Čtenářská výzva #7 | Kniha, která se odehrává v ČR

ledna 03, 2016


Tak po týdnu vítám u dalšího bodu! Možná si říkáte, vždyť už není rok 2015, tak proč v této výzvě pokračuji? Jak jsem již psala v informačním článku, začali jsme s touto výzvou pozdě, až v dubnu, takže jsem se s Míšou rozhodli, že v ní taky budeme pokračovat ještě v roce 2016, a skončíme tedy v dubnu. Takže proto vás tu ještě touhle rubrikou budu otravovat. 

Dneska jsem se rozhodla pro bod skrývající se pod číslem čtyřicet dva, což je kniha, která se odehrává na území České republiky. Tento bod jsem vybrala hlavně proto, že se mi líbily knihy, které jsme do tohoto bodu obě zařadili, a jednoduše jsem vám je chtěla doporučit, abyste si je sami přečetli a pak mi napsali vaše názory ně.


Míša

Pro tento bod jsem Míše půjčila knihu Pekáč buchet, od naší společné oblíbené autorky, Kateřiny Petrusové. Na knihy od této autorky jsem poprvé narazila v knihovně. Okamžitě si mě získaly svými obálkami a obsahy. Hlavně tedy Bavettovi, ty byly perfektní, ale pak i S hlavou v oblacích, nebo právě Pekáč buchet. Zase jsem se chtěla podívat na Míšin učet, zda tam nemá hodnocení, které knize dala, ale k mé smůle tam není! Já už z ní vykvetu. Ale co si tak vzpomínám, tak mi říkala, že se jí to i celkem líbilo, jen tedy na Bavetty kniha nemá. A já jsem stejného názoru. Můj celkový názor najdete v mé recenzi.


Já (Nessa)

Já jsem si pro tento bod zvolila knihu Jeho královna, od mladičké české autorky. Byla to s ní premiéra, ale rozhodně stála za to. Knihu jsem vyhrála od samotné autorky a dokonce v ní mám její autogram - jsem neskutečně pyšná na tuhle knihu! Přiznávám, že jsem se bála, co to bude. Už jsem se několikrát spálila, když se mi líbila obálka knihy, takže jsem to čekala i u této knihy, ale dočkala jsem se úplného opaku. Opravdu skvělého příběhu, sice s maličko nepříjemnou hlavní hrdinkou na začátku, ale postupně se to zlepšovalo a na konci jsem si měla vážně ráda.

      

Četl jste někdo výše zmíněné knihy? Co na ni/ně říkáte? :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide