Návštěva knihovny #18

ledna 11, 2016


Tento projekt vymyslela Michelle M,
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.


Nezvládla jsem to, neudržela jsem se, a znovu si něco vypůjčila u nás v knihovně. Za to, že jsem tam naběhla může měsíc prosinec, kdy do knihovny nakupují spoustu nových knih, a mě jich zaujalo opravdu dost!

Kniha Nová holka není sice žádná novinka, našla jsem ji na pultu mezi hromadou knih, které čtenáři ten den, co jsem tam byla, vrátili, a zaujala mě anotací. Právě ta mi tolik něco připomínala, ale až do nedávna jsem nevěděla co, ale pak jsem na to přišla! Film Puberťačka! Ta kniha má s filmem tolik společného! Říkám si, jo tak tohle se mi bude líbit, odreaguji se od toho, prostě pohoda. Sice film není podle této knihy, ale zůstanu u něho. Kniha ale prostě nenadchne, ani neurazí.

Na knihu Tady a teď si ještě teď matně vzpomínám. Když vycházela hrozně moc jsem si ji chtěla přečíst, ale postupem času se objevila spousta jiných knih, takže jsem na ní zapomněla. Když jsem ji v sekci dětského oddělení objevila na stole, hned jsem po ní chňapla - asi za to mohla za obálka. Až doma jsem si přečetla anotaci, a byla z ní celkem nadšená, ale pak jsem si uvědomila - nemoc přenášená komáry? No rozhodně toto bude zajímavé počteníčko.

A jeden z hlavních úlovků, který jsem šla do knihovny ukrást je kniha Jed od autorky Fiony Paul. S touto knihou jsem tam tom úplně stejně jako s knihou předchozí. Na první pohled si mě získala obálka, ale o ději jsem nic netušila. Měla jsem jinou představu o knize, než jsem si přečetla anotaci, a byla maličko zklamaná, ale také naopak. Prostě jsem divná. Příběh nezní špatně, renesanční Benátky, tak uvidíme, co se z toho vyklube.

Ale teď, ty dva nejhlavnější kousky, které jsem si prostě musela odnést - bubny prosím! - třetí díl legendárních Měsíčních kronik, Cress, a novelka o královně Levaně, Nejkrásnější! Ááááááááááá! Na tento den jsem se tak dlouho těšila! Konečně do knihovny dokoupili další díly! První díl byl naprosto suprový, druhý také, ale první nasadil laťku moc vysoko, a nyní, se konečně můžu pustit do třetího dílu, který má tu nejlepší obálku! Přiznávám, obálka třetího dílu je pro mě top z dosud vydaných dílů - ještě jsem neviděla obálku čtvrtého, ale to asi ještě nikdo. Tato série je jedna z mých nejoblíbenějších a kdyby to šlo, chtěla bych ji mít kompletní v knihovničce, ale pro zatím, se musím smířit s půjčováním z knihovny, protože ty ceny, ty mě jednou zabijí! Nemůžu se dočkat až se do Cress pustím. Bude to trošku na dlouho, přeci jen je to bichle, ale já věřím, že tak za týden to přečtu, když ne, tak až po maturitě, zlato.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide