Letem obálkovým světem #26

prosince 08, 2015


Tento projekt pochází z dílny Shax.
Projekt spočívá v tom, že vám ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.


S láskou Rosie | Goodreads

O knize S láskou Rosie jsem se dozvěděla až díky filmovému zpracování, na kterém jsem byla dokonce v kině. Z filmu jsem byla nadšená, takže jsem byla samozřejmě zvědavá na knižní předlohu, a do oka mi padla právě nové vydání knihy s filmovou obálkou. Někdo knihy s filmovou obálkou nemusí, ale to není můj případ. Mě se zrovna obálka této knihy neskutečně moc líbí a skvěle taky kniha vypadá v knihovničce.

The Witching Elm | Goodreads

Na knihu The Witching Elm  jsem narazila díky náhodě. Byla o ni soutěž na Goodreads - a pravděpodobně už je po ní a já ji nevyhrála - a mě velmi zaujala obálkou, ale taky tím, že má v názvu Witch (čarodějnice)! Já pošuk do těchto bytostí si tuto knihu prostě za každou cenu musím sehnat, a zvláště, když to má tak hezkou obálku.

Literární spolek Laury Sněžné | Goodreads

Knihu Literární spolek Laury Sněžné jsem četla v létě. Byla pro mě výzva, protože svým stylem, kterým byla napsána, byl na mě až moc. Takže jsem knihu četla dlouho, a když říkám dlouho, tak to bylo dlouho. Ale přečetla jsem ji, a nebylo to špatné čtení. Ale prvotní důvod, proč jsem se do ni chtěla pustit byla obálka. Opravdu nádherná obálka a také skvělé prostředí, do kterého je příběh zasazen. I když se mi kniha nelíbila tolik jako ostatním čtenářům, nemůžu jinak, ale ta obálka je naprosto perfektní, a skvělá pro toto období.

Gilded Ashes | Goodreads

O knize Gilded Ashes  jsem vám tu už napovídala už dost. Třeba to, že se jedná o převyprávěný příběh Popelky od autorky, která má již na svém kontě dvě další převyprávění - Krásky a zvířete a Červené Karkulky - a doufám, že chystá další. Ale teď k obálce. Já se přiznávám, ale to prostě nejde jinak, já jsem z ní unešená! Pro příběh Popelky mi neskutečně sedí a stejně tak obálka ladí i dalším autorčiným knihám. Nemůžu jinak, prostě paráda!

Seed | Goodreads

Na obálku knihy Seed jsem narazila v jednom článku Letem obálkovým světem u Shax - ano, nechala jsem se trošku inspirovat - a zrovna obálka této knihy mě velmi zaujala. Využít strom a jeho korunu k napsání názvu knihy. Páni! Jsem designérka, ale tohle by mě za boha nenapadlo. Ten, kdo tuto obálku vymyslel, si ode mě zaslouží poklonu. Jinak o knize ale nic nevím, anotaci jsem si ještě nečetla, nechci si zkazit dojem, ale snad jednou si ji přečtu. Možná.

Druhá stříbrná kniha snů | Goodreads

Druhá stříbrná kniha snů! Tuto knihu mám ve svém seznamu knih, které si definitivně musím přečíst za každou cenu už dlouho. Přesněji od doby, kdy jsem dočetla první díl, a totálně se zamilovala do tvorby autorky Kerstin Gier. Co říct ohledně obálky. Modrá není moje oblíbená barva, ale na obálce této knihy vypadá naprosto úžasně a já se nemůžu dočkat až knihu budu držet v ruce a přečtu si ji! Snad to bude ještě před vydáním závěrečného dílu.

Železná zkouška | Goodreads

Na knihu Železná zkouška  jsem byla zvědavá hlavně z důvodu, že ji napůl napsala Cassandra Clare, autorka Nástrojů smrti a Pekelných strojů. To, že má kniha naprosto dokonalou obálku je jen bonus. Hrozně jsem se bála, do knihy pustit, ale strach jsem překonala a musím vám říct, že to bylo pecka! Rozhodně knihu doporučuji, jak po obsahové stránce, ale taky kvůli té obálce. Já se na ni prostě nemůžu vynadívat. Snad budou stejně skvělé i obálky zbylých dílů.

Babička pozdravuje a omlouvá se | Goodreads

Kniha Babička pozdravuje a omlouvá se mě zaujala svou zimní obálkou. Taková přesně pro tuto dobu. A stejně jako u knihy Muž jménem Ove, i zde je postava na obálce k nám odvrácená. Já nevím, jak vám, ale mě se to tak líbí. Přiznávám, že o knihách nic nevím, jen to, že mají vážně hezké obálky a také skvělé hodnocení. Snad si alespoň udělám na autora nějaký názor až přečtu toho Oveho, který tu čeká na přečtení již pár měsíců. A až pak se rozhodnu, jestli se pustím i do Babičky. Zatím se, ale budu rozplývat na těmi krásnými obálkami.

Zločin v Yorku | Goodreads

Tak kniha Zločin v Yorku je přesným příkladem toho, že jsem se na ni nechala zlákat obálkou. Ta tajemná atmosféra, která z obálky působí! Okamžitě bych si tipla, že to bude mít něco společného s nějakým zločinem, a vůbec bych se nemusela podívat na název. Na anotaci knihy se dívat nebudu, chci se nechat překvapit, tak snad mě kniha nezklame. Mám od ní velká očekávání!

Zátiší s kousky chleba | Goodreads

A poslední kniha, Zátiší s kousky chleba, tak u ní je to samé, v bleděmodrém. Okamžitě si mně získala svou obálkou, ale trochu jsem nepochopila, proč se zrovna tak jmenuje. Na obálce žádné zátiší nefiguruje, a anotaci jsem si nečetla, nebyl čas, takže netuším. Ale obálka sama o sobě mě velmi zaujala, takže knihu pro teď budu soudit pouze podle ní.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Některý vypadají vážně zajímavě :) díky za inspiraci ke čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám S láskou Rosie ve filmové obálce, je krásná :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide