Návštěva knihovny #17

prosince 31, 2015

Tento projekt vymyslela Michelle M,
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.


Jojo, neudržela jsem se, a před prázdninami naběhla do knihovny, kde jsem si samozřejmě opět půjčila nějaké knihy. Přiznávám, že se stále držím na uzdě. Jen tři knihy! Škoda, že je nyní nestíhám přečíst.

První knihou, kterou jsem si půjčila je kniha Borec. Když jsem ji tam uviděla, vzpomněla jsem si na recenzi od Stefanie, a řekla jsem si, že dám této knize šanci. Vlastně, vůbec nebyla špatná. Přečetla jsem ji za necelé dva dny a dokonce během školy, protože mě vážně chytla. Ta obálka je sice děsná, volila bych na ni něco jiného, ale příběh za ní je vážně dobrý. Když jsem po přečtení zjistila, že je kniha jedenáctým dílem v sérii, trklo mě, jestli snad není nějakým pokračování. Naštěstí není, a za to jsem moc ráda.

A zbylé dvě knihy jsou od mé oblíbené autorky Nory Robertsové. Bohužel jsem se k nim ale ještě nedostala, a není pravděpodobné, že v nejbližší době dostanu. Obě jsou to trošku bichle, a na mě tu ještě čeká jeden díl Hunger Games, a spousta práce do školy, tak nevím nevím. Plus obě knihy jsou ve velmi zdevastovaném stavu, což moc nepřidává na domu, že bych si je ráda co nejdřív přečetla, takže uvidíme podle času. Ale anotace obou knih, jak Temné noci, tak Cesty časem, vůbec nevypadá špatně. Doufám, že jsem se nesekla a tohle nebude první zklamání s autorkou, to by mě opravdu mrzelo.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ty jo, přiznávám, že já od Nory ještě nic nečetla. Moje mamka ji miluje, ale já zatím neměla příležitost :D Budu to asi muset napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to naprav, nebudeš litovat...:D

      Vymazat
  2. Pod ošklivou obálkou Borce se ukrývá docela dobrý příběh :) Překvapil mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky! Koukala jsem jak z jara, jak moc se mi ta kniha líbila. Určitě mám v plánu se podívat po dalších autorčiných knihách...:)

      Vymazat
  3. Ooo takové vášnivé knihy :D To se na zimní večery bude akorát hodit :D :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide