Červenec - Srpen 2016 | Měsíční chvástačka

září 03, 2016


Další měsíc skončil a to znamená, že je čas pro sepsání Měsíční chvástačky. Jenže opět jsem měsíční chvástačku zanedbávala, takže kromě za měsíc srpen, tu mám i chvástačku za červenec. Než se ale do knih pustím, chtěla bych se omluvit za moji menší neaktivitu na blogu během prázdnin. Měla jsem starostí až nad hlavu, takže na blog čas jednoduše nebyl, ale věřím, že se to nyní zlepší. 

Červenec

Měsíc červenec nebyl nejslibnější, jelikož jsem tento měsíc získala pouze jednu knihu. Ale zároveň jsem za to ráda, jelikož moje peněženka neutrpěla takovou ztrátu. Knihu, kterou jsem si pořídila - Školu dobra a zla - jsem si přála snad už věčnost. Dobrá, tak ne věčnost, ale od jejího vydání u nakladatelství CooBoo jsem po ní neustále pokukovala, ale neměla se k tomu si ji pořídit. Až jsem neodolala. Četla jsem spoustu kladných recenzích na tuto knihu - a nejen tuto knihu, spíše celou sérii - takže jsem velmi ráda, že jsem si knihu konečně pořídila. Bohužel jsem ještě neměla to štěstí se do knihy pustit, jelikož tu mám spoustu jiných knih, které si chci přečíst dřív, znáte to. Ale to se brzy změní, jelikož se hodlám zapojit do projektu Září s CooBoo a Škola dobra a zla bude jednou z knih, kterou hodlám během tohoto měsíce přečíst. 


Srpen

Na rozdíl od července byl srpen bohatší. A to hodně - moje peněženka pláče. Prvními poklady, které jsem ukořistila byly žhavé novinky tohoto měsíce. Dvůr trnů a růží od autorky Skleněného trůnu byla jasná povinnost. Tuto knihu jsem si chtěla přečíst v originále, jelikož to je vlastně re-telling Krásky a zvířete, mé nejoblíbenější pohádky, ale počkala jsem na české vydání, a vůbec toho nelituji. Skvělá kniha, nutně potřebuji další díl! Dále jsem si pořídila Hrdinu od mé oblíbené autorky série Dublin Street. Knihy z této série jsou naprosto fantastické, ale Hrdina? Ten byl snad ještě lepší, naprosto parádní, doporučuji. A Nerve! Tuto knihu jsem si prostě nemohla odepřít. Hrozně moc se těším na film, kde hraje Emma Roberts. Věřím, že film bude skvělý, a jelikož je to na motivy knižní předlohy, neodolala jsem a knihu si koupila s krásným filmovým obalem. 


Nákup v Levných knihách

Asi jste si všimli těch božských slev v Levných knihách. Já tedy ano, a proto to dopadlo, tak jak to dopadlo. Nejprve jsem měla v plánu jet do nejbližší prodejny, ale nakonec jsem si to rozmyslela a učinila velkou objednávku - upřímně, moje mamka nebyla moc nadšená. První kniha, co hned musela do košíku byla Dvojčata. Od té doby, co jsem četla Lucyinu recenzi na tuto knihu, jsem si ji chtěla pořídit. Mám radost, že ji mám. Dále pak jsem tam nemohla nechat knihu Přímo do srdce. Bohužel, žádná sláva to nebyla, ale to se dalo čekat. A pak dvě top knihy, které jsem si na sto procent nemohla nechat ujít. Naprosto úžasný Archiv, na který jsem si brousila zuby už od jejího vydání a Výjimečnou, o které sice nic nevím, ale obálka vypadá opravdu výjimečně, ale bohužel jsme se v češtině nedočkali dalších dílů.


Ještě s nákupem v Levných knihách nekončím. Knihu Tajemství Lynburnů jsem vídala na stránkách Levných knih už delší dobu, ale o její koupi jsem stále váhala. Když jsem ale nyní dělala ten velký nákup, knihu jsem do něj přihodila. Sice o knize nic netuším, ale i tak se na ni velmi těším. Stejně tak to mám u knihy Eden, která vyšla u nakladatelství Yoli. Upřímně ta holka na obálce je pěkně nesympatická, ale je to kniha od mého oblíbeného nakladatelství, tak jsem zvědavá, jak je možné, že dostala do Levných knih. Pak tu mám překrásné vydání Oscara Wildea, které obsahuje dvě knihy - Obraz Doriana Graye a Cantervillské strašidlo. Cantervillské strašidlo jsem četla naposledy někdy na základní škole a moc si na to nevzpomínám, takže se těším až si ho znovu přečtu. Mým hlavním cílem byl Obraz Doriana Graye. Na tuto knihu mě nalákala minulý rok spolužačka, ale byl maturity čas, takže jsem se ke knize nedostala. Nyní už si ale na tento příběh čas najdu. A poslední dvě knihy jsou překvapivě z jedné série a od té samé autorky, jak jsem později zjistila. Jedná se o druhý a čtvrtý díl. Je škoda, že nemám i ty zbylé, ale nevadí. Mám již za sebou knihu Diamantový sníh a právě jsem v polovině Ledové královny a za sebe můžu jen doporučit.

Opožděná objednávka u Kath

A v neposlední řadě, jeden velmi očekávaný balíček. Na začátku prázdnin jsem na facebookové stránce mé oblíbené knižní blogerky Kath objevila knižní výprodej. Kath prodávala spoustu knih a každou za 50,- plus poštovné. Neváhala jsem ani minutu a u Kath si objednala tři knihy. Jenže pak jsem s Kath během prázdnin ztratila kontakt a na knihy se jaksi zapomnělo. Naštěstí jsme to ale s Kath vyřešili, a ke třem knihám, které jsem si zprvu chtěla pořídil přibyli další dvě, a jednu jsem od Kath dostala jako omluvný dárek.


Určitě jste zvědavý, co se v balíčku skrývalo za knihy. První knihou, jak můžete vidět, je kniha Shadowlands. Po této knize jsem nesmírně toužila, když jsem ji u Kath zahlédla. Okamžitě jsem se zamilovala do obálky, prostě tomu nešlo odolat. Dále pak Article 5, kniha o které jsem už mnohé slyšela, četla pochvalné recenze, ale nikdy neuvažovala nad její koupí. Důvod? Obávala jsem se těžší úrovně angličtiny, ale myslím, že až se prokoušu nějakými dalšími knihami v angličtině, tato nebude problém. Kniha Ruined byla takovým spontánním rozhodnutím. Hrozně se mi zalíbila obálka a fakt, že se jedná o duchovní příběh, takže šup s ní do košíku. Po Nemožné holce jsem dost toužila, hlavně v době kdy byla v Levných knihách za deset korun, ale bohužel mi utekla. Ale i po takové době ji stále ještě někdo měl a byl jí ochotný prodat, a za to jsem moc ráda. A poslední pořízenou knihou je kniha Wake. Tato kniha mi způsobila nejedny problémy s Book Depository. Kupovala jsem si ji tam ve slevě, asi o polovinu levnější byla, ale nikdy mi nedorazila. Následně mi vrátili peníze a poslali další výtisk. Ani ten nedorazil. Mám smůlu. Ale nyní ji mám, a jsem na ni velmi, velmi, zvědavá! A ta poslední, šestá kniha - Nameless, je onen dárek od Kath. O knize vůbec nic nevím, co jsem tak vytušila, jedná se o nějaký re-telling Sněhurky, což mě tedy velmi mile překvapilo. Miluji re-tellingy, takže se na knihu velmi těším.

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Páni! To je hromada :D Závidím ti!!! :D Prajem príjemný deň a dúfam, že si čítanie užiješ na 100% :) Maj sa nádherne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, trošku jsem to přehnala, musím začít šetřit..:D Moc děkuju..:)

      Vymazat
  2. To je pěkná kupička! :D
    Četla jsem Školu dobra a zla a ta mě bohužel absolutně nebavila (vůbec jsem si nesedla s autorovým humorem, přišel mi strašně trapný), takže jsem ji rovnou prodala dál. A před pár dny jsem dočetla i Dvůr trnů a růží. Ten se mi docela líbil, ale taky jsem byla zklamaná. Za mě spíš lepší průměr, autorka tam měla na můj vkus moc klišé. Ale i tak se na druhý díl těším, Sarah J. Maas je proslulá tím, že se díl od dílu zlepšuje, takže jsem rozhodně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!..:D To je škoda, že tě Škola dobra a zla nebavila, já jsem teda na ni velmi zvědavá..:D Na rozdíl od tebe se mi Dvůr trnů a růží hrozně moc líbil. Miluju pohádku o Krásce a zvířeti, ale tohle bylo úplně něco jiného, dost se mi to líbilo a nemůžu se dočkat pokračování..:) Od autorky jsem četla i Skleněný trůn a také se mi hodně líbil, jsem velmi zvědavá na další díly, ale kdo ví kdy se k ním dostanu..:D

      Vymazat
  3. Výjimečnou jsem kdysi vyhrála a byla naprosto parádní. Škoda jen, že nevyšel zbytek...

    OdpovědětVymazat
  4. Samé krásné kousky! :3
    Dvůr trnů a růží na mě čeká v poličce a Skleněný trůn zase na čtečce, tak snad se k nim brzy dostanu a budu stejně nadšená :)
    Na poličce na mě čekají i Eden a Dvojčata, ale myslím, že se do LK taky ještě v září otočím :D
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do Levných knih nakoukni, mají tam skvělé kousky.:D Dvůr trnů a růží je naprosto úžasná kniha. Miluju pohádku o krásce a zvířeti, ale tohle? Tohle bylo mnohem lepší, s tou knihou se to vůbec nedá srovnávat..:D Skleněný trůn byla moje premiéra s touto autorkou, a nemůžu si stěžovat, obě knihy jsou skvělé, rozhodně si na ně brzy najdi čas..:D

      Vymazat
  5. Naprosto skvělý výběr knih! :)
    Snad se ti budou všechny líbit.
    Dvojčata mám taktéž doma, ale bohužel jsem se k nim ještě nedostala :(
    Školu dobra a zla mám přečtený první díl, ale už bych se také ráda dostala k těm dalším, abych si trilogii mohla ukončit. Jenže když ono je tolik knih co si chci přečíst :( :D

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, krásné přírůstky. :) Výjimečná je skvělá kniha a Dvůr trnů a růží zrovna čtu a nemůžu si příběh vynachválit. Na Hrdinu se chystám v budoucnu. :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide