Týdenní shrnutí #1

září 14, 2016


5.září - 11. září 2016
Po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodla zavést novou rubriku, jedná se o Týdenní shrnutí. Jak jsem zjistila, mám docela problém s tím pamatovat si všechno, takže mě z čista jasna trklo v hlavě, proč nezačít psát článek, kde budu shrnovat vše co stalo za uplynulý týden. Co jsem přečetla, co jsem viděla. Stane se, že se většina filmů, seriálů a nebo dokonce knih nedočká recenze, což je tedy velmi smutné, takže tohle byl brilantní nápad! Ale ať nezdržuji, pojďme se podívat, s jakými knihami jsem strávila minulý týden.

První knihou, se kterou jsem začala minulý týden byla kniha Selekce. Tuto knihu jsem měla v plánu číst již dřív, ale nezdařilo se. Pak jsem se ale zapojila do projektu Září s CooBoo, a tato kniha je jednou z knih, kterou hodlám v tomto měsíci přečíst. Bohužel jsem tedy s knihou moc nepokročila. Jsem asi v polovině a dávám tomu ještě nějaký ten čas, jelikož jsem teď zavalená domácími pracemi a pochůzkami, takže se k Selekci hodlám ještě vrátit. Ale je to stále stejné, stejně miloučké a naivní. Maxon je perfektní a Aspenovi bych nejraději zakroutila krkem. America je prostě America, ta je stále stejná. Doufám, že se brzy dostanu ke konci knihy, těším se spíše na ty další díly, ale jelikož si na tolik věcí už nevzpomínám, jsem za ten re-reading prvního dílu ráda.

Neodolala jsem, a opustila jsem Americu a zbytek princezen, a vrhla se po hlavě zase do té řecké mytologie. O prázdninách jsem si dala re-reading prvních dvou dílů, které jsem si vypůjčila z knihovny. Dokonce se mi podařilo přečíst i třetí díl, a ten čtvrtý a pátý na mě tak koukaly z té knihovničky, až jsem to nevydržela a pustila se do Bitvy o labyrint. Jsem asi v jedné třetině a jsem opět unešená autorovým stylem psaní a neuvěřitelnou fantazií, jelikož nyní se Percy s Annabeth pouští do nové výpravy za objevením Ariadniny nitě, která vás bezpečně provede Daidalovým labyrintem. K tomu Kronových stoupenců je víc a víc, a poslední bitva se blíží, takže jsem upřímně nadšená! Věřím, že knihu co nejdříve dočtu, jelikož jsem vážně napnutá, co se stane v tom pátém díle.

A poslední knihou byla Všechna pravda, co je ve mě. Tuto knihu jsem si v pátek, minulý týden, přinesla domů z knihovny, a byla jsem celkem překvapená. Úplně jsem na tuto knihu zapomněla, a nedávala jsem ji žádné velké naděje. Když jsem se pak ale do ní v sobotu pustila, a ještě v sobotu ji dočetla, neměla jsem slov. Tato kniha je napsaná jiným stylem, než na který jsem zvyklá, ale překvapivě, mi vůbec nevadil. Právě naopak jsem se do něj rychle začetla a i do příběhu hlavní hrdinky, až tak rychle, že stránky plynuly nadsvětelnou rychlostí. Nejlepší na tom ještě bylo, že hlavní hrdinka nemluví, důvod? Nemá jazyk. Byla jsem tak paf, že jsem potřebovala nutně vědět, jak to dopadne. A konec tedy předčil má očekávání. Ale co jsem tak četla, budu asi výjimkou, jelikož kniha nemá moc dobré ohlasy, ale sto lidí sto chutí, já říkám nesuďte tuto knihu podle ostatních, a přečtěte si ji sami, podle mě za zkoušku to stojí.

Dostáváme se k další části článku, a tou jsou filmy. Minulý týden jsem po dlouhém čekání narazila na film Mělčiny s českými titulky. Sice s naprosto děsivou kvalitou, ale šlo to. Na film jsem se těšila ještě dřív než šel do kin, viděla jsem trailer, který byl famózní, a herečku Blake Lively mám moc ráda, tak proč ne? Důvodem, proč jsem z počátku váhala bylo, že nejsem moc na horory, vlastně je nesnáším. Jenže znáte to, zvědavosti neodoláte. Takže jsem šla do toho. Bohužel jsem z filmu docela zklamaná. Nechci nikomu nic říkat, kdyby se náhodou chtěl na film podívat, ale vážně jsem zklamaná. Když už to měl být horor, tak tak podle toho mělo vypadat. Blake byla skvělá, to nepopírám, ale to všechno okolo. I přes to, jsem se ale tedy u filmu bála, a to pořádně. Žralok, tak ten byl vážně děsivý, fakt super, jenže pak přišel konec, a ten tomu filmu vážně nasadil korunu. Filmaři to teda moc pěkně ukončily - vtip. Z toho konce jsem vůbec nebyla nadšená. Takže když to shrnu, Mělčiny určitě stojí za zhlédnutí, ale neočekávejte od nich nic světoborného, je to jen další horor mezi spousty dalšími.

Dalším filmem, který jsem minulý týden viděla, byl pro mne jeden z nejočekávanějších filmů, když jsem viděla jeho trailer - The Curse of Sleeping Beauty. V překladu by to znamenalo Prokletí Šípkové Růženky, a jelikož já mám ráda pohádky a trailer vypadal božsky, na film jsem se podívala. K mému štěstí to tedy vůbec žádná pohádka nebyla, překvapivě se jedná o horor s nádechem tajemna, do kterého je vložena spící kráska, která je prokletá. Bohužel jsem měla od filmu až moc velká očekávání, že jsem nakonec nemohla jinak, než být z filmu zklamaná. Neskutečně moc mě naštval fakt, že trailer vám poví přes polovinu filmu - tedy kromě konce, samozřejmě - a taky to, že jsem asi vážně moc čekala, že se jedná o pohádku s dobrým koncem, jenže ten film žádná pohádka není. Taky jsem byla velmi zklamaná hereckým obsazením, přišlo mi, jako kdyby ho vybrali na poslední chvíli ve stylu: tak tebe bereme, budeš hrát hlavní roli. A asi nejsem jediná, kdo si to myslí, jelikož když jsem se pak povídala na hodnocení tohoto "hokusu pokusu", smála jsem se jak blázen, protože vážně - 4/10 na imdb.com - to mluví za vše.


A poslední částí článku jsou seriály! Určitě už víte, jaký já jsem filmový, ale spíše seriálový maniak, a zrovna nedávno jsem se pustila do dalšího seriálu, na který jsem měla spadeno už hodně dlouhou dobu, ale čas na něj nebyl. Ale po maturitě mám najednou spoustu volného času, takže jsem si na mého oblíbeného Mentalistu - Patricka Janea - ten čas musela udělat. Zrovna je to můj nejsledovanější seriál, nacházím se na začátku páté série, a už mám své tušení, kdo je Rudým Johnem, ale nic mi neříkat, já se brzy dočkám jeho odhalení. Už teď se nemůžu dočkat. A co jinak říci, než to, že Jane je prostě božský, přesně takový, jakého jsem si ho představovala. A Lisbonová? Ach jo, ti dva! Jsou ten nejlepší tým, ever. 

A posledním seriálem, který jsem minulý týden rozkoukala, je seriál Selfie. Vlastně jsem tento seriál už jednou viděla, takže se spíše jedná o takový re-watching. Ukázalo se, že byl tento seriál s pouhou jednou sérií přeložen do češtiny. Ještě teď si dobře vzpomínám, jaký tento seriál měl ohlasy, zvláště u těch posledních dílu. Nemyslete si, že byly špatné, vůbec ne, právě naopak. Tento seriál měl dílem od dílu velšípotenciál - tedy alespoň pro mě - takže, když jsem se doslechla o tom, že seriál nebyl prodloužen o další sérii, vážně mě to zklamalo. Ale nic s tím nenadělám, já mohu jen říci, že Selfie je vážně vtipný, naivní a trošku praštěný seriál, který někoho nadchne, a jiného prostě nechá chladným.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tesim se na Melciny, Blake mam hodne rada. Zaujala me ta Sipkova ruzenka.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na ty Mělčiny podívej, Blake byla vážně skvělá, ale na horor jsem tedy očekávala víc. A ta Šípková Růženka, ta byla tedy horor, ve smyslu, že to bylo strašné..:D Tak ale snad tobě se to bude líbit..:)

      Vymazat
  2. Můžu se zeptat, koho tipuješ na Rudého Johna? :D Slibuju, že ti nebudu říkat, jestli to máš dobře nebo špatně, jen mě zajímá, jestli jsi ho odhalila správně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si tipuju, že Rudým Johnem je ředitel CBI, Bertram..:D Mám toto podezření už delší dobu, od chvíle, kdy recitoval pár veršů z básně od Williama Blake..:D

      Vymazat
  3. Super článek! :)
    Na re-reading Selekce mám teď chuť taky :D
    Jinak Percy Jackson je jeden z mých mnoha restů, ale chtěla bych si aspoň první díl do konce roku přečíst :/
    Na knihu Všechna pravda, co je ve mně a film The Curse of Sleeping Beauty jsi mě pořádně nalákala, takže po nich určitě mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Mám radost, že se ti článek líbí..:D Určitě si na Percyho někdy najdi čas, je to vážně skvělé..:D A ohledně toho filmu, The Curseof Sleeping Beauty, doufám, že se ti to bude líbit..:)

      Vymazat
  4. Prokletí Šípkové růženky vypadá dost hustě! :)
    Do re-readingu Selekce by mě teda nikdo nedonutil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost hustě?..:D Ani nápad, je to hrozný, přímo fuj..:D Už nikdy v životě to nechci vidět.:D Nejsi na Selekci? Velká škoda, ten první díl se mi dost líbil a na ty další jsem vážně zvědavá..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide