Týdenní shrnutí #2

září 21, 2016


12. září - 18. září 2016
Nový týden začal a já opět přináším týdenní shrnutí toho minulého, který by se dal popsat jedním slovem - bláznivý. Minulý týden byl šíleně hektický, měla jsem tolik pochůzek, pracák, dále pak ještě doktor, a nezapomeňme na práci doma. Vážně mi ta škola začíná chybět. I tak jsem si ale našla nějaký čas na knihy, a dokonce i na jeden seriál a film.

Naprosto zírám, ale při mém štěstí, se mi podařilo dočíst v sobotu minulý týden Selekci. Když jsem si na knihu nalezla čas, najednou stránky začaly lítat. Doslova. Za necelý den jsem ji měla dočtenou. Vážně paráda, Selekce byla opravdu famózní, takže jsem neodolala, a hned večer otevřela druhý díl, Elitu. Určitě víte, co se o druhých dílech v sériích povídá - jsou nejslabší. Já jsem s tímto pocitem šla do druhého dílu. Očekávala jsem tedy od Elity jedno, a to že budu zklamaná. Jenže opak je pravdou. Druhý díl sice měl své mouchy - co si budeme nalhávat Američina nerozhodnost Aspen nebo Maxon, byla vážně příšerná - ale faktem je, že druhý díl byl pro mě neuvěřitelné překvapení. Důvodem byla právě jedna, či dvě kapitoly, které mě naprosto odzbrojily a já je málem přes slzy v očích nedočetla. Možná se někteří s mým názorem slučovat nebudou, ale podle mě je Elita rozhodně skvělá - když vypustíme Aspena, byla by ještě lepší - takže, jakmile jsem byla u konce knihy, což tedy mimochodem bylo hned následující den, v neděli, měla jsem jasno, musím se hned pustit do třetího dílu. 

Až někdy k večeru v neděli jsem otevřela třetí díl Selekce, První. Najednou je dívek méně a méně, a já se blížím do cílové rovinky. Upřímně, jsem z toho teď maličko zmatená. Ke konci druhého dílu se America konečně rozhodla koho chce, ale puf, všechno zase musí být jinak. Ale nejdůležitější je, že se America už rozhodla! Zatím ale nevím, co si mám o První myslet, zvláště když jsem ji ještě nedočetla. Rozhodně je to opět skvěle napsané, stránky utíkají rychle, ale dávám tomu ještě nějaký čas. Zároveň jsem ale vážně napnutá, jak to skončí, a také se už nemohu dočkat až se pustím do Dcery. Eadlyn, těš se na mě!

Mimochodem, stále mám ještě rozečtenou knihu Bitva o labyrint, od Ricka Riordana. Bohužel jsem ve knize nijak nepokročila, ale doufám, že se to brzy změní - spíše až přečtu První, Dceru a Stránky světa, které jsem si vlastně včera - v pondělí - pořídila. Další kniha do projektu Září s CooBoo, za chvíli se asi zblázním, potřebovala bych to září trošku delší.

Ohledně filmů, minulý týden jsem viděla jeden, a to Maximum Ride. Určitě si říkáte co to asi je. Tento film překvapivě vznikl na motivy knižní předlohy, jejímž autorem je James Patterson. Upřímně, již několikrát jsem v naší místní knihovně narazila na komiksovou verzi této knihy, ale nikdy mě to nijak nelákalo. Pak jsem ale narazila na trailer na tento film, a říkala si, kruci, co to zase je, to musím vidět. Ukázalo se, že se jedná o film, kde výzkumníci unesli malé děti, aby je testovali. A testy se zdařily natolik, že ony děti mají nyní pozměněnou DNA, a také mají křídla. Z traileru vypadá film naprosto skvěle, asi podobně jako u filmu The Curse of Sleeping Beauty, ale když se na něj pak podíváte, jediné co si říkáte je - tohle je nuda. Celý film se ve zkratce točí o hledání malé holčičky, kterou oni výzkumnici unesli. Takže tři čtvrtiny filmu jsou o tom, než se parta dětí dostane do výzkumného centra, a ten zbytek je chabý konec, který diváka napadne okamžitě, pokud film dobře vnímá. Takže když to shrnu, Maximum Ride byla ztráta času, hloupost, blbost, katastrofa. A to nejlepší nakonec? Má to stejně odpuzující hodnocení jako The Cruse of Sleeping Beauty - 4/10 - takže asi nejsem jediná kdo si to myslí.

Kdežto u seriálů jsem byla pilnější, i přes svůj nabitý program. Zhlédla jsem pár dílů Mentalisty, ale stále s ním ještě nekončím - jednoduše se ještě nechci rozloučit s Jannem ani s Lisbonovou - takže jsem spíše šla do svého dalšího restu - seriálu Selfie. Ten jsem tedy prolítla vážně rychle, skoro za den ho dokoukala. Vážně je to zklamání, že to nebylo obnoveno pro další sérii, protože ke konci se Henry konečně odhodlal. Grrr, vážně pech. Ale jinak jsem si re-watching vážně užila, Sefie je skvělý seriál na oddech, rozhodně doporučuju.

Co vám ale rozhodně nedoporučuju, je seriál A to Z - v češtině Od A do Z. Na tento seriál jsem se chtěla podívat ještě před maturitou, kvůli hlavnímu herci. Jenže pak přišla maturita a seriál putoval do složky - zhlédnout po maturitě. Jenže až nedávno jsem si na něj znovu vzpomněla, když na mě vyskočilo, že byl přeložen do češtiny, takže jsem si řekla, tohle je znamení, jdu do toho. Když jsem se pustila do první epizody říkala jsem si, jsem vážně zvědavá, co se z toho vyklube, a pak jsem se postupně dostávala do dalších, a já si postupně začínala uvědomovat, že toto je pořádná blbost. Hlavní hrdinové jsem do sebe tak bláznivě zamilovaní, až zapomínají na své přátele, a dokonce i na to, že nemusí každou vteřinu strávit spolu. Seriál mě bohužel velmi zklamal, asi jsem od něj očekávala něco úplně jiného, protože to co se mi dostalo, bylo vážně směšné a trošku dětinské. A k tomu všemu, seriál se jmenuje Od A do Z, tak proč má jen 13 epizod a končí u písmene M? Vážně nic moc, podobně jako u Maximum Ride, byl pro mě seriál Od A do Z zklamání a ztrátou času.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Elita mi také ze série přišla nejslabší a podle mě se ani První nevyrovná Selekci, ale přeji, ať se ti knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dneska jsem dočetla První, a musí říct, že právě První byla pro mě nejslabší. Elita byla ještě skvělá, ale první už za prvním, a dokonce i za druhým dílem, trochu zaostávala, ale to nemění nic na tom, že je to skvělá série...:) Od zítřka začínám číst Dceru, hrozně se na to těším, tak snad nebudu zklamaná...:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide