Mé knižní série #12

ledna 26, 2016


Tento projekt vymyslela Roxanne.
Cílem tohoto projektu je vyfotit knižní sérii, kterou mám doma, ale nemusím ji mít celou.


Jak ses o této sérii dozvěděla?

Přesněji si už nevzpomínám, ale nejspíše od Táni nebo od Syki. Obě mají na svých bozích recenze na knihy, a jelikož jsem se zajímalo o knihy autorky Monicy Murphy, přečetla jsem si je, a dala si knihy do seznamu knih, které bych si chtěla přečíst. A o několik měsíců na to, se mi u Táni podařilo první dva díly vyhrát. Ten třetí jsem si nakonec pořídila jen jako e-knihu.

Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?

Mám za sebou jen první dva díly. Ke třetímu jsem zatím nedostala, ale mám v plánu se do něho pustit.

Co na tuhle sérii říkáš?

Přiznávám, že jsem od ní neočekávala mnoho. Bála jsem se hlavně angličtiny, aby to na mě, jako začátečníka, nebylo těžké, ale právě naopak. Do knihy jsem se pustila ráno a večer jsem ji měla za sebou, četla se jedna báseň. Angličtina byla opravdu lehká, a když jsem nevěděla nějaké slovíčko, vyplynulo mi z věty, takže slovník nebylo potřeba. Ohledně příběhu, tak ty také byly fajn. Nebyly nic extra, ale jako oddechovka fajn. Plus, naučila jsem se od našich hlavních mužský představitelů spoustu sprostých slovíček. Jojo, nikdy neměli dost.

Který díl z celé série máš nejraději?

To bude asi první. Třetí díl jsem ještě nečetla, a ve druhém dílu mi byla trošku protivná hlavní hrdinka, takže tu bude první díl. Bylo to pro mě opět něco nového. Má první kniha v angličtině a velmi jsem si ji užila. Hlavní hrdinové Ivy a Archer mi byli sympatičtí, a celkově i jejich příběh mi přišel lepší než příběh Mariny a Gagea.

Jaká je tvá oblíbená postava, proč?

Tímhle si nejsem stoprocentně jistá. Mám ráda všechny hrdiny, ale nejvíce asi Archera, hlavního hrdinu prvního dílu. Je to takový borec, tajemný a posedlý mladší sestrou svého nejlepšího přítele Gagea, Ivy. Archer na mě působit takový tím dojmem, že vždy dostane, to co chce, ale dokonce i on pod tou svou temnou stránkou skrývá fakt, že dokáže být celkem fajn.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?

Když jsem se pouštěla do druhého dílu, tak jsem z počátku nemohla vystát hlavní hrdinku Marinu. Byla mi nesympatická a protivná, ale postupně jsem jí začínala přicházet na chuť a ke konci si ji celkem oblíbila. Ale postava, která mě v knize opravdu iritovala byla její matka, pěkná potvora a čarodějnice, takže ta si ke konci vážně zasloužila toto označení.

Když porovnáš české a originální obálky, které se ti líbí více?

Jelikož série v češtině nevyšla, budu muset soudit originální obálky. Série vyšla v mnoha vydání, ale vydání, které vlastním, se mi líbí nejvíce. Některé ty obálky z různých zemí jsou vážně tragické, tohle je mnohem lepší. Takže za mě definitivně tyto obálky.

Která obálka se ti líbí více?

Líbí se mi všechny obálky, ale nejvíce obálka prvního dílu. Ta osoba, která obálku navrhovala hlavní hrdiny Archera a Ivy podle mě skvěle vystihla. Plus ta barevná kombinace, já si nemám u prvního dílu na co stěžovat. To u druhého mi docela dost vadí ty modré stíny, které má představitelka Mariny.

Existuje nějaká scéna, na kterou jen tak nezapomeneš?

Určitě se jich pár najde, ale ve většině případů se mi teď v hlavě vybaví ty chvilky, kdy se na sebe hlavní hrdinové vrhly jako utržení ze řetězů. Ale jinak nikdy nezapomenu na moment, kdy si Archer, Gage a Matthew dali sázku, že se nikdy neožení a pak bum! Moc dlouho jim to nevydrželo. Co všechno dokáže změnit jedna ženská, že?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Obávám se, že tuto sérii ani neznám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda...:) A neříká ti něco kniha One Week Girlfriend? Je od stejné autorky, tak proto jsem byla na tuto sérii zvědavá. Tato série sice nebyla špatná, ale kniha One Week Girlfriend je lepší. Pokud ti nevadí knihy v angličtině, tak se po ní koukni...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide