Bohužel už je to tady | Pauza?!

února 13, 2016


Dneska to bude krátké. Bohužel už přišel čas i na mě, nejde to jinak, musím si dát s blogem pauzu. Jak dlouho potrvá? To není jisté, ale je možné, že až do června, kdy za sebou budu mít maturitu. Až do června?! Asi ano. Trošku jsem podcenila školu, a teď se vážně na ni musím soustředit. První poletí ve čtvrtém ročníku bylo fajn, ale teď začíná ten nejhorší čas. Ti, co maturují jako já na tom možná nejsou stejně, ale já jsem na umělecké škole a za rok ze sebe musím něco vyplodit, a sranda to rozhodně není.

Dost mě to mrzí, že si s blogem musím dát pauzu, ale nestíhala bych to. Mé zadání maturitní práce není jen navrhnout Single House - dům pro jednoho - já ten dům musím i vytvořit a vymodelovat v počítači, a co si budeme povídat o sedačce, kterou ještě vůbec nemám. Zbývají mi poslední tři měsíce, a já tu maturitu prostě musím udělat, a nesmím se ničím rozptylovat. Je to vážně škoda, měla jsem tolik nápadů na články, chtěla jsem dopsat tolik filmových recenzí a recenzí na knihy, ale na to prostě potřebuji čas, který teď nemám. A další čeho se musím vzdát jsou filmy a seriály. Mám jich rozkoukaných tolik až je nestíhám sledovat, takže i s nimi si teď budu muset dát pokoj.

Takže se teď s vámi na nějakou dobu loučím, a snad se spolu setkáme v červnu po maturitě a přihláškách na vysokou školu. Doufám, že všechno vyjde, maturita, přihláška, jednoduše škola, a já se tu s vámi shledám v plné síle. A snad také vám ten čas, kdy bude blog zet prázdnotou nějak pěkně vynahradím. Třeba soutěží? Protože blog v polovině května bude slavit první narozeniny, ale právě to je ten můj nejhektičtější měsíc. Jo, o letních prázdninách bych nějakou tu soutěž mohla upéct. Vy byste ji určitě uvítali, a pár mých knih potřebuje nový domov. :-)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Držím palce ať to všechno zvládneš :) Maturita je takový vstupní level do pekla zvaného vysoká škola. Každopádně, blog ti neuteče a o nejdelších prázdninách v životě si to všechno bez problémů vynahradíš! :)

    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za povzbuzení..:) Doufám, že vše vyjde, a já se brzy vrátím...:)

      Vymazat
  2. :( To je škoda, tvé články jsem moc ráda četla, určitě si počkám :3 Každopádně určitě maturitu zvládneš! Držím palce:)
    http://littlepricklyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za podporu!...:) Sice už to byl měsíc, co jsem nenapsala ani jeden článek, ale už mi to blogování moc chybí, kéž bych už tu maturitu měla za sebou..:D Ještě jednou děkuju a snad se tu brzy potkáme, za pár měsíců..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide