Hudba mého srdce #35

února 08, 2016


Další pondělí, to znamená, že je tu další Hudba mého srdce. Dneska ji píšu až teprve nyní, protože jsem nestíhala. Říkáte si, jak je to možné? Byl víkend a mám prázdniny, ale pravda je, že jsem se trošku zaměstnala školou - začala jsem již brousit svůj dům a barvit nábytek, takže prostě na napsání článku na pondělí nebyl čas. Ale jelikož tu pro vás mám dneska docela zajímavé články, tak jsem se rozhodla sepsat! Škoda jen, že dnešní Hudba mého srdce je trošku slabší, zase, ale i tak doufám, že se vám písnička bude líbit. :-)


A million thoughts in my head
Should I let my heart keep listening?
Cause up 'til now I've walked the line
Nothing lost but something missing.

Písničku If Only jsem poprvé zaslechla ve filmu Následníci. Když jsem film viděla poprvé, zaujala mě jinačí písnička - Rotten to the Core, ale nedávno, kdy jsem si dávala re-watching mě tato píseň naprosto odzbrojila. Nejen svým textem, ale také melodií a mnoho dalším. Dove Cameron se ve filmu opravdu skvěle předvedla nejen po herecké stránce, ale také po té pěvecké. Rozhodně si mě svou písní If Only natolik získala, že se podívám, zda nemá na kontě ještě nějaké další songy.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide