Hudba mého srdce #33

ledna 25, 2016


Pondělí je tady! Původně jsem myslela, že se tu žádný článek do jarních prázdnin neobjeví, protože prostě nemám čas, nestíhám, ale jelikož jsem nechtěla nechat blog zet prázdnotou, našla jsem si čas alespoň a můj oblíbený článek Hudba mého srdce, který tedy nikdo moc nečtete, ale nevadí. Dneska je pro mě důležitý den, dneska se dozvím, zda mě můj učitel pustí k maturitě nebo ne. Dneska totiž obhajuji rozpracovanost své maturitní práce, takže mi držte palce!


Damn! Damn! Damn!
What I'd do have you here, here, here
(I wish you were here)
Damn! Damn! Damn!
What I'd do have you near, near, near
(I wish you were here)

Dnes je to slabé, mám tu pro vás jen jednu písničku, a tou je starší hitovka Avril Lavigne, Wish You Were Here. Nedávno jsem si poslechla jednu její píseň, o které jsem vám již říkala, When You're Gone, a youtube mi jako další hodilo tuto. Okamžitě jsem se zamilovala do jejího textu a melodie, a nejen já. Dokonce i moje mamka si ji vychvaluju - překvapivě, protože když mamce něco doporučím, většinou se jí písně nelíbí. Vážně, Avriliny poslední písničky jsou skvělé a docela by mě zajímalo, kdy se dočkáme něčeho nového. Snad to bude brzy.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide