Čtenářská výzva #8 | Kniha, která se odehrává v budoucnosti

ledna 10, 2016


Další týden je za námi. Pro jistotu, že nebudu stíhat, přednastavila jsem na celý týden články, a ještě tento je přednastavený. Když ho píšu je neděle a ještě nevím, jestli jsem první týden školy po prázdninách přežila ve zdraví. Ale to není důležité. Důležité je jaký jsem si pro vás vybrala bod, a dneska jím je bod s číslem třicet čtyři - kniha, která se odehrává v budoucnosti. :-)

Knihám, které se odehrávají v budoucnosti se jednoduše říká dystopie, a přiznávám, že jsem velkým fandou těchto knih - Hunger Games, Labyrint, Rudá královna - je jich tolik, že už v tom ztrácím přehled!


 Míša

Pro tento bod jsem Míše doporučila svou oblíbenou knihu Pod nekonečnou oblohou. Četla jsem ji tak dva roky zpátky a byla z ní naprosto hotová. A jelikož všechno, co Míše doporučuji se jí líbí, nebylo tomu jinak ani u této knihy. Mrkla jsem zase na Míšin profil na ČBDB, a kniha od ní dostala pět hvězdiček, stejně jako ode mě. Můj celkový názor na knihu naleznete v mé recenzi.


Já (Nessa)

A já jsem do tohoto bodu zařadila knihu, kterou jsem nedávno přečetla. Nejen tuto knihu, ale spíše celou sérii, a tou sérií je série Hunger Games! Vybrala jsem si první díl, Arénu smrti, protože jsem vás nechtěla plést jinými díly, ale hlavně taky z důvodu, že první díl je vážně povedený. Jsem sice fandou třetího dílu, ale první díl také není špatný. Brzy chystám na všechny knihy recenze, takže ještě o Hunger Games ode mě uslyšíte.

       

A jaká je ta vaše dystopická kniha, nebo série? :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide