Knižní poklady | Aneb rok 2016 mě zruinuje!

ledna 01, 2016


Šťastný nový rok všem! 
Dneska jsem si pro vás přichystala takový speciální článek ohledně knih, na jaké se letos těším, a rozhodně jich nebude málo.  Mám spíš takový pocit, že tohle bude velmi bohatý rok, jen mě šíleně mrzí, že pro mě začne až po maturitě. Postupně totiž moje aktivita na blogu začne mizet, a nakonec tu nebudu vůbec. Takže snad nade mnou nezanevřete a znovu se shledáme v červnu, kdy už budu mít snad po všech starostech. :-)

Leden


Odpusť mi, Megan - Tato kniha mě zaujala svoji obálkou, anotaci jsem si nečetla, ale je to yoli kniha, takže tu si definitivně nesmím nechat ujít.

Zom-B: V podzemí - Druhý díl ze zombie série od Darrena Shana je na tisíc procent jasné. Tuhle knihu si letos musím přečíst, první díl se mi opravdu líbil, a co jsem si četla anotaci, rozhodně se u tohoto dílu nudit nebudu!


Never Never: Part 3 - Nový rok s další knihou od Colleen Hoover! Už delší dobu na mě v tabletu čekají předchozí díly, takže jakmile budu mít kompletní sérii, do knih se pustím. Co jsem četla, tak bloggeři jsou z knih nadšení a netrpělivě vyčkávají na ten třetí díl. Takže já si počkám, nechtěla bych si pak trhat vlasy a čekat. Vždyť vydání už není tak daleko.

The Siren - Tato kniha není novinka. Autorka série Selekce ji vydalo už dávno zpátky, jen s jinou obálkou, která nenadchne, ale ani neurazí. A nevím proč, ale aby ji snad kniha ladila s ostatními obálkami Selekce, tak ji vydává znovu. Hrozně se na ni těším, už teď si na ni brousím zuby.

Únor


Ugly Love - Druhý měsíc v roce a další CoHo na cestě! Tentokrát ale v češtině! Ugly Love vyjde u nakladatelství Yoli pod názvem Odvrácená tvář lásky - ten název je boží. Ugly Love jsem četla už ve fanpřekladu, kousek, ale i tak se mi to zatraceně líbilo. Těším se, až zjistím, jak to skončí, a také se velmi těším na film, který by měl někdy tento rok být.

Unspeakable - Další yoli kniha! A vidíte tu obálku? Tuhle knihu si už kvůli ní nemůžu, nesmím, nechat ujít!

Stars Above - Marissa Meyer. Bez ní by to prostě nešlo. V prosinci jsem dostala Cinder k Vánocům a do knihovny dokoupily všechny knihy od ní, takže co to znamená? Re-reding!

The Shadow Queen - Kromě obálky o této knize nic nevím, ale jméno autorky mi něco říká. Mám v plánu si od ní přečíst její sérii Defiance, ale tahle kniha mě nyní zajímá více.

Březen


Neslyšno - Novinka od autorky Vampýrské akademie. Já ještě nedočetla Vampýrskou akademie, nerozečetla Pokrevní pouta a Věk X, a už se po hlavně vrhám na její novou knihu s opravdu zajímavým názvem Neslyšno.

Serafína a Černý plášť - Tak o této knize vůbec nic nevím, ale opravdu nic. Hrozně se mi ale líbí její obálka a je to cooboovka, takže to rozhodně bude skvělá kniha.

Made You Up - Tahle kniha byla na mém seznamu již od chvíle, co jsem ji minulý rok viděla. Ta obálka mě naprosto uhranula a název - Vymyslela jsem si tě - zní naprosto skvěle.

Lady Midnight - Další kniha z pera autorky Cassandry Clare a ze světa Lovců stínů. Ještě jsem ani nedočetla první díl, Město z kostí, a vůbec nepřečetla celou sérii, mám plánu se ještě pustit do Pekelných strojů a ona vyjde další kniha?! Kdo to má stíhat číst? Ale ta obálka! Ta rozhodně za tohle utrpení stojí!

Map Fates - Toto je třetí, a závěrečná, kniha v sérii, alespoň tuším. První díl, The Conspiracy of Us, má stejně tak hezkou obálku a jsou na ni skvělé názory, a jednoduše, tuhle knihu si prostě nesmím nechat ujít. Stejně jako u Never Never, se do této série pustím najednou, jakmile budou vydané všechny díly, abych nemusela čekat.

Duben


Mechanický princ - Další díl ze série Pekelné stroje! Doufám, že se mi brzy podaří se pustit do toho prvního dílu. Jsem na něj hrozně moc zvědavá, ale nestíhám. Když tak se po maturitě pustím do prvního i druhého.

Tajemství - Třetí díl ze série After. Divým se, že to ještě nevzdávám s touto sérii. Ale když ono to není špatné čtivo. První díl se mi dokonce i líbil a na druhý se v nejbližší době chystám, ale je to trošku bichle. A stejně tak i třetí díl. No rozhodně se tento rok nebudu nudit, když mě čekají takovéto bichle.

The Gittering Court - Další Richelle. Prosím vás, takhle ženská píše jako divá snad! Kde na to bere čas? To neřešme, hlavně ať píše. Její knihy jsou boží a viděli jste tu obálku? Bomba!

Květen


A Court Of Mist and Fury - Druhý díl ze série A Court of Thorns and Roses. První díl byl převyprávěný příběh Krásky a zvíře - můj nejoblíbenější - ale k mému štěstí jsem se ke knize ještě nedostala, proto jsem ráda, že se knihy dočkáme v češtině. A hned na to se pustím do druhého dílu! Vůbec nevím, o čem to bude, ale bude to určitě skvělé, je to od autorky Skleněného trůnu, takže v nic jiného nedoufám.

The Hidden Oracle - Další kniha od Ricka, a opět s řeckou mytologií! Co jsem četla má se jedna o příběh boha, který je potrestán, za něco, co udělal, a proměněn ve člověka. A opět se setkáme s dětmi v Táboře polokrevných! Nevím to teď jistě, ale je možné, že se této knihy, celé série, dočkáme v češtině. Já doufám, že jo! Rozhodně si knihu ale nenechám ujít pokud se tak nestane.

Červen


Happily Ever After - Tento rok vyjde u nakladatelství CooBoo spousta božích knih, a tato je jednou z nich. Jedná se o komplet novel, které autorka k sérii Selekce napsala. Já jsem četla dvě a napsala na ně recenze a opravdu se mi líbily. Podle mě se máme na co těšit.


Třetí stříbrná kniha snů - První díl jsem četla dlouhou dobu zpátky a velmi se mi líbil. Byla to má první zkušenost s Kerstin Gier, autorkou Drahokamů, a samozřejmě naprostá pecka. Druhý díl jsem ještě nečetla, ale je na seznamu, stejně jako třetí díl. Jen teda ta obálka, mohla by být lepší.

Červenec


I Was Here - Za červenec je to jen jedna kniha, která mě zaujala, a vyjde v češtině! Jedná se o samostatnou knihu od autorky Jestli zůstanu/ Zůstaň se mnou, Gayle Forman. Já jsem tuto knihu četla a nebyla špatná, ale četla jsem lepší. Doufám, že tento její další výtvor bude lepší.
Srpen


The Kill Order - Srpen bude ve znamení Labyrintu. Jééj! Já jsem ještě ani nečetla druhý a třetí díl, a nakladatelství Yoli mi udělá velkou radost, když se v češtině dočkáme této novely. Jsem na všechny knihy velmi zvědavá, po maturitě se do nich chystám pustit, takže nikdo mi nic neříkejte! Chci se nechat překvapit, i když jsem viděla filmy.

Pouto - Poslední díl ze sérii After si rozhodně nesmím nechat ujít, i kdyby to byla sebevětší blbost. Já nesnáším nedočtené série, takže ji prostě musím dočíst. K tomu mi to vůbec nepřijde jako fanfikce na 1D, asi nejsem moc velký fanoušek, protože já to prostě tam nevidím.
Září


Half Lost - I letošní září bude více méně chabé. Zaujala mě jen jedna kniha, a tou je závěrečný díl Napůl zlého. Četla jsem sice jen první díl, druhý díl je v plánu a třetí taky, ale líbil se mi, tak chci dát zbývajícím dílům šanci. Snad budou stát za to. Ty obálky rozhodně stojí za to si knihy alespoň přečíst.
Říjen


Slepí ptáci - Druhý díl, další pokračování, tentokrát knihy Pět. Tuto knihu jsem měla doma půjčenou, ale nebyl na ní čas, takže to chci napravit. Recenze si tuto knihu chválí, tak věřím tomu, že ztráta času s touto knihu definitivně nepřichází v úvahu. A druhý díl je jasný. Budu vyhlížet jeho vydání.

Mechanická princezna - Co říct u této knihy. Závěrečný díl Pekelných strojů. Jsem ráda, že tato série má jen tři díly, a ne jako Nástroje smrti šest. Kdo by to pak stíhat číst, že? Sice po maturitě bude nějaký čas volno, ale kdo ví, zda to na přečtení všech těch knih bude stačit.

Listopad


Heartless - Teď si nejsem jistá, jestli ten název na obálce je název knihy, nebo série. Jsem vážně ostuda. Listopad bude zase chabějšího rázu, ale převažuje to, že vyjde kniha od Marissy Meyer! Nová kniha. Už teď se nemůžu dočkat. Určitě to bude zase něco epického, co si rozhodně budu muset pořídit. Ach, chudinka moje peněženka!

Neupřesněno


The Wrath and the Dawn - Tato kniha je pro mě záhadou. Ta obálka vypadá opravdu skvěle, ale vůbec nevím, co si za ní mám představit. Ještě štěstí, že se knihy dočkáme v češtině u nakladatelství CooBoo. Jen ještě není jisté kdy. Snad to bude po maturitě. Prosíííím!

Prince of Fools - Nová kniha od autora Trnového prince, to určitě potěší všechny jeho fanoušky. Já jsem tedy zatím fanoušek těch obálek. Ty jsou vážně boží. Hrozně jsem na tuhle knihu zvědavá, nic o ní nevím, ale soudě podle obálky, to bude rozhodně pecka! Vyjde někdy tento rok v češtině u nakladatelství Talpress. Snad to bude až později.

Trnový císař - Závěrečný díl trilogie Trnového prince. Já jsem ani jednu knihu z této série nečetla, ale chystám se to rozhodně napravit. Jakmile vyjdou všechny knihy, abych pak nemusela čekat.

Winter - A to nejlepší na závěr! Winter je velmi očekávanou knihou všech fanoušků Měsíčních kronik. Já jsem četla zatím jen dva díly, ale teď, co dokoupily do knihy třetí díl i novelu, plánuji re-reading, snad se na jeho konci dočkám vydání tohoto dílu. A snad bude lepší obálka. Tato není špatná, ale k našemu vydání by se nehodila.

A jaké jsou ty vaše knihy, na které se tento rok těšíte? :-)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ach nééé, tohle moje peněženka nepřežije :D Nejvíc se těším na Neslyšno a zbývající dva díly Pekelných strojů. Určitě si na Mechanického anděla najdi čas co nejdřív, je boží. No a pro ZOM-B 2 poletím do knihkupectví hned, jak vyjde. První díl ode mě dostal brácha k Vánocům, protože jsem ho chtěla donutit něco přečíst (on totiž nečte, jen hraje PC hry a snad ještě žádnou knihu nedotáhnul do konce). A jsem na sebe pyšná, protože tuhle knížku přečetl za dva dny, tudíž je druhý díl samozřejmostí :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to se toho určitě dočkáme ještě víc!...:D Já se hrozně moc těším na Ugly Love - Odvrácenou tvář lásky, a taky na film..:D Mechanický anděl je rozhodně na seznamu, a stejně tak i zbylé dva díly..:D Máme stejné bratry. Ten můj taky nečte, ale jednou jsem ho ke knize dokopala, byla to kniha Narozen o půlnoci..:D Stejně jako ten tvůj taky hraje jen hry na počítači, ale navíc i volá s ostatními kluky. Divým se, že ho nebolí pusa, fakt že jo..:D Zom-B byla vážně skvělá kniha, možná bych mu ji taky měla pořídit, zombíky miluje, jen mě pak děsí to, že je to asi dvanáctidílná série, to se mi pak nechce všechno kupovat..:D

      Vymazat
  2. Tento rok bude úžasný! :) Taky se těším na strašně moc knih, nejvíce asi na Mechanického prince, protože první díl byl skvělý. I Was Here mám doma a stále nepřečtené, tak bych se k tomu mohla dostat, ať to přečtu dřív, než to vyjde v češtině (to mě vždycky strašně naštve :D). Jinak vychází spousta knih, které vypadají zajímavě, ale moc nevím, co mám čekat, tak se asi budu rozhodovat podle recenzí. :) Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide