Hudba mého srdce #31

ledna 11, 2016


Další pondělí a já ve zdraví přežila to minulé! Učitel sice s mým plakátem nadšený nebyl, ale nebyl také na mě tak protivný, jak jsem očekávala. Poradil mi, co mám upravit a nechat to tak! Takže jsem ráda, že alespoň toto mám za sebou. Ještě mě čekají barevné vizualizace a pak obhajoby rozpracovaného domku. Mimo to ale se také snažím dopisovat recenze! Pro jistotu neslibuji nic, ale přeci jen by se tu jedna knižní mohla objevit. Ale teď se pojďme podívat na písničky, jsou jen dvě, protože tento týden byl šílený a na moc písniček nebyl čas. :-)


První není písnička, ale lip sync battle - ano zase, já za to nemůžu, prostě se mi to líbí - a hlavní hvězdou je Ellen DeGeneris. Bohužel jsem musím přidat celé video, i když by mi stačila jen závěrečná píseň, kterou si Ellen vybrala, a tou je Bitch Better Have My Money. Písničku jsem už jednou slyšela, taky jen kousek jako zde, v jiném lip sync, a líbila se, rozhodně není špatná, ale Ellen to prostě vyhrála, když předvedla to, co předvedla. Bylo jasné, že má vítězství v kapse, už od začátku, ale Bitch Better Have My Money to prostě zabila!


Are we out of the woods yet?
Are we out of the woods yet?
Are we out of the woods yet?
Are we out of the woods?
Are we in the clear yet?
Are we in the clear yet?
Are we in the clear yet?
In the clear yet? Good!

Na písničku Out Of The Woods jsem se nejprve podívala kvůli videoklipu, hodně mě zajímalo, co Tay děla v bahně. Původně jsem ani nevěděla, jak se píseň jmenuje, ale prostě je to Taylor Swift, přece nežiju v pravěku, poslechnout si její novou písničku je pro mě povinnost. Na první poslech si mě nezískala, to přiznávám, ale na druhý už tedy dost. Jsem na ní naprosto ujetá, nevím, co s tím budu dělat!

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide