Vánoční knižní TAG

prosince 24, 2015


Tento tag má na svědomí Marky. Odkaz na její článek - zde.

Na tento tag jsem narazila u Marky. Je součástí jejího vánočního projektu, a mě velmi zaujal, takže jsem se rozhodla si ho vyplnit. Jen teda ty otázky nemohly být více záludnější. :-)


1. Stromek - Jakou knihu by sis nejvíce přál/a najít pod stromečkem?

Tak v tomto bodě mám okamžitě jasno, pod vánočním stromečkem bych si přála najít knihu Marťan. Viděla jsem film a byla naprosto úžasná podívaná - což mi připomíná, že si ho musím zkouknout znovu - takže chci vědět, zda i knižní předloha je stejně skvělá. Co čekám? No samozřejmě, že to bude pecka, jen ji teda pod stromkem určitě nenajdu. Nevadí, nadělím si ji sama později.

2. Rodina - Se kterou knižní postavou bys nejraději strávil/a Vánoce?

Ou, záludné. Takovýmto otázkám tipu, jako jednu knihu bych si vzala na pustý ostrov, nebo s jakou knižní postavou bych ráda strávila den a proč, se vyhýbám. Ale přeci jen zkusím do tohoto bodu něco vymyslet. A už vím! S princem Kaspianem! Miluju Letopisy Narnie, jak knihy, které jsem samozřejmě ještě všechny nečetla, tak filmy, a mým největším favoritem je Kaspian. Okamžitě bych s ním strávila Vánoce v Narnii! Tam totiž mají v zimě sníh, a ne slunce!


3. Ozdoby - Jakou knihu sis pořídil/a pouze kvůli obálce?

Pro změnu jednoduchá otázka. Vím přesně, jakou knihu jsem si pořídila kvůli obálce, je to kniha Solitaire od Alice Oseman. Když jsem poprvé tu obálku uviděla u nakladatelství CooBoo, úplně jsem z ní šílela. Nádhera, ponechali originální obálku a za to jsem moc ráda. Ale příběh, ten už za to tedy moc nestojí. Kniha je sice krásná na pohled, ale uvnitř průměrný příběh.

4. Koledy - Kniha, která ti vlezla do hlavy a nemohl/a jsi na ni přestat myslet?

Tady bych definitivně zařadila knihu Nízký tlak od Sandry Brown. Nic jsem od její knihy neočekávala, nevěděla jsem ani, jak autorka píše, když jsem se do této její knihy pouštěla, ale rychle se do ni začetla. Hrozně mě štvalo to, jak autorka vždy vše otočila o tři sta šedesát stupňů! A po dočtení knihy, mi prostě rozum vypověděl službu, protože jsem myslela jen na to, že tohle prostě nemůže být konec. Tahle osoba přece nemůže být vrah!


5. Cukroví - Jaká kniha je tak sladká jako (tvé oblíbené) cukroví?

Girl Online! Když jsem knihu četla, připadala jsem si, jako bych se rozpouštěla, a nebo byla olepena tunou cukrové vaty. Sladší knihu jsem snad ještě nečetla. Ano, pár bych se jich do tohoto bodu dalo ještě zařadit, jako třeba Tweety s city nebo Léto, kdy jsem zkrásněla, ale Girl Online si rozhodně zaslouží první místo.

6. Dárek - Která kniha pro tebe nachystala největší překvapení? (rozuměj plot twist)

Jednoznačně Železná zkouška. Nechápu, proč mi tak dlouho trvalo se do ni pustit - tři měsíce, jen tak pro zajímavost - a pak ji přečetla za den! Hrozně moc mě naštvalo a překvapilo, jaký osud autorky vytvořily pro Calluma! Obě bych namístě přizabila - ne sranda. Ale vážně. Proč?! Kdo četl vím, proč tu tak řvu, ale ti z vás, kdo knihu nečetli, rozhodně si ji přečtěte, nebude litovat.


7. Pohádky - Jaká je tvá oblíbená dětská knížka, ke které se ráda vracíš?

Tohle je pro mě asi nejtěžší otázka. Jako dítě jsem totiž moc nečetla, takže nemám žádnou oblíbenou knížku z dětství, ale když to vezmeme kolem a kolem, mám moc ráda příběh Krásky a zvířete, a k tomu se neustále vracím, když čtu různé re-readingy, jako třeba Krásku a zvíře od Nancy Holder nebo Cruel Beauty od Rosamunde Hodge.

8. Betlém - Kterého autora bys nejraději obdaroval/a a za co? Co bys mu daroval/a?

Tohle je spíš těžká otázka, a ne ta předchozí! Vůbec nic mě nenapadá, jen samé blbosti. Třeba například, Coleen Hoover bych za její úžasné knihy - Bez naděje, Confess, Never Never nebo Ugly Love - bych ji dala obrovské obětí a velkého plyšáka. A nebo Cassandře Clare, autorce Nástrojů smrti, Pekelných stojů a Magisteria, krabici dobrot a zarámovanou fotku nás dvou (kdybych nějakou měla). :-D

9. Sníh - Jako knihu bys nejraději zahrabal/a do sněhu a už nikdy nevytáhla?

Jednoduchý. Knihu, kterou už v životě nechci vidět, je kniha Zář. Horší knihu jsem v životě nečetla! Jak já u ní nadávala, kolikrát ji chtěla vyhodit z okna, ale přeci jen jsem ji dočetla do konce. Nyní, bych už s knihou čas rozhodně neztrácela. Nikdy víc tuhle knihu, ani zbytek série.


10. Zvoneček - Kterou knihu je nejlepší číst o Vánocích a proč?

Jedna zajímavější otázka za druhou! Já bych volila knihu s vánoční tématikou, třeba Sněží, sněží, Dash a Lily: Kniha přání, nebo Dárek z pravé lásky, ale nakonec to stejně dopadne tak, že budu dočítat recenzní resty, jako trilogii Hunger Games, Krásku a zvíře, a ještě tu mám sérii Drakie od kamarádky. Jednoduše, mám co dělat o vánocích, rozhodně se nebudu nudit.


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ajta krajta, téměř žádné ze zmíněných knížek jsem nečetla. Řekla bych, že to musím napravit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě udělej! Nebudeš litovat...:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide