Čtenářská výzva #9 | Mysteriózní kniha nebo thriller

ledna 17, 2016


Další neděle je tady! To nám to rychle utíká, že? Ještě nedávno byla středa, kdy jsem tento článek napsala, a nyní už je neděle, a zítra se jde zase do školy! Potřebuju prázdniny. Ale to sem nepatří, plus žádné fňukání. Dneska jsem si pro vás vybrala bod číslo deset, mysteriózní kniha nebo thriller. Přiznávám, že tento žánr není můj nejoblíbenější, ale i tak jsem se jím prokousala.

Míša

Pro tento bod si Míša vybrala knihu Sestra od autorky Rosamund Lupton. Já si tuto knihu jednou půjčila v knihovně, ale jelikož jsem jich měla dost, tak jsem ji vrátila, nepřečtenou. Vlastně, vůbec netuším, o čem tato kniha je. Mrkla jsem se Míše na účet, zda tam alespoň nedala hodnocení, což by mi rozhodně pomohlo, ale bohužel nedala. Až teď jsem si přečetla anotaci, a musím říct, že mi to trošku připomíná knihu Nízký tlak, kterou jsem nedávno četla. Možná bych si přeci jen knihu mohla znovu půjčit v knihovně a dát ji znova šanci. Ještě než to ale udělám, zeptám se Míši, co na ni říkala. Později jsem si uvědomila, že knihu jsem podstrčila ještě jedné kamarádce, Azzie, aby si ji přečetla, a nemýlila jsem se. Na jejím blogu jsem na knihu našla recenzi a myslím, že by to nemusela být špatná kniha, určitě se po ní mrknu.

Já (Nessa)

Do tohoto bodu jsem zařadila knihu, kterou jsem měla na recenzi, Rudou jako krev. Knihu jsem měla v merkru kvůli její obálce a anotaci, opravdu mě zajímalo, co to bude. Jenže thriller? To prostě není pro mě, ale neodolala jsem a knihu si vyžádala a přečetla. A překvapivě, se mi to líbilo! Mám v plánu si přečíst i další díly, nedávno je koupily do knihovny, takže až budu mít více času, letím si tam pro ně! Víc z mého názoru naleznete v recenzi.


       

A jak jste na tom vy? Máte rádi thrillery? Jaká je vaše oblíbená z tohoto žánru?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já včera dočetla Temné kouty od Flynnové....dost dobré. Dnes bude recenze na blogu.

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty bych si také ráda přečetla, ale nevím, kdy se k ním dostanu..:) Recenzi si určitě nenechám ujít...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide