Hudba mého srdce #32

ledna 18, 2016


Další pondělí, další Hudba mého srdce. Dneska vám tu představím dvě písničky, které zazněly v seriálech. Jedna je přímo oficiální pro ten seriál, ta druhá není, ale mohla by být. Plus dneska je den, kdy mám opět praxi, takže mám v plánu zase pracovat na svém single house, a jakmile ho budu mít do nějaké reprezentativní podoby, tak se můžete těšit na fotky!


I know, you know
That I'm not telling the truth
I know, you know
They just don't have any proof
Embrace the deception
Learn how to bend
Your worst inhibitions tend to psych you out in the end
 

Píseň I know, you know jsem poprvé zaslechla v seriálu Psych, Agentura Jasno. Vlastně je to oficiální theme song tohoto seriálu! Seriál Agentura Jasno byl vysílán na televizní stanici USA, a po úspěšných osmi sériích byl seriál ukončen. Hrozně mě to mrzí, seriál by skvělý, ale nic přeci nemůže pokračovat donekonečna! Pokud jste o seriálu slyšeli až nyní, rozhodně se po něm povídejte, stojí za shlédnutí. A píseň, i když je sice krátká, je opravdu boží a seriál skvěle vystihuje!


Monsters stuck in your head
we are, we are, we are
Monsters under your bed
we are, we are
We are Monsters oh, oh
we are, we are, we are monsters oh

A druhou písní je pro mě celkem novinka, a vlastně pro všechny, protože poprvé zazněla v seriálu Shadowhuntres, který byl odvysílán teprve ve středu, a jmenuje se Monsters. Podle mě má naprosto skvělý text a k seriálu se opravdu dost hodí! Pokud ale budu mluvit o seriálu, tak to nebude tak skvělé. Tolik hunbuku kolem něho a on tak úžasný není. Po pravdě, stále se mi více líbí filmové zpracování, než toto seriálové. Až bude více dílů tak bych chtěla napsat recenzi, a ještě na knihu musím napsat recenzi! Vůbec nevím, kam dřív skočit.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Monsters od Ruelle je boží písnička. Zpívám si ji každý den! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky!..:D Jsem na ni trošku závislá..:D

      Vymazat
  2. Souhlasím s tebou. Čekala jsem od seriálu hodně a zklamal. Radši mám film. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem od seriálu měla velká očekávání, přeci jen když už kolem toho seriálu dělali takový hunbuk,a že to doporučovala i sama autorka, tak je jasné, že budu mít velká očekávání. Bohužel ale mě ten seriál moc neoslovil, ani herci. Mám radši ty filmové, takže se budu asi držet filmového zpracování...:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide