Únor - Červen 2016 | Měsíční chvástačka

července 15, 2016


Po šíleně dlouhé době jsem se konečně pustila do Měsíční chvástačky. Tentokrát je to velmi bohatá chvástačka, jelikož není jen za jeden měsíc, dokonce ani za dva, ale rovnou za pět měsíců! Sice jsem během své maturitní pauzy moc nečetla a ani nepublikovala články, ale na pořízení nových knih jsem si čas udělala. A mimochodem, tento článek jsem pojala takovým jiným stylem než doposud, ale už nebudu zdržovat. 

Objednávky z Buxu

Určitě nejsem jediná komu neunikly ty boží slevy na Buxu! A já samozřejmě nedokázala odolat, a hned si tam musela něco pořídit. Vlastně ne jen jednou. Za celou dobu jsem tam učinila tři objednávky, a tak se mi doma sešly kousky, na které se brousím zuby už pěknou dobu. Podařilo se mi doplnit si sérii Pod nekonečnou hvězdou o třetí díl, z čehož mám obrovskou radost, protože ten třetí díl není už nikde k nalezení, dále jsem si pořídila první a třetí díl ze série Mlhovina. Za deset korun kus, to jsem tam prostě nemohla nechat, a fakt, že nemám druhý díl? Nevadí, mám to štěstí, že si ho mám kde půjčit. Pak jsem si pořídila (Ne)obyčejného kluka, na kterého jsem pokukovala v knihkupectví už několikrát. Čas mezi námi byl takový spontánní nápad, jelikož nemám vůbec zdání o čem kniha je, a Noční cirkus byl pro mne jako výhra v loterii, jelikož jsem si tuhle knihu přála už hodně dlouhou dobu. A v neposlední řadě nesmí chybět něco od Richelle Mead, autorky Vampýrské akademie. VA jsem četla, skončila jsem asi u čtvrtého dílu, a moc se mi to líbilo, takže když jsem se dozvěděla, že série Věk X je ve slevě, mířily první dva díly hned do košíku.

Úlovky z místního knihkupectví

Za celou tu dobu jsem si u nás, v našem knihkupectví, pořídila pouze tři knihy. Důvod? U nás nenajdete žádné knihy ve slevě, bohužel, takže jsem musela vycestovat dál. Ale to mi nezabránilo si přeci jen u nás něco pořídit. V únoru se na pulty knihkupectví dostala žhavá novinka od nakladatelství Yoli, které vydává knihy Colleen Hooverové, takže její kniha Ugly Love - v češtině Odvrácená tvář lásky - byla pro mne jasnou povinností. Knihu jsem přelouskala za necelý den a musím říct, že Colleen to prostě s těmi slovy umí! Dále jsem si pak pořídila Islu a šťastné konce. Určitě vám o této sérii nic nemusím říkat, jelikož kdo by snad ještě neslyšel o Polibku pro Annu a Lole a klukovi od vedle. Musím ale říct, že Isla pro mě byla velkým zklamáním, to i pro mě Lola byla lepší. A poslední je První. Tuto knihu jsem si pořídila za poukaz, který jsem dostala od školy za své výborné výsledky u maturity. Ke knize jsem se ještě nedostala - vlastně jsem ještě ani nečetla druhý díl - ale přes prázdniny mám v plánu re-reading této série, tak uvidíme.

Výprodej v sousedním městě

Někdy v polovině června jsme si s mamkou udělali takový holčičí den, a jeli jsme do sousedního města, a jak tu mě již samozřejmé, navštívila jsem tamní knihkupectví. Jsou tam tři a ze všech si odnesla alespoň jednu knihu. První, na kterou jsem narazila, byla kniha Včera tě budu milovat, kterou jsem si pořídila asi za padesát korun. Podle anotace to neznělo špatně, tak uvidíme, jaká bude až se do ni pustím. Pak jsem ulovila první díl trilogie Revenanti, a musím říct, že na tuto knihu jsem byla zvědavá už v originále - jelikož originál má naprosto dokonalou obálku a ta naše česká verze ji nesahá ani po kotníky. A jak tak teď koukám, hodnocení knihy je vážně dobré, takže bych asi přečtení této knihy už neměla oddalovat. Nebe mé lásky od Nory Robertsové jsem měla před delší dobou půjčené z knihovny, a do příběhu jsem se šíleně zbláznila. Takže když jsem ji v tom knihkupectví viděla, musela jsem si ji prostě vzít. A ty dvě Kukačky? Tak jedna je pro mě, a ta druhá pro jednoho z vás. Jelikož jsem tuto knihu si už přála hodně dlouho, stále jsem odolávala, protože jsem za ní plnou cenu dát nechtěla. A pak se najednou kniha objevila ve výprodeji za třicet korun, a já čmajzla rovnou dvě.

Návštěva Levných knih

Poprvé v životě jsem navštívila Levné knihy! Asi si říkáte, jak je to možné, ale já až teprve nedávno poprvé byla v Levných knihách. Bylo to při mé návštěvě Ústí nad Labem, kde jsem koncem června měla konat zkoušku na vysokou školu - kam jsem se nakonec bohužel nedostala. Ale i tak jsem tu cestu tam využila, jelikož jsem si domů odvezla spoustu skvělých kousků. Když jsem tam přišla, byla jsem naprosto paf a vůbec jsem neměla zdání, co si tam pořídím. Když jsem objevila oficiální průvodce filmem Město z kostí, okamžitě jsem si ho musela vzít, jelikož ten film je prostě lepší než ten seriál, a basta. Červený vrch od Jamie McGuire je taková poslední šance této autorky. Její Krásná katastrofa se mi hodně líbila, ale Učiněná katastrofa opravdu byla učiněná katastrofa, takže se po přečtení této knihy ukáže, zda si tato autorka ode mě ještě zaslouží pozornost. Mia Flor, kniha o které vůbec, ale absolutně vůbec, nic nevím. Vzala jsem si ji tam, protože obálkou mi připomínala sérii Delirium a taky ta cena, deset korun asi, mě vážně nezabila. Dívka z E6 je kniha, o které jsem už někde slyšela, bohužel jsem pak na ni zapomněla, a když jsem ji tam objevila asi za šedesát korun, vzala jsem ji. Buď se mi bude líbit, nebo ji dám do soutěže, ještě uvidíme. Největším bomba pro mě bylo nalezení knih Temný rytíř povstal a Solaris. S Temným rytířem jsem vůbec nepočítala, ale jako správný fanoušek DC komiksů jsem tam tu knihu nemohla nechat! A Solaris má úžasnou obálku a anotace vypadala božsky, takže šup s ní do košíku.

Naprosto dokonalé recenzní výtisky

A to nejlepší nakonec. Jelikož jsem už koncem května měla za sebou maturitu, znamenalo to pro mě najednou více času na všechno. Na čtení, na blog, na rodinu, znáte to. Ale až od poloviny června jsem se odhodlala napsat do nakladatelství, nebo knižních knihkupectví, se kterými jsem kdysi spolupracovala, zda naše spolupráce může nadále fungovat. Někteří se mnou již bohužel nepočítali, ale naopak jiní s nadšením uvítali můj návrat na blog. Od Dobrých knih jsem si vybrala Divergenci, a naprostá pecka. Dále se mi ozvali z Knihy.cz, na něž jsem úplně zapomněla, a s radostí mi poslali romantickou knihu Láska jako z filmu, která je doplněna o spoustu hlášek a scén ze známých filmů. Mechanického anděla, první díl trilogie Pekelné stroje, mám od MegaKnih, a jsem z něho nadšená. Město z kostí jsem od autorky Cassandry Clare nikdy nedočetla, ale tohle bylo vážně skvělý, takže jsem se rozhodla dát Městu z kostí ještě šanci. Galgada jsem získala asi někdy v březnu, kdy mi sám autor knihu nabídl. Říkala jsem mu, že maturuji, ale jemu to nevadilo, a knihu mi i tak poslal. Bohužel jsem se k ní ještě nedostala, a to je to tak krátká a malá knížka, ale měla jsem toho moc. Během prázdnin to chci rozhodě napravit. Ségry mám od Paseky a stejně jako první díl, Úsměv, to bylo skvělé počtení a také zážitek. Návrh a Omyl jsem dostala od Knihcentra, jelikož první díl se mi tak líbil, paní Žídková byla tak laskavá a zařídila mi i druhý díl, který dle mého názoru byl skvělý, ne-li lepší než první! A samozřejmě, moje srdcovka, Skleněný trůn. Recenzi již naleznete na blogu, ale ve zkratce, první díl byl vynikající, Celaena je skvělá hlavní hrdinka, a věřím, že další díly budou jen lepší a lepší.


You Might Also Like

12 komentářů

  1. V našich Levných knihách toho tolik snad ani nemáme. Jsem si jistá, že minimálně Solaris tam nebyla!
    Jinak super přírůstky, taková hromada! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela dost pořádná hromada! Ani jsem je nepočítala, pro jistotu, jinak by mi asi kleplo..:D Levný knihy, ve kterých jsem byla, byly vážně skvělý! Málem mi kvůli všem těm knihám ujel vlak, protože jsem se nemohla rozhodnou, co si vezmu!..:D Doufám, že se mi tam ještě podaří zajet během prázdnin..:)

      Vymazat
  2. Skvělý výběr knih, většina z nich patří mezi mé oblíbené. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Máme podobný vkus na knihy, to je super..:D

      Vymazat
  3. Krásné kousky :) V LK jsem si vyhlédla stejné a taky jsem pořizovala Včera ě budu milovat :) A ty recenzáčky, jeden lepší než druhý :) Pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju..:D Ze všech knih, které jsem v LK ulovila jsem nadšená! Přímo skáču až do stropu..:D Málem mi i ujel vlak, jelikož jsem tam chtěla ještě zůstat..:D Nedokázala jsem se rozhodnou, co koupit, a výběr tam byl vážně pořádný...:D Na knihu Včera tě budu milovat jsem vážně zvědavá, a stejně tak jsem zvědavá na tvůj názor, protože než já se k ní dostanu..:D A ty recenzáky! Úplně všechny jsou naprosto peckózní! Mám z nich velkou radost, a taky se velmi těším na pokračování třeba Skleněného trůny nebo Návrhu a Omylu..:)

      Vymazat
  4. Líbí se mi ta rozmanitost nových knih! Přeju příjemné čtení :)
    Sama jsem se teď pustila do Neobyčejného kluka a zatím jsem docela mile překvapená.
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné přírůstky - spousta zajímavých titulů, po kterých také pokukuji. Ať se všechny líbí :) Měj se pěkně!

    OdpovědětVymazat
  6. Páni tolik skvělých knížek:)
    Snad se ti zbytek, který nemáš ještě přečtený bude líbit:))

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné přírůstky! :)
    Čas mezi námi a série Vesmírná pouť+ Nebe jsou úžasné a tyto knihy se řadí k mým srdcovkám <3 :3
    Stejně tak i celá Selekce, Červený vrch a Nástroje smrti- TOP :3 Stejně jako ty jsem průvodce filmem koupila v LK a nechtěj vidět můj výraz, když jsem tam knihu viděla, protože knihu a film naprosto milujuuu :3 <3
    První díl Věk X a Odvrácená tvář lásky na mě čeká v poličce na přečtení :)
    Přeji pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide