Bezhlavě | Recenze

června 22, 2016

Dva roky, to je doba, co Kiera a Denny tvořili dokonalý pár. Všechno měli do budoucna skvěle nalajnované, jejich společný život, jejich lásku. Plní se jejich sny. Odjíždějí do nového města, kde je čeká šťastná budoucnost. Denny nastupuje do své vysněné práce a Kiera zase na prestižní univerzitu, na kterou získala stipendium. Dennyho dobrý kamarád, Kellan, je tak ochotný je nechat u sebe bydlet, ale nikdo z nich z počátku netušil, jak těžké to společné soužití bude. Chvíli po jejich příjezdu, dostává Denny šanci ve své práci na povýšení, ale aby ho získal, musí odcestovat. Kiera v opilosti a ze ztráty  své lásky Dennyho, hledá útěchu u Kellana, toho neodolatelného, sexy spolubydlícího a rockového boha zároveň, kde ji také nachází. Z nenadání, mu čím dál více propadá. Pak se ale vše změní, vše začíná být komplikovanější, než kdy dříve, a Kieře nezbývá nic jiné než se rozhodnout, koho si vybere.

Ústřední dvojicí příběhu jsou Kiera a Denny. Již snad odjakživa byla Kiera do Dennyho zamilovaná. Vždy věrná, laskavá a upřímná. Společně s Dennym tvoří pár snů. Všichni jim jejich lásku a přátelství závidí. Hlavní hrdinku Kieru jsem měla od začátku knihy opravdu ráda. Byla mi sympatická a s Dennym se mi i v celku líbili. To se ale zanedlouho změnilo. Nejen Kieru jsem si rychle oblíbila. Denny si mne získal také velmi rychle. Na povrchu silný mužský, ale citlivý, oddaný a milující uvnitř. I přes to, že jsem Dennyho měla ráda, nemohla jsem odolat Kellanovi. Kdo by také dokázal odolat bad boyům, kteří vypadají jako on? Já rozhodně ne. Kellan se zná jako pohodový, naprosto vyrovnaný kluk, ale je také citlivý, i když vyhledává ženskou společnost na jednu noc. Najednou, okamžitě vystřídal, v mém případě, pozici, kterou do nedávna zastával Denny, tedy Kieřina přítele. Ale ne, ono to prostě nemohlo být jednoduché. Měla jsem to tušit. Všechny milostné trojúhelníky jsou komplikované, a tento není výjimkou.

Na knihu Bezhlavě mne hlavně zlákaly neuvěřitelně dobré recenze a hodnocení knihy. Zároveň mě také zaujalo to, že se v anotaci stojí, že se jedná o erotický román. Po vydání Padesáti odstínů šedi, se vydalo mnoho další erotických románů, a párkrát jsem se již sekla v tom ohledu, že ony knihy vypadaly jako erotický román, ale vyklubala se z nich pohroma. Čímž pádem, jsem si chtěla tuto knihu přečíst, abych se dozvěděla, jestli je to tak dobré, jak ony recenze tvrdily, a přiznám se, byla jsem příjemně překvapena. Tento román je kromě erotických scén, které byly opravdu dobře napsané, doplněn i o milostný trojúhelník, který snad nikdy nemá konce, ale také i o lásku, přátelství. Když tak o tom přemýšlím, vlastně jsem neměla s knihou moc závažné problémy, ale pár momentů, kdy mě hlavní hrdinové štvali, se rozhodně našlo. Mimo to, mě šíleně ničil ten milostný trojúhelník. Neskutečně to autorka natahovala, až jsem se obávala, zda knihu dočtu do konce, ale hodně mě zajímalo, jak to skončí, a koho si Kiera nakonec vybere, takže jsem zatnula zuby a pokračovala ve čtení dál. A nelituji toho. Kniha se na závěr přeci jen rozjela, ale i tak, bylo to milé čtení, čtivé, ale ze začátku trošku nudné. Nakonec jsem ráda, že jsem knihu dočetla do konce, a čtyři hvězdičky, které si kniha ode mne odnáší,  rozhodně nejsou špatné.

Anotace: Vzrušující erotický příběh, na němž se stanete závislí. Téměř dva roky představoval Denny všechno, co kdy Kiera chtěla: Byl to oddaný milující přítel a každá žena jí ho záviděla. Když se přestěhovali do nového města, kde chtěli vybudovat společný život, vypadalo všechno dokonale. Denny šel za svým snem, Kiera měla nastoupit na prestižní univerzitu... Pak ale Denny musel odcestovat a mladý pár se rozdělil. Osamělá a smutná Kiera potřebovala utišit žal a zdrojem útěchy se jí stal místní rockový král Kellan. Nejprve byli jen kamarádi, ale jak se její samota prohlubovala, měli k sobě stále blíž. Jednoho večera se všechno zlomilo a ani jeden z nich už nebyl jako dřív.

Originální název: Thoughtless
Autorka: S. C. Stephens
Série: Bezhlavě