Knižní přání #54

února 06, 2016

 
Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 
 
Okamžik změny | Goodreads
 
Kniha obsahuje dva romantické příběhy - 3. a 4. díl série MacGregorovi.
 
Všechny možnosti
Dokážou impulzivní a chaotická umělkyně Shelby Campbellová a systematický a důstojný politik Alan MacGregor překonat nenávist, jež v minulosti dělila jejich klany v rodném Skotsku? A povede se jim využít všech možností pro společný život, přestože každý z nich vyznává zcela odlišné životní zásady? Dokáže jejich láska skutečně všechny potíže překonat?

Umění muže
Grant Campbell, bratr Shelby, je samotář. Žije pouze svou prací v osamění na starém majáku a je přesvědčený, že mu nic nechybí. Nenadále však do jeho osamělého světa, do něhož odmítá vpustit s výjimkou rodiny kohokoliv zvenčí, vstoupí půvabná malířka Gennie a Grant poznává, že mít vedle sebe spřízněnou duši dává teprve jeho životu ten pravý smysl. (
Goodreads)  
 
Ach. Moje srdce plesá. Nora Robert je tou nejlepší autorkou píšící romantiku! Neodolala jsem, a opět jsem sáhla po další autorčině sérii. První sérií, kterou si mne autorka získala byla série Stanislaských. Zlákala mě na ní hezké obálka, jak jinak, a následně už to jelo. Nedávno jsem sérii dočetla, tak jsem si našla další autorčiny knihy, a padla mi do oka její další série o rodině MacGregorových. První knihu série, která se skládá z prvního a druhého dílu, jsem asi před týdnem dočetla a byla jsem z něho opravdu nadšená! Autorka mi zase ukázala,  jak to se slovy umí. A další díly, Okamžik změny a Neodbytný ctitel,  jsem si dala do to-read listu s tím, že doufám, že se k nim jednou dostanu. Bohužel knihu zatím nemají v knihovně, tak mi nezbývá nic jiného než doufat, že ji tam brzy dokoupí.

Modrá jako safír | Goodreads
 
Být čerstvě zamilovaná v minulosti vážně není dobrý nápad. To si přinejmenším myslí šestnáctiletá Gwendolyn, novopečená cestovatelka časem. Koneckonců mají oba s Gideonem docela jiné starosti. Například jak zachránit svět. Nebo se naučit tančit menuet (A ani jedno není vůbec snadné!). Gwen má sice po svém boku několik dobrých rádců, ale když se Gideon začne chovat tajuplně, je jí jasné, že musí své hormony co nejdříve dostat pod kontrolu. Jinak z toho, že láska nezná čas, nezbude vůbec nic! (Goodreads)
 
Na pokračování Drahokamů od Kerstin Gier se nemůžu dočkat! Rudá jako rubín byl skvělý první díl, takže od druhého dílu, Modré jako safír, očekávám mnoho. I když jsem viděla film, a vlastně vím, co druhý díl obsahuje, nemůžu se dočkat, až se pustím do knižní předlohy. Jako vždycky, kniha prostě vítězí, takže se nebojím, že by se mi druhý díl nezalíbil. Právě naopak. Věřím, že po jeho skončení budu skákat až ke stropu, abych si mohla přečíst závěrečný díl! Jsem dosti zvědavá, jak tohle všechno skončí.

Kečupová mračna | Goodreads
 
Patnáctiletá Zoe tráví noci neobvyklým způsobem: v zahradní kůlně píše dopisy Stuartu Harrisovi, usvědčenému vrahovi odsouzenému k trestu smrti, toho času v texaské věznici. Je přesvědčená, že jen on může pochopit její neobvyklý příběh. O jejím tajemství nemá nikdo v okolí ani zdání, přesto se rozhodla svěřit ho papíru, v naději, že tak odčiní své chyby. (Goodreads)
 
Prvním důvodem, proč mě tolik kniha Kečupová mračna zaujala, je rozhodně název. Slyšel někdy někdo o kečupových mračnech? Já tedy ne, a proto mě název tolik překvapil. Dále mě na knihu nalákala její grafická stránka, takže jednoduše obálka a stránky z boku, kde jsou vyobrazeni ptáci. Podle mě je to naprosto geniální, úžasné, epické! Já jsem prostě vyřízená. A hned na to navazují skvělé recenze, které si knihu jenom vychvalují, takže bylo jasno, kniha míří do to-read listu. Až teprve nedávno jsem si přečetla její anotaci, a byla jsem mírně vykolejená. Tohle jsem si tedy pod příběhem nepředstavovala, ale páni! Je to zase něco nového a tím pádem jsem na knihu zvědavější než kdy dřív. Doufám tedy, že z knihy budu nadšená jako ostatní, protože pokud ne, tak by mě to dost mrzelo.
 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Kečupová mračna mám taky na svém seznamu, ale ten seznam je táák dlouhý, že vůbec netuším kdy se k té knize dostanu i když na ni mám opravdu velký zálusk. Tak uvidíme:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom podobně..:D Také si na ni dělám velký zálusk, ale bohužel netuším, kdy se k ni dostanu, škola, maturita, povinná četba, je toho teď prostě hodně...:)

      Vymazat
  2. Kečupová mračna jsou poslední dobou docela hitem, ale nemůžu si pomoct, mě nijak nelákají. Ale budu doufat, že se k nim co nejdřív dostaneš a budou se ti líbit. No a Modrá jako safír je dokonalost! Miluju celé Drahokamy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škody! Mě docela zaujalo téma a obálka je vážně moc povedená...:) Snad se mi bude kniha líbit jako ostatním, i když občas si připadám ta nejdivnější osoba, když se mi třeba všemi oblíbená kniha nezalíbí,nebo naopak, ale tak nevadí...:D A Modrou jako safír si prostě musím pořídit! Hrozně se na ni těším, ale podobně jako u Kečupových mračen, netuším, kdy bych se ke knize dostala...:)

      Vymazat
  3. Kečupová mračna mě také hrozně lákají! :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide