Unboxing #18

ledna 25, 2016


Docela brzy, po týdnu, tu pro vás mám nový Unboxing! Jelikož jsem na Vánoce nedostala moc knih - nikdy jsem moc knih na Vánoce nedostávala - vynahradila jsem si to a v lednu si koupila spoustu zajímavých knih.


Minulý rok v září, nebo tak nějak, jsem si od BookDepository objednala jednu knihu ve slevě, jmenovala se Wake, a je od autorky Amandy Hocking. Ale kniha mi nikdy nepřišla. Dohadovala jsem se o vrácení peněz nebo o poslání knihy znova s nimi, a nakonec to dopadlo tak, že mi vrátili peníze a zaslali knihu znova. Jenže mi žádná nepřišla. Říkala jsem si fajn, vrátili peníze, už to řešit nebudu, a váhala jsem, jestli si od nich ještě někdy něco objednám. Na začátku tohoto roku jsem si dala takové předsevzetí, že přeci jen dám ještě BookDepository šanci. Pokud mi knihu nepošlou, budu se s nimi hádat. A pak začaly ty boží slevy, a bylo jasno, budu si od nich něco objednávat!


První knihou, kterou jsem si prostě musela koupit byla velmi známá kniha. Podle fotky vlevo to možná nepoznáte, ale fotka vpravo vám to již určitě vyjasní. Když mi ve škole přišel email, že závěrečný díl Harryho Pottera v angličtině je ve slevě - o 50% levnější! - neodolala jsem a knihu si koupila. Za těch 160,- na kolik mě kniha vyšla, jsem ji tam prostě nemohla nechat.


Když mi přišel balíček, byla jsem trošku paf, že je tak tlustý! Vůbec jsem si neuvědomila, že poslední díl Harryho je nejtlustší z celé série. Skoro 700 stránek! Jsem docela zvědavá na to, zda se mi někdy podaří se ke knize dostat. Jak již víte, mám doma i první díl a ten zbytek - těch asi pět dílů - to si nějak domyslím. Dělám si legraci. A podle toho, co říkal spolužák, tak se úroveň angličtiny stupňuje, takže poslední díl bude asi největší zátěž na moji angličtinu.


A druhý balíček je také z BookDepository. Tentokrát mě velmi překvapilo, že kniha přišla o několik dní dřív, než jsem s ní počítala. A nejen tato kniha, ale i sedmička Harryho Pottera. Vážně jsem koukala jako puk, když jsem v pátek přišla domů a ona tu na mě čekala. Hned jsem balíček začala trhat, jak jsem byla ráda, že kniha dorazila.

   

A o jakou knihu se tedy jedná? Jedná se o druhý díl ze série The Kanin Chronicles od autorky Amandy Hocking, a jmenuje se Ice Kissed. Knihu jsem si objednávala asi před týdnem, a důvod, proč jsem si ji pořídila je fakt, že mám doma již první díl, ale také tak skvělá cena. Opět slevy útočily, takže jsem ji tam nemohla nechat. Hned asi deset minut na to už kniha zase stála kolem 300,-, takže jsem ráda. I když mě trošku naštvalo, že už mám doma dva díly a příští rok tato série vyjde s těmito krásnými obálkami u nakladatelství CooBoo. Mám v plánu si pořídit v angličtině ještě třetí díl, abych už měla kompletní série, ale v češtině, no nevím, nejspíš mi bude muset stačit mít knihy jen v angličtině. Moje peněženka není bezedná.

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Krásné kousky. Taky bych brala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé HP7 v angličtine, tak to je skvelé :D A zvyšné dve knihy tiež vyzerajú krásne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím mám jen HP 1 a 7, ale další díly jsou taky v plánu..:D A ty dvě knihy vypadají na pohled opravdu skvěle, tak doufám, že i uvnitř bude příběh fajn...:D

      Vymazat
  3. :) Harryho ti tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Harryho závidím *.* (jak jinak xD)
    Ale i ty obálky Ice kissed a Frostfire vypadají dokonale *.* snad nakladatelství cooboo původní obálky zanechá, protože jsem opravdu skvostné :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jinak..:D Harry je prostě nej! A ta obálka, nemůžu se na ni vynadívat...:3 A stejně tak obálky Ice Kissed a Frostfire. Doufám, že je nakladatelství CooBoo ponechá, protože jsou opravdu epické!...:D

      Vymazat
  5. Harry Potter je teda opravdu tlustý! A ty dvě knihy mají přenádherné obálky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím...:D Byla jsem na poště hotová z toho, co mi to přišlo, zvláště takhle tlustého..:D A obálky knih Frostfire a Ice Kissed jsou boží! Snad je nakladatelství CooBoo ponechá...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide