Prosinec 2015 | Měsíční chvástačka

prosince 30, 2015


Zdravím vás moji milí! Po dvou měsících tu pro vás mám nejnovější chvástačku, ale správně, jen za měsíc prosinec. Možná jste si všimli, že jsem měsíční chvástačku za listopad nepsala, to proto, že mi ten měsíc do knihovničky nepřibyla žádná kniha. Překvapení! Ani jednu jsem nezískala! Ani tento měsíc jsem nedoufala, že nějakou dostanu, ale štěstí se na mě usmálo a mě se tu za prosinec sešly dvě knihy! :-)



První knihou je pro mě naprosto neznámá kniha od autora Alana Spence, Čistá země. Tuto knihu jsem vyhrála na blogu u Lucy a moc ji za ni děkuji. Když jsem si ji pod stromečkem rozbalila z toho krásného sovičkového papíru, byla jsem překvapená. Kniha mi vůbec nic neříkala, na první pohled by mě asi ani nezaujala, žánr této knihy není to pravé pro mě, ale přeci jen bych si ji ráda přečetla, když už se mi tu kniha sešla. Anotace nevypadá špatně, a víte, co se říká, nesuďte knihu podle obalu, i když já se tímto pravidlem moc neřídím, udělám v případě této knihy výjimku.

A druhou knihou je Cinder! Moje láska! Možná jste to nevěděli, a taky jak byste mohli, nikdy jsem to nepsala, ale recenze na knihu Cinder byla má úplně první. Knihu jsem měla půjčenou z knihovny a šíleně jsem se do ni zamilovala. Bohužel ale tak cena, to je trošku pálka! Takže o koupi Cinder a dalších dílů, jsem si mohla nechat zdát. Pak se ale objevil zázrak. Kniha se objevila v Levných knihách za pouhých 39,-. Jako, to není normální! Ale smůla pro mě, Levné knihy jsou daleko od mého bydliště a vůbec, takže nic. Jenže pak mi udělala Páťa, kterou můžete znát spíše pod přezdívkou Snow Fairy, velikou radost, když se jí knihu podařilo sehnat a poslala mi ji. A ještě tak hezky zabalenou! Oběma, Lucy i Snow, moc děkuji! Knížky mě velmi potěšily, a nemůžu se dočkat až se do nich pustím.

Četl jste někdo Čistou zemi nebo Cinder? Jaký je na ni/ně váš názor? :-)

You Might Also Like

1 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide