Knižní přání #51

ledna 02, 2016

 
Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 

Dívka ve vlaku | Goodreads
 
Kniha roku 2015.

Román, který si podmanil všechny žebříčky bestsellerů na obou stranách Atlantiku, trhá rekordy v rychlosti prodeje a je kritikou označován za letošní Zmizelou. Potřebujete vědět víc? Rachel dojíždí ranním vlakem do Londýna. Den co den si prohlíží útulné předměstské domky, a když vlak na chvíli zastaví u návěstidla, naskýtá se jí pravidelně letmý pohled do soukromí mladého páru. Postupem času Rachel začíná mít pocit, že ty dva lidi zná. Představuje si, že je zná. Dá jim dokonce jména: Jason a Jess. Jednoho dne však zahlédne něco, co ji šokuje. Stačí pouhá minuta, než se dá vlak zase do pohybu, a náhle je všechno jinak… Krátce nato se Rachel dozví, že se „její“ Jess pohřešuje, a proto se rozhodne obrátit na policii. Není si jistá, zda tím nenadělá více škody než užitku, zatímco se stále více zaplétá do příběhu, který není její, ale jenž nakonec obrátí naruby život úplně všem… (Goodreads)
 
Páni! Až teprve teď jsem si přečetla anotaci. Nejprve jsem byla na pochybách u této knihy, jelikož hned na začátku je zmínka o Zmizelé, ke které je kniha přirovnávána. Já jsem viděla zatím jen film s Benem Affleckem, a nemám ho ráda, nelíbil se mi, takže proto jsem se bála i Dívky ve vlaku, že to bude stejný propadák. Jenže jak jsem pokračovala ve čtení anotace, byla jsem najednou více a více zvědavější, protože tohle vypadá opravdu zajímavě! A co pak označení - kniha roku 2015 - je to jeden bod čtenářské výzvy, a tato kniha by se mi tam šikla. Jen hodnocení je trošku pokulhávající, na to, že je to kniha roku. Konečné rozhodnutí, že si knihu chci přečíst, zpečetila informace o chystaném filmu s Emily Blunt v hlavní roli. Mám takový pocit, že tohle bude velmi zajímavá kniha. Vážně jsem na ni zvědavá, snad se mi brzy dostane do rukou!
 
Vášnivý sprosťákGoodreads
 
Nic není lepšího než sex s ex… pokud se nezamiluješ.

Na rozdíl od svých nejlepších kamarádek, Mii a Loly, je Harlow Vega známá tím, že si vždycky ráda užije. Provdat se opilá v městě hříchu za až komicky svůdného, drsného kanadského rybáře Finna Robertse, který (žádné překvápko) dokonale vládne svýma svalnatýma rukama, rty i tělem – to je přesně její styl. Ale byla to jen jednorázovka: sprostá, drsná a nekomplikovaná… dokud se Finn pracovně neobjevil v San Diegu, kde Harlow žije. Není připravená na vážný vztah, ale když jsou spolu, uvědomí si, že na něm přece jen cosi je. Možná to není láska (kruci, ani ho nemá ráda), ale jejich vzrušující hrátky jim poskytují dokonalé rozptýlení od děsivých životních změn, kterým oba čelí. Dohodli se na sexu – divokém a vášnivém – ale teď se z jejich dohody začíná klubat něco opravdovějšího. (Goodreads)

Již dlouho dobu zpátky jsem četla první díl této série - Vášnivého svůdníka - a popravdě, úplně zapomněla na to, že tato série nekončí u prvního dílu. Uvědomila jsem si to nedávno, když jsem narazila na Táninu recenzi právě na druhý díl, Vášnivého sprosťáka. Okamžitě si mě získala obálka, která ladí k prvnímu dílu, ale ani anotace není k zahození. Právě naopak! Podle mě zní naprosto skvěle. Škoda, že teď prostě nestíhám. Mít čas, tak bych se do knihy okamžitě pustila, jenže ten čas není. Snad se to brzy změní.
 
Rychle a nespoutaně | Goodreads
 
V posledním díle milostné série Kristy Brombergová plnými hrstmi dávkuje sex, vášeň i napětí. Třetí díl začíná dramatickými okamžiky Coltonovy havárie na závodní dráze. A i když Colton jako zázrakem přežije, Rylee se obává následků, jež by se mohly promítnout na jejich křehkém vztahu, který tak dlouho pracně slepovali. Coltonova zranění jsou vážná, ale daleko větší muka se odehrávají v jeho duši. Rylee tak s hrůzou sleduje jeho boj s démony minulosti. (Databáze knih)

A poslední knihou dneška je Rychle a nespoutaně. Tato kniha je závěrečným dílem série Rychle a smyslně, a po skončení druhého dílu se jejího vydání nemůžu dočkat! Kdo četl, ví, jak to skončilo. Já sice z této série neskáču až do stropu, ale ten konec druhého dílu mě naprosto odrovnal. Přece to takhle neukončí?! Ale jasně, že ukončila! Ještě štěstí, že již nebudu muset čekat dlouho, kniha totiž vyjde tento měsíc. Yes! Snad to nakonec dopadne dobře, jinak za sebe vážně neručím.
 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Dívku ve vlaku jsem četla a nedočetla. Strašně moc mě nebavila, vůbec mi nesedl styl psaní, tak snad se ti bude líbit víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí..:( Snad se mi to tedy s knihou také nestane, námět zní vážně dobře, no uvidíme...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide