Návštěva knihovny #19

února 02, 2016


Tento projekt vymyslela Michelle M,
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.

Opět jsem po nějaké době navštívila knihovnu. Důvod, proč jsem tam šla je prostý - čekaly tam na mě tři rezervované knihy, ale také jsem se tam byla mrknout na povinnou četbu. Něco jsem si tam z ní odnesla, ale o tom až v jiném článku, který bude brzy.

První knihou, pro kterou jsem tam letěla je kniha Bludná sdělení. Tuto knihu jsem si zarezervovala kvůli její obálce. Hodně mě zaujala, ale že bych si třeba přečetla anotaci, ani nápad. Když jsem si ji tedy přitáhla domů a přečetla anotaci, byla jsem celkem překvapena. Trošku mi to připomíná knihu Nízký tlak od Sandry Brown, o kterém jsem vám již říkala. Pokud to bude něco podobného, tak se mám na co těšit. Nízký tlak se mi opravdu líbil a Bludná sdělení vypadají opravdu slibně, tak uvidíme, co se pod tou hezkou obálkou skrývá.

Další knihou je Ruleta osudu od Nory Robertové. Stejně jako u ostatních kniha autorky, jenž znovu vydává nakladatelství Harlequin, mě zaujala obálka, které se mi překvapivě dost líbí. Ohledně obsahu knihy, tak tam si nemám naprosto na co stěžovat. Kniha je rozdělena opět do dvou příběhů - Hra zvaná láska a Pokoušet osud. Oba příběhy jsem si opravdu zamilovala a hodně mě mrzí, že další díly prozatím nejsou v knihovně. Nezbývá mi tedy nic jiného, než doufat a modlit se, aby zbylé dva díly dokoupili.


A poslední knihou, kterou jsem si z knihovny odnesla a není to povinná četba - té jsem si pár odnesla, ale jak říkáme, více v článku, který bude brzo  - je kniha Konec a smrt Amelie Anne. O této knize jsem slyšela na jejím počátku, tedy když byla vydaná. Pak jsem na ni zapomněla, ale když jsem její obálku viděla mezi novinkami, neodolala jsem a knihu si zarezervovala. Nedávno, při dlouhých chvílích ve škole, jsem přečetla asi dvě kapitoly a byla z knihy celkem zmatená. Nejspíš si ty kapitoly přečtu ještě jednou. Ale to nejdůležitější. Právě teď jsem se podívala na hodnocení knihy jak Databázi knih, tak na Goodreads, a je očividné, že tato kniha si nezískala čtenáře. Tak nízké hodnocení jsem ještě neviděla. Nebudu to soudit podle ostatních, pokusím se během prázdnin knihu přečíst a pak se uvidí. Zatím si o ni nemyslím nic špatného, ale to se může změnit.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ani jednu knížku jsem nečetla, ale snad se ti budou všechny líbit ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to rozhodně naprav!..:D Alespoň u té Robertsové. Autorka píše opravdu úžasně, její knihy si užívám a právě Ruleta osudu bylo úžasné počteníčko! Doporučuju..:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide