Knižní přání #52

ledna 09, 2016

 
Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 

Harry Potter a Kámen mudrců | Goodreads
 
Nové vydání příběhů čarodějnického učně Harryho, tentokrát bohatě vypravené ilustracemi Jima Kaye. Až do svých jedenáctých narozenin si o sobě Harry myslel, že je jen obyčejný chlapec. Pak ale dostal soví poštou dopis, kterým byl zván ke studiu na prestižní soukromé Škole čar a kouzel v Bradavicích, a jeho život se rázem proměnil. Leccos se dozvídá o minulosti svých zemřelých rodičů, získá pár dobrých kamarádů, naučí se mistrovsky hrát famfrpál a kvůli Kameni mudrců podstoupí smrtelný souboj se zloduchem Voldemortem... (Neoluxor)

Neodolala jsem, a podlehla jako většina ostatních novému ilustrovanému vydání Harryho Pottera. Nejvíc, co mě na knihu láká více - fakt, že jsem příběh Harryho ještě nečetla, a nebo ty ilustrace. Z části určitě na to má svůj podíl nevědomost, že jsem knihu ještě nečetla, ale jelikož ji mám v povinné četbě tak se k ní brzy dopracuju, ale největší definitivně ty ilustrace. Viděli jste je? Podle mě jsou naprosto boží! Jen mě tedy mrzí ta cena. Sice to není taková pálka jako u knihy Bestiář Harryho Pottera, ale také to rozhodně není levné. Myslím, že si o knize ještě nechám chvíli zdát. Třeba nakonec budu mít štěstí a knihu objevím v knihovně!
 
Návrh | Goodreads
 
Hanna Wellsová si je ve všech oblastech života jistá v kramflecích, až na sex a svádění. Jestli chce upoutat pozornost kluka, do kterého se zakoukala, musí vystoupit ze své ulity a udělat všechno, co bude potřeba, aby si jí všiml… I kdyby to znamenalo výměnou za předstírané rande doučovat namyšleného kapitána univerzitního hokejového týmu. Garrett Graham vždy toužil po jediném – hrát po vysoké profesionálně hokej, jenže teď hrozí, že kvůli stále se zhoršujícím známkám svého snu nedosáhne. Když mu jeho spolužačka předloží návrh, který by mu zajistil pozici v týmu a jí zájem vysněného kluka, dvakrát se nerozmýšlí. Stačil ale jediný polibek, který vedl k tomu nejdivočejšímu sexu v životě, aby si Garrett uvědomil, že už nic předstírat nehodlá. Teď ještě musí přesvědčit Hannu, že kluk, kterého chce, je ve skutečnosti on. A to tak snadné nebude. (Baronet.cz)

O knize Návrh jsem věděla ještě předtím než jsem na ni narazila v připravovaných titulech nakladatelství Baronet. Překladatelka této knihy, a zároveň mé oblíbené série V ringu, Zuzka, o ni psala, že se ji v češtině dočkáme, někdy, ale to pro mě asi nebylo dost brzo, tak jsem si knihu sehnala v angličtině jako e-knihu - Kindletime, a teď toho maličko lituju. Mám v tabletu tolik knih, že jsem ji tam přehlédla a nečetla ji. Když jsem na to narazila a přečetla si svůj komentář pod knihou u Kindletime, nemohla jsem uvěřit, tohle jsem psala já? Když jsem si teď četla anotaci knihy byla jsem z ní naprosto hotová, lítala jsem po baráku a řvala, že tu knihu chci okamžitě, ale předtím jsem z ní tak nadšená nebyla. Nechápu, jsem asi mimoň. Nyní se ale knihy nemůžu dočkat! Stejně jako u Odvrácené tváře lásky, budu kašlat na školu v únoru a do knihy se hned pustím, a nikdo mě nezastaví!
 
Arrow - Pomsta | Goodreads
 
První román na motivy úspěšného televizního seriálu společnosti Warner Bros Arrow, jehož čtvrtá série se momentálně vysílá na stanici CW. Seriál Arrow vychází ze stejnojmenného komiksu vydavatelství DC a jeho hlavním hrdinou je miliardář Oliver Queen, který se poté, co strávil pět let na opuštěném ostrově, vrací domů a tajně vytváří postavu Arrowa, jenž má napravovat křivdy, spáchané na jeho rodině, a bojovat se zlořády společnosti. (Baronet.cz)

A další kniha, které se tento rok nemůžu dočkat, ale nějakým způsobem se mi na ní podařilo zapomenout. Ještě že jsem se mrkla na připravované tituly u Baronetu! Již jsou to dva roky, co jsem začala seriál Arrow sledovat a dodneška jsem do něj pořád stejně zblázněná. Jsem již ve čtvrté sérii a právě netrpělivě čekám na epizodu, která rozhodne o mém osudu, i když vím jak dopadne - kdo kouká, chápe. Na knihu jsem velmi zvědavá, už jen kvůli samotnému příběhu, ale také z části kvůli obálce. Hmm, Arrow vypadá k nakousnutí! Nejen ale na tuto knihu si dělám zálusk. Ještě mám v merku jednu, tak uvidíme, kterou budu mít dříve.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide