Hudba mého srdce #34

února 01, 2016


Tak se po týdnu shledáváme u nové Hudby mého srdce! Minulý týden jsem se zmiňovala, že mě čeká důležitá zkouška a s radostí vám oznamují, že je úspěšně za mnou! A co to znamená? Znamená to, že mám teď chvíli volnosti, a že se mohu věnovat knihám a blogu, ale moc si na to nezvykejte, brzy moje aktivita klesne. Ale to teď řešit nebudeme. Po týdnu tu mám pro vás překvapivě tři nové písničky, které jsem poslouchala minulý týden. Jelikož byl týden vážně hektický, tak jsem písničky doháněla přes víkend, a přeci jsem nějaké poslouchala tolik, že je nyní nemůžu dostat z hlavy!


První písničkou je In Case od Demi Lovato. Tuto písničku jsem naposledy slyšela asi před třemi lety, kdy píseň vlastně vyšla, a nedávno mě na ni nalákala má spolužačka, když jsem uviděla v jejím počítači. Když jsem ji zase po tolika letech slyšela, byla jsem z ní úplně na větvi. Demi nejen že umí křičet, ale také zpívat klidně a potichu. Já si ji prostě nemůžu vynachválit, Demi je naprosto skvělá zpěvačka, a tolik skvělých písní, které má na kontě to jen dokazují.


I další písnička je od Demi, a jmenuje se Why Don't You Love Me. Skočila mi tam náhodně a když jsem ji slyšela okamžitě jsem se do ní zamilovala! Je to taková zamilovaná píseň, která mnohé chytí za srdce a nepustí. Mě ještě teď honí hlavou. A jsem trošku zmatená. Myslím si totiž, že už jsem ji jednou slyšela, v nějakém filmu, možná, ale za boha si nemohu vzpomenout v jakém, nebo kde jinde! Škoda, ale jinak je písnička naprosto úžasná, chytlavá a vážně neomrzí.


A to nejlepší na závěr! Když už jsme u těch zamilovaných písní, tak se ještě u nich zdržme. Objevila jsem totiž další zamilovanou píseň - nebo spíše zamilovanou píseň bez lásky? - právě od Demi! Píseň Without the Love je společně s písní In Case ze stejného alba, což tedy znamená, že také vyšla před třemi lety, a to je naposledy co jsem ji slyšela. Nyní, kdy jsem ji slyšela znova, jsem si opět připomněla ty roky zpátky, kdy jsem na jejím albu Heart Attack ujížděla. Ohledně písně nemám žádné výhrady, text je opět skvělý, ale ještě lepší je refrén! Podle mě písnička rozhodně stojí za poslechnutí!

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide