Čtenářská výzva #11 | Kniha z vašeho dětství

února 07, 2016


Po týdnu se opět setkáváme u dalšího splněného bodu Čtenářské výzvy! Dneska je sedmého, a mě od zítřka začínají jarní prázdniny. Využiji je následovně - budu číst (povinnou četbu), psát (recenze), a pracovat na maturitní práci (single house a sofa). Věřte nebo ne, já se na to i docela těším! Ale zpět k dnešnímu bodu. Vybrala jsem pro vás něco náhodně z druhého sloupce, a prst mi ukázal na bod číslo třicet dva - knihu z našeho dětství. Tak se na to pojďme podívat!

Míša

Tak když jsem zjistila jakou knihu Míša do tohoto bodu zařadila, tak jsem se vážně pobavila. Sama jsem vůbec netušila, jakou knihu do tohoto bodu dát, a právě o knize Poprask v Lunaparku jsem také uvažovala. Už si na ni ani moc nevzpomínám, taky už je to pěkná doba, co jsem knihu četla - osm, devět let? Toto letí!

Já (Nessa)

Když si Míša vybrala knihu Poprask v Lunaparku, začala jsem uvažovat nad jinou knihou. Nechtěla jsem, aby jsme měli stejnou knihu, tak jsem pohrabala svou knihovnu, kde mám dětské knihy a do rukou se mi dostala kniha Pozor, pusa!. Na knihách ze série Tři holky na stopě jsem vážně ujížděla. Každou tu knihu jsem snad četla dvakrát, jak jsem byla na nich závislá. Dneska už tomu tak není. Dneska jsem závislá na jiných žánrech knih, třeba young adult, new adult, nebo dystopiích!

       

A jaká je ta vaše kniha z dětství? :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide