrti Rudého Johna, kterého Patrick zabije, se najednou všechno obrací, a zbývající série a druhá polovina šesté série se točí okolo FBI, kam už bohužel Grace s Waynem nepatří, což mě tedy dost mrzelo. Vážně škoda, FBI není špatná, jenže na CBI, kde jsou všichni, celá parta, to prostě nemá.

A jelikož začíná podzim, znamená to, že se začínají i staré seriály vracet. Prvním seriálem, který jsem si prostě nemohla nechat ujít, je čtvrtá série Agents of S.H.I.E.L.D.S. Tento seriál byl první a druhou sérii fajn, jenže ve třetí sérii povýšil na slovo boží. Třetí série byla vážně peckózní, takže jsem si říkala, co nás asi v té čtvrté čeká. Narazila jsem na pár článku, že se dočkáme Ghost Ridera, ale moc jsem tomu nevěnovala pozornost. Jenže pak jsem narazila ještě na jeden článek, že je to pravda, a že Ghost Rider bude přímo podle komiksové předlohy - takže žádná motorka, ale auto. Když jsem se do prvního dílu pouštěla, neměla jsem tedy žádná očekávání, protože třetí série byla vážně boží, jenže ten první díl byl vážně působivý, dost si mě na svou stranu naklonil, takže se nebojím toho, že tohle bude tragédie, či horor. Jsem dost natěšená na další díly, a hlavně na Daisy (Sky) a její schopnosti, které jsou snad ještě lepší než ve třetí sérii. 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Taky jsem rada, ze jsem se konecne dockala AoS. Ale mam trochu obavu, kam to cele vede. Zacina to byt docela temne a depresivni a to plati i o filmech z marvel universa... :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě super!..:D Mě se to začíná líbit víc a víc..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide