Leden 2016 | Měsíční chvástačka

února 01, 2016


Po měsíci vás vítám u nové Měsíční chvástačky! Překvapivě, se mi tu za první měsíc letošního roku sešlo docela dost pěkných kousků, které definitivně stojí za zmínění, ale také za přečtení. Mimo toho jsem úspěšně obstála rozhodující zkoušku, takže jsem se za ní odměnila. Jaké tedy nové knihy mi přibyly do rodinky se dozvíte v celém článku. :-)

 

Prvními přírůstky byly dvě knihy - Sempre a Smrtící dotyk - které jsem vyhrála na blogu u Snow. Během Vánoc u ní probíhal projekt a na jeho konci zveřejnila opravdu velmi štědrou soutěž, které jsem se prostě musela zúčastnit. Vůbec jsem nepočítala s tím, že něco vyhraji, a najednou zjistím, že jsem nevyhrála jen jednu knihu, ale rovnou dvě! A co teprve ty jejich obálky! Nemůžu se na ně vynadívat, doufám, že stejně krásné jako jsou na pohled, budou i knihu uvnitř.

Kniha Marťan byla jasnou volbou už od doby, co jsem v listopadu viděla film. Seděla jsem u něho jako přikovaná, oči vykulené, pusu dokořán a jenom čučela. Film jsem si nesmírně užila a její knižní předlohu jsem prostě musela mít. Říkala jsem, tak uvidíme, zda ji nedostanu k Vánocům, když se tak nestalo, nadělila jsem si ji sama s filmovou obálkou. Matt Damon! ♥ Bože, kniha vypadá na pohled naprosto fenomenálně, a co jsem tak slyšela, tak je ještě lepší než film! Já jsem z filmu nadšená, takže se vůbec nebojím, že by mě kniha zklamala. To se nestane.



Angelopolis jsem si původně neměla v plánu kupovat. Už jednou jsem ji zahlédla v jednom knihkupectví za fajn cenu, tuším že za 90,-, ale nijak mě nelákalo si ji pořídit, i když obálka vypadá vážně úžasně. Jenže pak jsem ji našla za 50,- ve slevách, a prostě neberte to! Za 50,- žádnou knihu neseženete. Kromě toho, že má kniha hezkou obálku toho o ní vůbec nic nevím. Ještě uvidím, co s ní nakonec udělám, třeba by se o ní mohlo soutěžit, co říkáte?

Další knihou je pokračování skvěle hodnocené série od autorky Amandy Hocking, The Kanin Chronicles. Ice Kissed jsem si objednávala na Book Depository s pěknou slevou na začátku roku. Říkala jsem si, tak minulý rok to s jednou knihou nevyšlo, tak to zkusíme znova, dám jim ještě jednu šanci, a riskla jsem to. A risk je zisk! Kniha mi dorazila, neponičená a ještě o dva dny dříve než jsem ji očekávala! Hmmm, ještě asi nad Book Depository nebudu lámat hůl. A mimochodem! Sérii vydá příští rok nakladatelství CooBoo v češtině! Modleme se tedy, aby nakladatelství ponechalo tyto skvělé obálky, které jsou naprosto úžasné!


A co se říká? To nejlepší nakonec! Měsíční chvástačku za leden bych ukončila mými posledními dvěma přírůstky, což jsou první díl a poslední díl Harryho Pottera! První díl Harryho Pottera v angličtině jsem si objednávala přes MegaKnihy, kde jsem knihu objevila s opravdu skvělou cenou. A jelikož je mým snem vlastnit Harryho Pottera v angličtině, objednala jsem si ho tam! Sice jsem se nejdřív sama se sebou dohadovala jaké vydání si pořídím, ale nakonec zvítězilo toto, které mají i Slováci, a dle mého názoru je boží. Sedmý díl jsem si naopak kupovala na Book Depository s 50% slevou, a jsem moc ráda, že se mi tam knihu podařilo ukořistit! Další díly mám v plánu si určitě dokoupit, jen si ještě počkám, třeba narazím na další slevy.


A jaký byl váš první měsíc letošního roku? :-)

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Marťani mi doporučuje i učitelka, ale já pořád nevím, protože tento žánr je trochu mimo parketu. Na druhou stranu o Angelopolis jsem přemýšlela a rozhodně mě zajímá recenze... :) můj první měsíc byl docela obstojný - 4knihy, takže jsem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonce i učitelka?..:D Tak to pak musí být něco extra! Už teď se nemůžu dočkat...:D I pro mě je tento žánr něco nového, ale nebojím se. Věřím tomu, že se mi kniha bude líbit...:) Ohledně Angelopolis nevím nevím, čapla jsem ji náhodou, sama jsem zvědavá, kdy se do knihy - tedy pokud někdy - pustím..:D 4 knihy? To je opravdu fajn číslo!

      Vymazat
  2. Hromada super kníh :-) Vyvolená bohy - u nás Dcéra pojedačky hriechov ma dosť sklamala, tak snáď sa tebe bude páčiť viac :-)
    HP je super voľba, ja som na Vianoce dostala jednotku v angličtine :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!..:D Četla jsem, že Vyvolená bohy je celkem zklamáním pro čtenáře, tak uvidíme, jak se mi bude líbit, až se k ní sama dostanu...:) HP je to nejlepší rozhodnutí jaké jsem minulý měsíc udělala! Jsem hrozně ráda, že jsem si knihy koupila...:)

      Vymazat
  3. Vyvolenou Bohy si rozmyslim, Martana uz mam, ale chtelo by to vice casu. A jako obvykle vsem zavidim Harryho s temi krasnymi obalkami :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyvolenou si ještě promysli, ale nemyslím si, že by to mohlo být tak špatné..:) Marťan je nejlepší! Taky bych potřebovala více času..:D Chtěla bych si knihu okamžitě přečíst, ale mám tu kupu povinné četby...:) A toto vydání Harryho má opravdu skvělé obálky! Třeba si ho také jednou pořídíš, protože ty obálky jsou tak epický, že se na ně nemůžu vynadívat...:)

      Vymazat
  4. Na Marťana se chystám už celou věčnost, snad si ho taky co nejdřív pořídím :) A jinak Harryho Pottera v Aj s těmito dokonalými obálkami mám taky :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Marťana je určitě každý zvědavý, mě na něj hlavně nalákal film...:) Viděla jsi ho? Podle mě je skvělý, ale ti, co knihu četli si to nemyslí..:D Jééj, Harry v tomto vydání prostě vítězí!...:3

      Vymazat
  5. Krásné přírůstky :) Už se těším, až se Ice kissed dočkáme i v češtině :) A anglické vydání HP má nádherné obálky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem na to dost zvědavá..:D Snad nakladatelství CooBoo ponechá tyto obálky. A HP má na celé čáře ty nejkrásnější obálky ever!..:D Už se těším, až budu mít kompletní sérii s těmito obálkami..:)

      Vymazat
  6. Marťan je úžasná kniha ♥. A Angelopolis jsem taky četla a 2. díl se mi líbil víc než Angeolologie ( snad se to tak píše :D s těmi l a o si moc jistá nejsem )
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že se ti líbila! ♥ Doufám, že se mi taky bude líbit..:D Angelopolis je druhý díl?! Áááá! Tak to mám vážně radost..:D Kde já teď vezmu první díl..:D No to jsem teda zvědavá..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide