Návštěva knihovny #16

prosince 16, 2015


Tento projekt vymyslela Michelle M,
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.


Nestíhám, nestíhám, a jelikož nechci, aby blog zase zel pustotou, píšu tento rychlý článek. Ano, opět jsem navštívila knihovnu! Přiznávám, od té doby, co jsem tam vrátila všechny knihy - kterých bylo mimochodem asi třicet - a nyní si půjčuji dvě, nebo tři, jsem tam častěji než kdy dřív! Sice nestíhám psát články na blog a už vůbec ne recenze, s těmi jsem dost pozadu, neustále čtu! Ještě že tak, jinak by mi z té školy už vážně cvaklo.

Ale zpět k tématu. První knihou, kterou jsem v knihovně ukořistila, je Antibohyně. Tato knížka je od mé oblíbené spisovatelky Kendare Blake, která napsala Annu krví oděnou, takže když jsem ji tam zmerčila, bylo hned jasno, dneska jdeš se mnou domů, zlato. Ale jelikož přede mnou je ještě jedna kniha, půjčila jsem si spolužačce, která je stejný blázen do autory jako já. Říká, že se ji kniha líbí, tak snad se bude líbit i mě, jelikož po přečtení anotace, byla moje reakce na tuto knihu: "Co jsem ti to sakra půjčila?! To je divný." Tak jsem tedy hodně zvědavá, čekám to nejhorší.

A právě tou knihou, kterou jsem si chtěla přečíst před Antibohyní, je pětiset stránková bichle, Nebe mé lásky, od mé další oblíbené autorky, ale tentokrát autorky románů, a ne hororů, Nory Robersové. Noře jsem propadla už hodně dávno, tedy hlavně obálkám jejích knih, takže když jsem zahlédla tuto obálku, nejásala jsem z ní, spíše naopak. Takže když se mi nelíbila obálka, říkala jsem si že i děj za to nebude stát - moc se neřídím pravidlem nesuďte knihu podle obalu. Ale pak bum! Nemohla jsem se od této knihy vůbec odtrhnout, takže to nakonec dopadlo tak, že jsem tuhle bichli přečetla za necelé dva dny! Já vážně nevím co budu dělat, začínám být na této autorce závislá, a ještě než začnou vánoční prázdniny, tak si v knihovně od ní vypůjčím další knihy.


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Antibohyně mě láká. Snad se ti bude líbit a budu se těšit na recenzi.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad bude...:D Určitě pak sepíšu nějakou recenzi, jen přesně nevím, kdy to bude, jsem se vším pozadu..:D Takže vánoční prázdniny budou velmi nabité prací..:D

      Vymazat
  2. Tedy, když odcházím z knihovny já, trhá se mi taška po cestě ve švech :D Antibohyně vypadá víc než dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem taky takhle šílela..:D Neměla jsem tašky, ale jen jednu tašku, tašku na kolečkách, a v ní i čtyřicet knih...:D Ale teď se šetřím, stejně tak nestíhám nic číst, maturita přede mnou, spousta úkolů a písemek...:D Po maturitě si to vynahradím..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide