Filmová přehlídka | Aneb rok 2016 bude ve znamení filmu

ledna 05, 2016


Ahoj!
Abych neztratila přehled ve všech filmech, které se letos dostanou na filmové pláno, připravila jsem si pro vás tento shrnující článek. Chystá se ji mnohem více, ale já jsem si vybrala jen takové, které bych opravdu ráda viděla, nebo rovnou na ně šla do kina, pokud by na to byl čas. Spousta se jich taky chystá na motivy několika knižních předloh. Takže nebudu zdržovat, pusťme se do toho!
Leden

V lednu mě na programu kin zaujaly pouze dva filmy. Možná se mi budete smát kvůli tomu prvnímu, ale já jsem vám ho prostě musela ukázat! Letos se totiž dočkáme parodie na Padesát odstínů šedi, která bude mít prostý název - Padesát odstínů černé. Já když jsem viděla trailer na tento film, tak jsem z něho vážně umírala. FSOG jsem samozřejmě viděla a četla, a můj názor na film můžete nalézt zde, ale tohle vypadá opravdu dobře. Alespoň se u toho pěkně zasměju. Druhý film vznikl na motivy knižní předlohy Pýcha a předsudek a zombie a filmová adaptace má stejně jednoduchý název. U tohoto filmu jsem velmi na vážkách, líbí se mi herecké obsazení a všechny trailery a plakáty, ale co se z toho nakonec vyklube, to netuším. Nechám se překvapit!




Únor

Únor bude velmi zajímavý měsíc, protože do kina vtrhne Deadpool. Já osobně si nevím, co si o tomto filmu, a hlavně hrdinovi, mám myslet. Trailery jsou fajn, mého bratra přesvědčili a na film se velmi těší, ale já stále nevím. Určitě se na něho mrknu, už proto, že je z mé nejoblíbenější produkce, Marvelu. Dále nás čeká Dánská dívka. Od tohoto filmu také nevím, co mám očekávat. Rozhodně se na něj chci podívat, protože tam hraje Eddie Redmayne, kterého jsem si velmi oblíbila ve filmu Teorie času, ale taky proto, že je to na motivy knižní předlohy, kterou si plánuji přečíst. Jak o knize, tak o filmu nic nevím, chci se nechat překvapit. A to nejlepší nakonec, tedy alespoň pro mě. Další film od mého oblíbeného spisovatele Nicholase Sparkse, Volba. Na tento film jsem se velmi těšila, protože jsem si myslela, že hlavní roli bude mít Anabeth z Percyho Jacksona, ale ona ji získala Teresa Palmer. Tu mám také ráda, ale prostě těšila jsem se na jinou herečku. Snad to bude stejně dobré jako minulý rok Nejdelší jízda. Ta se mi opravdu moc líbila, a žádný film ji ještě nepřekonal.

Březen


V dubnu se chystám asi nejvíc filmů, které bych ráda viděla. Prvním filmem je Batman vs. Superman, na který nejsem zvědavá jen já, spíše úplně všichni. Řekla bych, že toto je nejočekávanější film roku, ale bohužel ne pro mě. Sice bych ten film ráda viděla, ale Ben Affleck v roli Batmana prostě ne. Batmana miluju v roli Christiana Balea, Bena nesnáším. Dále nás čeká pokračování Kung Fu Pandy. Já se tak těším! Druhý díl skončil naprosto epicky, tak mám od třetího dílu velká očekávání. Březen bude již po třetí ve znamení Divergence, tentokrát nás čeká třetí díl, Aliance, ale k naší smůle je stejně jako bylo Hunger Games, rozdělen do dvou částí. První se dočkáme tento rok, té následující až příští. Podle traileru se máme rozhodně na co těšit, knihu jsem nečetla, tak jsem zvědavá. A posledním filmem března je Než jsem tě poznala. Kniha, která byla motivem, je naprosto úžasná a obsazení herců taky, Finnick a Daenerys, hmmm. Jen mě štve, že ten film drží tak pod pokličkou! Ještě dokonce není ani trailer!




Duben


Duben bude definitivně mě měsíc, na který se nejvíce těším. Nedávno jsem objevila, že chystá pokračování filmu Sněhurka a lovec. Tentokrát už tam ale nebude Sněhurka, nevím to jistě, ale v traileru jsem Kristen neviděla. A taky se tam objeví Ledová královna. Ta je pro mě novinka, ale hrozně se mi líbí její kostým a taky mám ráda tu herečku, takže tohle rozhodně vypadá zajímavě. Dále se dočkáme nového zpracování známé pohádky Knihy džunglí. Bože, už to bude několik let, co jsem naposledy knihu měla v ruce a viděla film. V dětství jsem tento příběh měla opravdu ráda, tak uvidíme, jak bude toto nové zpracování vypadat. Ale film, na který se nejvíce těším, je definitivně Pátá vlna! Chloe v hlavní roli a epický trailer, co víc si přát? Plus je to podle knihy, kterou mám v plánu si tento rok přečíst. Jak od knihy, tak od filmu, mám velká očekávání. Uvidíme, kdo je naplní více.


Květen


Květen. Měsíc, na který se tolik netěším! Maturita. Bojí se jí, vážně. Hlavně tedy z navrhování, ale to sem teď nepatří. Tento měsíc nás čekají opravdu zajímavé filmy. Hlavně další velmi očekávaným filmem tohoto roku, je Alenka v Říši divů: Za zrcadlem, nebo-li pokračování Alenčina příběhu. Já jsem velkou fanynkou toho prvního filmu, a vlastně i pohádky, takže se na tento druhý díl nesmírně těším. Dále nás opět poctí svou přítomností Kapitán Amerika, tentokrát ve filmu Občanská válka, kde bude bojovat proti Tonymu Starkovi, Iron Manovi. Trailer mě na film teda nenalákal, přiznávám, ale jsem velmi zvědavá, jak to nakonec dopadne z Buckym, takže chci tomuto dílu dát šanci. A poslední filmem května je nový X-Men. Já jsem žádný film s tímto tématem neviděla, nějak mě to nikdy nezajímalo, to spíše mého bratra, ale tento jsem si sem dala, protože je něčím výjimečný. Trailer se mi opravdu líbil, tak snad to nebude tak špatný.


Červen


Vůbec jsem nepočítala s tím, že v červnu mě něco zaujme, když chystala tento článek.Na ČSFD mě nic nezaujalo, ale to mi nezabránilo se podívat i na jiné zdroje a tam jsem našla, že se v červnu do kina vtrhne druhý díl Želv Ninja. Na tento druhý díl jsem obzvláště zvědavá, protože v něm bude Stephen Amell! Ano, představitel Arrowa bude hrát v Želvách Caseyho. Jsem na jeho výkon opravdu zvědavá, trailer filmu nevypadá špatně, tak uvidíme. A málem jsem zapomněla na závěrečný díl Drahokamů. Ten ponese název Smaragdově zelená. Viděla jsem první dva díly a četla knihu, sice jen první díl, ale komu to vadí, já jsem fanouškem obojího, takže si na tisíc procent této film nesmím nechat ujít. Jen si budu muset počkat na české titulky, německy neumím.

 Srpen

Červenec nic a srpen jen jedna. Tohle budou chudé letní prázdniny, ale převažuje to kvalita filmu. Suicide Squad je pro mě velmi očekávaný film, hlavně z důvodu, že v něm hraje můj oblíbený zpěvat, Jared Leto ze skupiny 30 Seconds to Mars. Bude hrát Jokera, a stejně jako všichni, tak i já, jsem na tuto jeho roli velmi zvědavá. Všichni ho budou posuzovat podle již známých a velmi oblíbených představitelů Jokera, jako třeba byl Heath Ledger. Ten se tedy do role Jokera pořádně vžil ve filmu Temný rytíř, a dalším hercům, kteří by chtěli Jokera hrát, nasadil velmi vysokou laťku. Takže i já budu maličko Jareda posuzovat, protože Heath byl vážně v role Jokera skvělý. Nevím jak vy, ale u mě je na prvním místě, tak uvidíme. Zbytek bandy taky nevypadá špatně a trailer vypadá slušně. Jednoduše mám velká očekávání!

 Říjen

Ani v září, stejně jako v červenci, mě nic nezaujalo, to spíše až v říjnu. V říjnu si mě okamžitě získal film Dívka ve vlaku, který se natáčí na motivy knižní předlohy, jež byla knihou minulého roku. Právě tento film mě přesvědčil, abych si knihu sehnala a přečetla. Na to jaká je to čtená kniha nemá tak dobré hodnocení, proto jsem byla na pochybách. Nakonec to ale rozsekla Emily Blunt, která bude ve filmu hrát hlavní roli, a také z části anotace, jež zní naprosto famózně. Nevím, kdy přesně se ke knize dostanu, ale jelikož film bude mít premiéru až v říjnu, mám na její přečtení spoustu času.


Listopad


Listopad bude ve znamení třech opravdu velmi zajímavých filmů. Prvním je Volání netvora. Tento film je na motivy knižní předlohy Patricka Nesse. Již byla zveřejněna i kratičká ukázka z chystaného filmu, a přiznávám, že právě ona může za to, proč jsem se film rozhodla do seznamu zařadit. Knihu jsem neměla v plánu si vůbec přečíst, nezaujala mě, ale nyní svůj názor ani přehodnotím, a knihu si přečtu. Druhým filmem, a filmem, na který se nejvíce tento měsíc těším, jsou Fantastická zvířata a kde je najít. Novinka od autorky Harryho Pottera. Já jsem do nedávna o této knize neměla ani tušení, ale fakt, že ve filmu bude hrát Eddie Redmayne, mě nutí přemýšlet, zda si mám přečíst knihu, než půjdu na film. Asi to tak udělám. A poslední je další marvelovský film, tentokrát je to Doktor Strange. Tento film mi vůbec nic neříká, bude to pro mě taková premiéra, ale jelikož je to Marvel, tak to rozhodně musím vidět!

Neupřesněno


Mezi filmy, které letos definitivně musím vidět, se na poslední chvíli také probojoval chystaný film autorky Lauren Oliver, která chystá filmovou adaptaci své knihy Before I Fall. U nás kniha vyšla u nakladatelství CooBoo pod názvem Chvíle před koncem. Tuto knihu jsem četla několik let zpátky, a ještě teď se mi vybavuje pár scén, a hlavní pointa příběhu. Hlavní hrdinka jednoduše prožívá jeden den několikrát dokola, až do doby, kdy nenapraví svůj život. Ze začátku jsem příběh nemohla vystát, ale u konce jsem bulela jako želva. Vážně se mi kniha moc líbila, takže film, ve kterém bude hrát hlavní roli Zoey, jež hrála Rose ve Vampýrské akademie, musím prostě vidět.


 

A dostáváme se nakonec, k mému nejvíce očekávanému filmu tohoto roku, a tím je Ugly Love. Určitě si teď říkáte, co to je, o žádném takovém filmu jsem nikdy neslyšel/a. Ale zarytí fanoušci Colleen Hooverové určitě budou vědět o čem je řeč. Na motivy její knihy, právě Ugly Love - kniha u nás vyjde v únoru pod názvem Odvrácená tvář lásky - se chystá film s tím nejvíce sexy chlapem, co jsem kdy viděla. Kde ho sakra vyhrabala?! Bože, lepšího herce do role Milese zvolit nemohla. Ten chlap naprosto boží! Ale teď otázka. Film už má teaser ke traileru, všechny vedlejší herce, jen ta nejdůležitější postava stále nikde. Kdo bude hrát Tate?! Na oficiálním instagramu filmu jsem viděla video - přidané před patnácti týdny - kde autorka slibuje, že se brzy dočkáme odhalení Tate, ale kdy to bude?! Dost brzy není dost brzy, já to chci vědět teď! Jako malý dítě jsem. I přes to, že budu maturovat a budu mít práce až nad hlavu, tuhle knížku si v únoru přečtu, a nikdo mě nezastaví!

Mám jen dvě pravidla.
Neptej se mě na moji minulost. Neočekávej budoucnost.


A jaký je ten váš film, na který se letos těšíte? A nebo jich máte více? Pochlubte se! :-)

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Veľa zaujímavých filmov, som zvedavá na prvú časť Experimentu (Aliance) i keď ten film už vážne rozdeľovať nemuseli. A najviac sa asi teším na Alicu a Fantastické zvieratá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi tvůj výběr..:D Aliance je jasná, tu musím vidět už kvůli tomu, abych zjistila, jak to dopadne. Knížky jsem ještě nečetla, možná se k ním dokopu až po maturitě, kdo ví, ale na film jsem opravdu zvědavá. Taky mě hrozně štve, že to rozdělili! Ale tak aspoň nás bude v dalším roce čekat další film..:) Alenka, tak ta je prostě povinnost..:3 Když jsem byla mladší, tak jsem na tom první díle docela ujížděla..:D A Fantastická zvířata podle té krátké ukázky vypadají opravdu dobře, a je to Rowlingová, to snad mluví za všechno..:D

      Vymazat
  2. U vás bude piata Plna až v máji? :O Však ja na to idem o dva týždne do kina už. :O
    Na Batmana a Supermana sa tiež teším a aj na Zelenú ako Smaragd, len to ktovie kedy sa k nám dostane, lebo minule bol premiéra a ja som to videla AŽ o rok neskôr po premiére.

    A som fakt zvedavá, kedy bude Ugly love a či vôbec bude. Lebo zatiaľ som o tom teda veľa nepočula. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem koukala na různé stránky, čsfd, imdb, a tak, tak jsem zjistila, že se Pátá vlna do českých kin dostane až v dubnu..:D Jako, vůbec to nechápu proč až tak pozdě..:D Nějak to asi popletli..:D Zelenou jako smaragd bych asi taky očekávala tak za rok, možná tak za půl roku, když budu mírná..:D Ale vydržím to! Němčinu se kvůli jednomu filmu učit nebudu..:D A Ugly Love bude..:) Viděla jsem spoustu rozhovorů, a mají brzy v plánu obsadit nějakou herečku do role Tate, ale jelikož to má být hlavně film podle fanoušků, tak se musí prohrabat tuny dreamcasty a tak, ale určitě to bude, jen není jisté, kdy přesně...:)

      Vymazat
  3. A Monster Calls pri ktorom budem revať ako malá, Piata vlna, ktorá u nás v kine bude 14.1 a ja sa na ňu nesmierne teším :3 A samozrejme na Pýcha a predsudok a Zombie, kde hrá Douglas booth! Whooo!! Zbožňujem toho chlapa :D A som strašne zvedavá na Ugly Love, lenže už ma unavuje čakať kedy nám predstavia hl. hrdinku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Néééé! Nic neříkat!..:D Ještě jsem knihu Volání netvora nečetla..:D Pátou vlnu už mám na seznamu, co chci vidět od chvíle, co jsem viděla trailer! Úplně hotová jsem z něho byla, takže se nedivím, že zaujme tolik diváků..:D Na Ugly Love se taky velmi těším..:D Na Milese vybrali úžasného chlapa, tak snad se i do Tate trefí, a snad to bude brzo, už mě taky nebaví čekat..:D

      Vymazat
  4. Wau!! Ten Nick Bateman vážně, co se týče vzhledu nemá jedinou chybu! Taky by mě zajímalo, kde ho vyhrabala :D Ale hlavně doufám, že bude umět alespoň trochu hrát. A na knížku se také neuvěřitelně těším. Zní to hodně dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím!..:D Koukala jsem na jeden rozhovor s ním, a dozvěděla jsem se, že jeho agent ho na tuto roli upozornil, a když ho uviděla Colleen, měla hned jasno..:D Nick dokonce četl i knihu, aby se do role dostal, a hrozně se mu líbila, a Colleen doporučuje..:D Taky jsem zvědavá na jeho hraní, protože to není tak známý herec, teď netuším jestli je vůbec herec, ale asi jo..:D Na knížku jsem zvědavá jako ty, už jen při představě, že na ni budu čekat jen měsíc jsem neskutečně ráda! Teaser trailer může zaryté fanoušky knihy maličko od filmu odlákat, ale filmaři chtěli poukázat na Milesovi temnou minulost, takže proto ta ukázka vypadá jako Padesát odstínů šedi..:D Prý trailer s Tate už bude více na tu dějovou linii knihy, která o lásce. Tak jsem teda zvědavá...:D

      Vymazat
  5. Ohohoho :3 tak tenhle rok bude vážně skvělý, tolik skvělých filmů *__* vypadá to, že mě kino čeká minimálně jednou měsíčně a někdy i vícekrát *.*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom úplně stejně!...:D Mám takový pocit, že tento rok se nedoplatím..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide