Návštěva knihovny #15

prosince 04, 2015


Tento projekt vymyslela Michelle M,
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.

Původně jsem chtěla zveřejnit nějakou recenzi, ale k mé smůle jsem ji nestihla sepsat, takže příště. A jelikož jsem nedávno - vlastně předevčírem - opět měla cestu kolem knihovny, stavila jsem se tam pro další rezervovanou knihu.
První knihou, kterou jsem si z knihovny odnesla je další kniha od Nory Robertsové, Podivné hry. Přiznávám, nechala jsem se opět zlákat obálkou, a také doporučením od jedné čtenářky, která měla knihu půjčenou přede mnou. Knihu mám již přečtenou, v nejbližší době bych na ni chtěla napsat recenzi, ale připletla se mi teď do cesty klauzura, takže to chvíli potrvá, takže něco ke knize. Stejně jako předchozí knihy, i tato obsahuje dvě povídky - Gabrielův anděl a Závěť a úklady. Knihu jsem celkově hodnotila kladně, i přes to, že ta první povídka byla slabšího rázu než dosavadní povídky, co jsem od Nory četla, ale ta druhá se četla svižně, hodně se mi líbila, takže tak.
A kniha, pro kterou jsem předevčírem šla je novinka od Sandry Brown, Nízký tlak. Stejně jako u knihy Podivné lži, nechala jsem se na ni zlákat obálkou. Nic jsem o knize nevěděla, jen že má hezkou obálku, a když se mi dostala do rukou a konečně jsem si přečetla anotaci, jen jsem čučela! To zní naprosto úžasně! Musím se do této knihy co nejdříve pustit, jen se před ní musím prokousat pár recenzemi a také recenzními resty. Takže, jednoduše, bude muset ještě počkat.
Četl jste někdo Nízký tlak od Sandry Brown? Co na knihu říkáte? :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tie knihy vyzerajú veľmi lákavo :) hlavne tá Podivné hry by sa mi asi páčila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu Podivné hry určitě doporučuju...:) Robertsová píše opravdu pěkně, svižně, takže to člověka baví..:D Jen teda ta první povídka byla maličko slabší než ta druhá, ale jinak celkově se mi kniha opravdu líbila. A nejen tato. Četla jsem jich už více od této autorky a spokojenost...:D Snad budu stejně spokojená i se Sandrou Brownovou...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide