Čtenářská výzva #10 | Kniha s jednoslovným názvem

ledna 31, 2016


Minulý týden jsem bohužel neměla moc náladu na napsání nějakého článku, čekala mě důležitá zkouška, takže jsem byla dost nervózní, takže to dopadlo tak, jak to dopadlo. Ale zkouška úspěšně za mnou, a já se můžu zase soustředit na blog a články. Pro dnešek jsem si pro vás vybrala knihy, skrývající se pod bodem číslo jedenáct - kniha s jednoslovným názvem.
Míša

Do tohoto bodu Míša zařadila knihu od Andrewa Fukudy, Hon. Kniha Hon je prvním dílem trilogie, a co jsem tak koukala na Databázi knih, série má své příznivce, ale i odpůrce. Třeba od mé dobré kamarádky, dostala kniha pouze jednu hvězdičku, a od Míši, to netuším, na web hodnocení nedala, ale co si vzpomínám, tak říkala, že se jí to líbí. Já bych si sama knihu ráda jednou přečetla, i když upíři nejsou moji oblíbenci, ale tak dám jim šanci.

Já (Nessa)

Já jsem do tohoto bodu zařadila knihu Probouzení, což je druhý díl v sérii Nejtemnější síly. Tuto knihu jsem četla před rokem, vzala jsem si ji na recenzi od Galatey, a právě kvůli této knize jsem přišla o spolupráci s nimi. Je to škoda, ale prostě nestihla jsem ji přečíst včas. První díl série se mi docela líbil, tak jsem byla zvědavá na pokračování, ale ono se tak táhlo a táhlo, až mě prostě unavovalo, a často jsem to z knihou vzdávala. Až jsem si k ní během jarních prázdnin zasedla a dočetla ji! Škoda jen, že tento díl byl trošku pokulhávající, za skvělým začátkem. I tak bych si ráda ještě přečetla poslední díl. Vím, je to risk, co když se mi ani tento díl nebude líbit, ale já nemám ráda neukončené série, a taky mě zajímá, jak to skončí. Takže, závěrečný díle, těš se na mě, mám na tebe spadeno!


        

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide