Knižní chvilky #13

ledna 08, 2016


Ahoj!
Přináším vám nové Knižní chvilky, které jsou ještě z doby vánočních prázdnin. Jelikož jsem měla malinko volno, našla jsem si nějaký ten čas na čtení a přečetla toho spoustu zajímavého, co si budeme povídat. Hlavní je, že jsem stihla přečíst Hunger Games a brzy se na knihy, i filmy, dočkáte recenze! Ještě mi chybí jeden recenzní výtisk, ale to už zvládnu.


Takovou první "věcí", kterou bych dnešní článek začala je záložka, kterou jsem si vyrobila díky návodu u Marky - zde její článek. Přiznávám, že jsem si záložku vyrobila hlavně kvůli té soutěži, ale pak přišlo poznání, že je to vážně těžké vyrobit hezkou záložku! Tato vznikla až na druhý pokus a taky by se na ni našly najít nějaké chyby, ale to už neřeším. Záložku jsem nakonec do soutěže neposílala, jednoduše jsem zapomněla.


Dále jsem se pustila do další knihy v angličtině, Torn. V minulém článku jsem vám ukazovala knihu Crave, a k mému překvapení, jsem ji přečetla celkem rychle. Stejně tak i druhý díl, i když první díl se mi líbil více. Více v recenzi, kterou snad brzy napíšu. A jelikož mám v papírové formě jen první a druhý díl, mrzelo mě, že se nedozvím, jak dopadne poslední chlap ve třetím díle, Savor, protože v papírové formě bych si ji nepořídila, tak mi musí stačit e-kniha.


Musím se vám pochlubit! Vánoce letos byly velmi, opravdu velmi, bohaté. Ne sice na knihy - ty mi mamka, ani brácha nekupují - ale pod vánočním stromkem jsem objevila spoustu čajů. Už dlouhou dobu - od výletu do Londýna - jsem závislá na čajích. Ještě nedávno jsem někde psala, že mým oblíbeným Pickwick, ale teď, co měli v Tescu čaje ve slevě, tak jsem si jich tam sama pár nahraba, a několik další dostala od mamky. A Tea-Rexe jsem dostala od Míši k Vánocům. Když mi hrníček předávala, tak jsem se vážně pobavila! Moc Míšo děkuju! "Love you"!


A to nejlepší nakonec. To, jak jsem vlastně strávila prázdniny, školou! Jelikož mám před sebou obhajoby maturitní práce - ne celého výrobku, ale rozpracovanosti - tak se připravuji. Překresluji si tisíc a jeden výkres a kreslím spoustu nových. Nedávno jsem si nakreslila právě vrchní perspektivy svého dobu - spíše jeho místností - a teď jen dodělávám barevné vizualizace. Potřebuju to mít co nejdříve schválené, chci už to mít vše za sebou a starat se jen o nábytek! Tak uvidíme jestli to vyjde, a já to ukáži učiteli ještě tento týden, nebo až ten další.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. To je ale slušná zásoba čajů :-D Ale chápu, taky jsem čajový závislák :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že v tom nejsem sama...:D

      Vymazat
  2. Jestli s emůžu zeptat - co děláš za školu? :) Jinak ty čaje ti závidím, já jsem si je letos v zimě tak oblíbila, že už v práci a v podstatě i doma nepiju nic jiného..:3
    A ta záložka je boží..:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem ve čtvrtém ročníku střední školy, a můj obor je Design interiéru..:) Jako maturitní práci mám navrhnout dům se všemi jeho drobnostmi a blbostmi, jednoduše takový model..:D Chystám o tom určitě nějaký článek, jen to musím vše předělat do lepší podoby..:D Čaje jsou má nejnovější závislost..:D Po té, co mi mamka k vánocům koupila takovou hezkou termosku, si je dělám vždy do školy..:D A děkuju..:D

      Vymazat
    2. Áha, já si to myslela... na klasickou uměleckou je to moc zaměřený na jednu věc a na stavaře je to zas málo odborný..:)
      Určitě se budu těšit na články. Sama mám vystudovanou Stavební průmyslovku, takže jsem ryze stavař, ale ráda koukám i na vzhledovou stránku, at uz interieru nebo exterieru. :)

      Vymazat
    3. Stavař říkáš, jo?..:D Pěkný výběr školy..:D Kromě tedy maturitní práce, na kterou článek chystám, mám na blogu i článek o jedné ze semestrálních pracích. Ve třetím ročníků jsme měli dvě - první byla Dárková vinotéka, ale jelikož to byla vážně tragédie, pro jistotu jsem ji sem nedávala - ale druhou práci, lampičku ano...:) Ta se mi povedla, tak jsem se jí chtěla pochlubit..:D http://knizni-putovani.blogspot.cz/2015/07/skola-aneb-ma-priprava-na-obhajoby-part.html Kromě ale modelu domu děláme ještě sofu, sedačku, ale náš učitel dává přednost "sofě"...:D A pak také nějaké ty plakáty na naše práce, když se na ně teď podívám, nejsem z nich tolik nadšená, určitě by se mi podařily i lepší..:) http://knizni-putovani.blogspot.cz/2015/06/skola-aneb-ma-priprava-na-obhajoby-part.html

      Vymazat
    4. Jojo... respektive Projektant pro pozemní stavby.
      Wow koukám, že to by nebyla škola pro mě... finální výsledek aka svítidlo se mi líbí, ale ty papíry co ste k tomu museli mít by mě rozhodně nebavili..

      Vymazat
  3. SEZNAM KNIŽNÍCH BLOGERŮ - http://www.cathychloupkova.cz/2015/12/knizni-blogeri.html

    Ahoj,
    napsala jsi pod článek Knižních blogerů své údaje a byla jsi tak přidána do seznamu. Prosím překontroluj si, zda všechny informace souhlasí a pokud ne, dej vědět. Taky tě prosím o umístění ikonky/banneru Knižních blogerů někam viditelně na blog (v článku najdeš i html kód, který stačí zkopírovat), aby i další čtenáři a blogeři našli k seznamu cestu snadněji.

    Děkuji.

    Pěkný den.
    Cathy Chloupková
    WEB: CathyChloupkova.cz
    EMAIL: CathyChloupkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide