Hudba mého srdce #30

ledna 04, 2016


Další pondělí je tu. Tentokrát už mě ale nečekají žádné prázdniny, ty už mám za sebou, teď opět začíná škola, a bude to masakr. Vůbec se mi do ní dneska jít nechce. Čeká mě určitě kritizování za to, že jsem klauzuru udělala špatně a kdo ví, co ještě. Vážně bych nejradši dnes zůstala v posteli! Poslouchala písničky, četla a spala. Ale to nejde. Konec fňukání, dneska tu mám pár pecek, které bych vám ráda doporučila. Podle mě všechny stoji za poslechnutí, tak ať se vám líbí. :-)


První písničkou je celkem novinka, teda alespoň pro mě, od Ellie Goulding, Outside. Když jsem písničku poprvé slyšela, slyšela jsem z ní hlavně refrén, ten mě tedy nejvíce zaujal, ale pak jsem zjistila, že to není jen její písnička, a že ji má na svědomí ještě Calvin Harris. Přiznávám, že jeho vážně nemusím, ale ten refrén mi v hlavě hrál neustále dokola, tak jsem neodolala a píseň si pustila. Vůbec nechápu, na co tam Calvin je, když tam nezpívá - za což tedy velmi vděčna - ale prostě nevím. Jsem ráda, že zpívá jen Ellie, protože tohle vážně povedený song a nechtěla bych, aby mi ho Calvin zkazil.


How Ya Doin'? To je starší písnička od Little Mix, na kterou jsem nedávno narazila. Hodně jsem se tedy pobavila, když jsem viděla, jak holky na začátku jejich pěvecké kariéry vypadaly. Jinak tedy s písničkou nemám problém, jen mi tedy maličko vadí ten rep tam, nebo co má vlastně být.


Písnička Worth It je pro mě velká novinka, stejně jako holčičí band Fifth Harmony. Přiznávám, vůbec o těchto holkách nic nevím, nikde jsem o nich neslyšela, až do nedávna, kdy jsem už nevím kde, ve filmu nebo na Óčku slyšela tuto jejich písničku. Okamžitě mě dostal text a melodie, jen stejně jako u Little Mix, kde na konci jejich písně How Ya Doin' zpívá ta ženská, mi zde vadí ten chlap. Podle mě by tam vůbec nemusel být. A taky jsem asi nemožná, ale já nechápu ten videoklip. Jednoduše se mi nelíbí, ale ta písnička teda za poslech stojí, to uznávám.


A poslední písničkou je Hands To Myself od Seleny Gomez. Hrozně mě mrzí, že vám nemůžu ukázat oficiální videoklip k písni, ale na youtube ještě nebyl nahrán, a z jiných zdrojů než od Seleny jsou do pár dnů zablokované. Ten videoklip je naprosto skvělý! A jedním slovem sexy. Asi nejvíc sexy videoklip, co jsem viděla. Selena se teda odvázala! Když jsem poprvé tu písničku slyšela, nijak si mě nezískala. Ale ten videoklip ve spojení s tou písničkou, no já se poměju, vážně! Hned jak se tam objeví tak neleňte, a mrkněte na něj, nebudete litovat! 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide