Unboxing #17

ledna 18, 2016


Po skoro třech měsících nový Unboxing! Je to až neuvěřitelné, že další Unboxing je až tak pozdě. Může za to fakt, že jsem ve čtvrtém ročníku, maturita mi klepe na dveře, čtyři písemky denně, a prostě na čtení není čas, takže si teď knihy moc nekupuji a ani nežádám na recenzi. A přece jen se mi tu zázrakem nějaké balíčky sešly!


První by naprosto neplánovaný, vůbec jsem ani nedoufala, že nějaký dostanu. Tento balíček mi přišel od Snow Fairy a uvnitř se skrývá výhra. Ano! Podařilo se mi zase něco vyhrát, áááá. Když mi Snow napsala, že jsem u ní vyhrála, měla jsem právě hodinu ve škole. Pokoušela jsem se ječet co nejtišeji to šlo, ale já mám z každé vyhrané knihy Vánoce. A jaké knihy se tedy ukrývají v balíčku?


Takže, v balíčku se neskrývala jen jedna kniha, ale rovnou dvě! U Snow se mi poštěstilo vyhrát první balíček, který obsahuje knihy Smrtící dotyk a Sempre. Na knihu Smrtící dotyk si dělám zálusk již od jejího vydání, ale bohužel, neměla jsem na ní čas a hlavně vycházelo spousta dalších knih, takže se to jednoduše nahromadilo a kniha zůstala na seznamu přání. Ale nyní jsem velmi ráda, že ji vlastním! A jelikož nemá nožičky, tak mi kniha daleko neuteče, a počká na mě do června, kdy budu mít po maturitě. Druhou knihou je Sempre, další kniha od nakladatelství Yoli. Nakladatelství Yoli vydává samé pěkné knihy, a Sempre je jednou z nich. Sice ji mám na seznamu přání, ale počkala bych si než by ji koupili do knihovny. Nechci si ji přečíst tak moc, abych si ji kupovala. A pak, bum! Já ji vyhrála v soutěži. Musím uznat, že prvně jsem si moc přečíst nechtěla, ale nyní, nyní se opravdu moc těším, až se do ní pustím. Nejen obálka je pěkná, ale i po grafické stránce, je kniha i zevnitř naprosto perfektní, jen škoda, že je to taková bichle! Na tu právě teď nemám čas, musím číst povinnou četbu!


A když už jsme u té povinné četby, tak se u ni ještě chvíli zdržme. Další balíček totiž obsahuje knihu, která má s povinnou četbou něco společného. Pokud si tipujete, že se kniha na mém seznamu četby k maturitě nachází, tak jste se trefili. Nedávno jsem totiž strávila den hledáním slev, a tuto knihu jsem objevila na stránkách Megaknih s pěknou slevou. Ano, na stránkách Megaknih. Možná si říkáte, mám s ni s spolupráci, tak proč si od nich něco kupovat, jednoduše si ji vyžádám na recenzi, ale tato kniha není v češtině, je v angličtině, a kdo ví, kdy se k ní dostanu.


Tadáááá. Má dlouhou vytoužená kniha se ke mě konečně dostala! Harry Potter v originále! Jelikož mám teď špatné zkušenosti s poštou, tak jsem ani nepočítala, že mi kniha dorazí, ale ona dorazila a já jsem nyní v sedmém nebi! Původně jsem měla v plánu si pořídit jiné vydání, ale nakonec jsem si přeci jen vybrala toto, které mají i Slováci. Obálka prvního dílu je naprosto famózní, nemůžu se na ni vynadívat! A překvapení! Uvnitř knihy jsou všechny obálky zbývajících dílů, které si jednoznačně musím pořídit. A ještě taková vsuvka, jsem hrozná ostuda, ale já jsem ještě Harryho nečetla, a proto jsem ráda, že ho mám konečně doma, i když je v angličtině! Co mi tak spolužák říkat, tak se úroveň angličtiny stupňuje od každého dílu, takže první by měl být přečten jedna báseň. Ale přeci jen, kdyby byl nějaký problém, tak tu mám ještě půjčeného Harryho v češtině od kamarádky.

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Smrtiaci dotyk som čítala ešte v angličtine a mala som z toho zmiešané dojmy. No v každom prípade, koniec sa mi pozdával najviac a určite dám šancu aj pokračovaniu. Tá obálka je pecková :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem slyšela, že Smrtící dotyk vypadá sice dobře na pohled, ale příběh za obálkou je trošičku slabšího rázu..:) I tak jsem ale na knihu velmi zvědavá! A ta obálka je opravdu epická!..:D

      Vymazat
  2. Ahhh, Harryho závidím ^__^ Ty obálky jsou naprosto úžasné, doufám že s touhle obálkou bude brzo i češtině abych si jej opět mohla pořídit *.*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedám..:D Jsem hrozně moc ráda, že jsem si ho pořídila a vůbec toho nelituji..:D Nechtělo se mi čekat až knihu vydají s touto obálkou v češtině - pokud ji vůbec vydají - a co mi říkal spolužák, tak angličtina prvního dílu není tak těžká, takže bylo jasno...:D Knihu musím mít, a mám ji...:D

      Vymazat
  3. Jé :3 HP ti opravdu závidím :3 :3 :) O prvních dvou knížkách jsem neslyšela, ale vypadají zajímavě :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedám..:D Harry má opravdu krásnou obálku, a zbylé dvě také, ale i když se říká nesuď knihu podle obalu, moc se tímto rčením neřídím..:D Obě vypadají zajímavě, tak snad budu i obsahově stát za to...:)

      Vymazat
  4. Moc závidím Harryho, v angličtině a v tomto vydání ho vlastnit je můj sen :)
    http://liscidoupeknih.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!..:D Budu ti přát, aby se ti sen splnil..:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide